Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näkynyt tänään kaivattua, ei. Ehkä hyvä niin. -M
Aikatauluongelmia. Ehkä huomenna (?) t: M-naisen kaipaaja
Kenen M-naisen kaipaaja? en aio lähiaikoina liikuskella paikoissa joissa olen viimeaikoina oleillut. Olen saanut tarpeekseni seuraan hakeutuvista päihdeongelmaisista ja samana toistuvista rutiineista.
Työsikö puolesta tuollaisessa seurassa liikut, vai ihan huviksesi 😳?
En kummankaan. Jostakin syystä he hakeutuvat seuraani etsimään tukea ja pyytämään milloin mitäkin tai kaipaavat kuuntelijaa huolilleen ja murheilleen. En todellakaan suostuisi työkentelemään päihde- tai mielenterveystyöntekijänä. Onnekseni ammatilliset ambitioni ovat toisaalla.
M-nainen/mies=mielikuvitusnainen/-mies...
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Olen minäkin nähnyt seksiunia M-naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiat voi korjaantua.🤍 mikä asia vaatisi korjaantumista?
Se että mut hyväksytään omana itsenäni. Häiriön ytimessä tuo kokemus että PlayStation, MTV3:sen lastenohjelmat lapsuudesta, oppikirjat koulusta ja sieltä tulevat imaginaatiota stimuloivat ärsykkeet ovat olleet vääränlaista minulle --- olen vääränlainen persoona kun olen fantsu oma itseni ja iloitsen.
Ahdistunut todellisuus eskapisti on kaukana fantsusta. Mene terapiaan ja hanki eskapismiisi lääkitys. Muuta neuvoa et nyt saa.
Fixed for you 😥👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen M-naisen kaipaaja? en aio lähiaikoina liikuskella paikoissa joissa olen viimeaikoina oleillut. Olen saanut tarpeekseni seuraan hakeutuvista päihdeongelmaisista ja samana toistuvista rutiineista.
Tämä ei ollut Ap:lta. Ap ei nyt hetkeen linjoilla ollut, eikä tule olemaan. Elämä vie. Ap-M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaakko M - nimeen? Vai onko esim: mussukka?
G: Tiedätkö kaivattusi poliittista kotia, onko demari, kepu, rkp, vihreä vai mikä? Entä onko tuolla merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelko pois, ei kuulosta kaivatulta M-naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Olen minäkin nähnyt seksiunia M-naisesta.
On se silti "vain" mielikuvitusta. Oma, vaillinaiseen tietoon kyseisestä henkilöstä perustuva mielikuva. Ainakin yleensä. Harva ketään kunnolla tuntee. Se ihastuminenkin yleensä tapahtuu siihen omaan mielikuvaan jostakin. Todellisuus on jotain muuta. Parempaa tai huonompaa. Silti jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei ole nyt trendikäs puolue, muistakaa ruokalakeskustelut silmällä pitäen. Kerrotte vastustavanne hallitusta ja kaikkien sympatiat ovat taas puolellanne.
Siis mihin perustuu nyt tämä tilanne?
Vierailija kirjoitti:
G: Tiedätkö kaivattusi poliittista kotia, onko demari, kepu, rkp, vihreä vai mikä? Entä onko tuolla merkitystä?
En tiedä, eikä sillä ole suurta merkitystä, kun ei ole poliittisesti aktiivinen. Äänestäähän saa ja pitääkin ihan mitä haluaa. En vaan jaksaisi poliittista vääntöä yhdessä ollessa, joten tykkään naisista, jotka eivät ole poliittisesti erityisen aktiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että heiluu tuulessa, eikä väliä kunhan ei ole vas, sdp tai vihreä. Tässä tilanteessa tosin merkitys 0, mutten kykenisi ihastumaan näiden puolueiden edustajiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei ole nyt trendikäs puolue, muistakaa ruokalakeskustelut silmällä pitäen. Kerrotte vastustavanne hallitusta ja kaikkien sympatiat ovat taas puolellanne.
Siis mihin perustuu nyt tämä tilanne?
Tosielämään.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä ei ole suurta merkitystä ellei kyseessä ole tulenpalavasti politiikkaan suhtautuva, jolloiin poliittisista näkemyksistä saattaisi muodostua riitoja.
Meidän ruokalassa ei jutella politiikkaa.
Riippuu millaiseksi ihmiset alkujaan kuvittelee, oma kokemus on että he eivät ainakaan ole parempia.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millaiseksi ihmiset alkujaan kuvittelee, oma kokemus on että he eivät ainakaan ole parempia.
Ai jaa. Minusta on pikemminkin niin, että kun ei vielä tunne toista, niin häneen suhtautuu varauksellisesti. Sitten kun onnistuu tutustumaan lähemmin, niin henkilö paljastuukin mahtavaksi tyypiksi, jolla on monia mielenkiintoisia tietoja ja taitoja, omalaatuinen persoonallisuus ja huumorintaju ym.
Ihastuksen kanssa voisin tanssia. Viimeksi yötansseissa ollessa mietinkin, että minkähänlaista olisi olla täällä ihastuksen kanssa, ja että oltaisiin kyllä todella näyttävä näky yhdessä siellä.