Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G: Tiedätkö kaivattusi poliittista kotia, onko demari, kepu, rkp, vihreä vai mikä? Entä onko tuolla merkitystä?
Samassa kodissa. On sillä väliä. Jos toinen olisi äärioikeistolainen/ kristillinen, niin ei kiitos.
Syliin sinut hellin suukoin suljen.
Vierailija kirjoitti:
G: Tiedätkö kaivattusi poliittista kotia, onko demari, kepu, rkp, vihreä vai mikä? Entä onko tuolla merkitystä?
Persu. On deal-breaker, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Sillä ei ole merkitystä ellei ole fanaattisesti siinä mukana. Sama uskonnon suhteen.
Ajattelen seksiä ja sua kaiken aikaa. Vaikka teen muuta ja jopa ajattelen muuta, olet silti mielessä ja aika villeinäkin visioina, vaikka myös ihan kiltisti toki. Mutta siis ääh, tällaista ei ollut edes teinipoikana, vaikka vähänpä silloin aiheesta edes tiesinkään, vain aikuisviihteen kautta
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen seksiä ja sua kaiken aikaa. Vaikka teen muuta ja jopa ajattelen muuta, olet silti mielessä ja aika villeinäkin visioina, vaikka myös ihan kiltisti toki. Mutta siis ääh, tällaista ei ollut edes teinipoikana, vaikka vähänpä silloin aiheesta edes tiesinkään, vain aikuisviihteen kautta
Sama, mutta oman kaivatun suhteen.
Kuinka täällä sallitaan tuo politiikka höpötys?
Seksii kaiken aikaa, miten se silleen?
21 yötä niin on mahdollisuus tehdä tikusta asiaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Sillä ei ole merkitystä ellei ole fanaattisesti siinä mukana. Sama uskonnon suhteen.
Fanaattinenhan voi olla, vaikkei olisi missään mukana, toisilla on fanaatisempi luonne. En edes kestäisi välimallin kulkijaa, jolle kaikki olisi se ja sama jos itsellä pakkaa olemaan mielipiteitä. Merkitsisi jollain tavalla tyhjää, olematonta ja liian vähäistä ajatusmaailmaa itselleni. Mielummin intohimoinen kuin laimea, pätee moneen. sivu
Vierailija kirjoitti:
Kuinka täällä sallitaan tuo politiikka höpötys?
Se oli Gallup kaivatun arvomaailman tarkastelusta. Että tuleeko yhteentörmäys puoluearvoissa vai sovitaanko saman katon alle. Itse olen sen verran liberaali tiede- ja taidekeskeinen persoona että ymmärrän heitä jotka ovat uskonnollisia tai muuten omaavat vanhollisen ajattelu-ja arvomaailman.
Ne ovat kumminkin hyvin perustavanlaatuisia ja vakiintuneita, järkähtämättömiä järjestelmiä verrattuna tutkimuksen, opetuksen ja luovien prosessien tuomiin pohdintoihin ja keskustelunavauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan kertomaan hänelle. Ei se muuten etene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt tänään kaivattua, ei. Ehkä hyvä niin. -M
Aikatauluongelmia. Ehkä huomenna (?) t: M-naisen kaipaaja
Kenen M-naisen kaipaaja? en aio lähiaikoina liikuskella paikoissa joissa olen viimeaikoina oleillut. Olen saanut tarpeekseni seuraan hakeutuvista päihdeongelmaisista ja samana toistuvista rutiineista.
Työsikö puolesta tuollaisessa seurassa liikut, vai ihan huviksesi 😳?
En kummankaan. Jostakin syystä he hakeutuvat seuraani etsimään tukea ja pyytämään milloin mitäkin tai kaipaavat kuuntelijaa huolilleen ja murheilleen. En todellakaan suostuisi työkentelemään päihde- tai mielenterveystyöntekijänä. Onnekseni ammatilliset ambitioni ovat toisaalla.
Vai onko? Mulla vaan ei ole pätevyyttä siihen käytännön työhön, vaikka tykkäisin työstä! Riippuu tietty, mitä työtä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan kertomaan hänelle. Ei se muuten etene.
Et nyt kaikki laittamaan kaivatun puhelimeen tuo eka lause. Siitä luulisi saavan ainakin jonkinlaisen reaktion, ellei sitten ole aivan laimea tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
21 yötä niin on mahdollisuus tehdä tikusta asiaa sulle.
Milloin olet viimeksi saanut tehtyä tikusta asiaa?
Jaa, tulkaahan suvaitsevat Kaksplussalle. Täällä delete-nappula-ankeuttaja riehuu.
Susta ei sit kuulunut mitään. Mutta eipä se enää haittaa.
Entistä parempi mies kimpussa, ei yhtä hottis kuin entinen ihastus mutta 10 x rikkaampi ja paljon fiksumpi. Kutsui mut Espanjaan toukokuuksi sen uudelle asunnolle. Sait siksi kaiken anteeksi, että tää tyyppi otti muhun yhteyttä yllättäen. So happy 😁. Oikeasti kiva ja fiksu tyyppi. Multimiljonääri, jolla on lentolupakirja ja hyvät jutut. Ei käy enää edes töissä vaan elelee sijoituksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt tänään kaivattua, ei. Ehkä hyvä niin. -M
Aikatauluongelmia. Ehkä huomenna (?) t: M-naisen kaipaaja
Kenen M-naisen kaipaaja? en aio lähiaikoina liikuskella paikoissa joissa olen viimeaikoina oleillut. Olen saanut tarpeekseni seuraan hakeutuvista päihdeongelmaisista ja samana toistuvista rutiineista.
Työsikö puolesta tuollaisessa seurassa liikut, vai ihan huviksesi 😳?
En kummankaan. Jostakin syystä he hakeutuvat seuraani etsimään tukea ja pyytämään milloin mitäkin tai kaipaavat kuuntelijaa huolilleen ja murheilleen. En todellakaan suostuisi työkentelemään päihde- tai mielenterveystyöntekijänä.
Vai onko mitä? Minä en suostuisi sosiaalialalla. Olen jo tarpeeksi perehtynyt aihepiiriin irl. joutumalla kuuntelevansa korvaisi niin eläkeläisille, päihdeongelmaisille kuin pakolaisillekin. Siksi mm uskonnollinen suuntaus ja yhteinen kieli ovat muotoutuneet kynnyskysymykseksi parisuhteen osalta. Henk koht en jaksa enää tippakaan olla ymmärtämästä kenenkään uskonnollisia mieltymyksiä, käännyttämistä tai integroitumisongelmia.
Riippuu siis ihan siitä, millainen ihminen sinä olet ja millainen tuo toinen on, täysin subjektiivista tulkintaa.