Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva ymmärtää vähän kvantifysiikkaa. On mahdollista, että jossain toisessa ulottuvuudessa me oltaisiin pari. Se ajatus rahoitti minua ja tajusin, että mun ei ole pakko tässä ulottuvuudessa sinua saada.
Taitaa täällä jäädä seksi(käs) (ja) blondi kokematta.
Vierailija kirjoitti:
On mulla ihania ystäviä. Heille kiitokset viikonlopusta 😘 Enpä ole tänne ehtinyt, mikä tuntuu helpottavalta. nn
Ihmiset, ketkä käy ilmoittamassa täällä, etteivät ole tänne kerenneet, ovat jotenkin koomisia.
Vierailija kirjoitti:
Rinnoista sua puristaisin..
Olet vailla. Voisin kyllästyttää sinua/t.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sellainen, villi ja ihana, uinuu minussa. Odottaa. Turhaan.
Mistä tiedät, että turhaan?
No koska kun.. vain yksi kerrallaan mahtuu sydämeeni, ja tämä yksi nyt ei.. ole.. minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mulla ihania ystäviä. Heille kiitokset viikonlopusta 😘 Enpä ole tänne ehtinyt, mikä tuntuu helpottavalta. nn
Ihmiset, ketkä käy ilmoittamassa täällä, etteivät ole tänne kerenneet, ovat jotenkin koomisia.
Ai, ok? En minä sitä tullut tänne ilmoittamaan. Tulin vanhasta tottumuksesta ja totesin asian laidan. Kävin samalla laittaan ystäville terveiset, vaikka eivät luekaan tätä. Oliko paha viesti? On kai täällä ilkeämpiäkin nähty.
Vierailija kirjoitti:
E <3 R
Eero sydän Riina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska kun.. vain yksi kerrallaan mahtuu sydämeeni, ja tämä yksi nyt ei.. ole.. minulle
Jos sydämessäsi ei ole kuin yksi, miksi kirjoitat täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan tämä kaiffari on vain istunut palstalla ja kotona tehden yksin asioita. Ei vain ole "kommentoinut" tässä hahmossa tänne mitään. Tai jos onkin niin luottaa siihen etteivät ihmiset muista tai ole kiinnitäneet huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, ok? En minä sitä tullut tänne ilmoittamaan. Tulin vanhasta tottumuksesta ja totesin asian laidan. Kävin samalla laittaan ystäville terveiset, vaikka eivät luekaan tätä. Oliko paha viesti? On kai täällä ilkeämpiäkin nähty.
Ei siinä mitään pahaa ollut. Koominen olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki 55+ -vuotiaat kirjoittavat noin, eli vaillinaisia lausein ja pistepistepiste?
En puristaisi, vaan nuolisin, näykkisin ja imisin.
tuntuu käsittämättömältä, että jokin asia voisi olla kahdessa paikassa samaan aikaan. Tämä on kuitenkin kvanttifysiikan mukaan mahdollista, ja yksi muoto niin sanotusta superpositiosta, jossa jokin kohde voi olla kahdessa eri kvanttitilassa samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
En puristaisi, vaan nuolisin, näykkisin ja imisin.
😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan tämä kaiffari on vain istunut palstalla ja kotona tehden yksin asioita. Ei vain ole "kommentoinut" tässä hahmossa tänne mitään. Tai jos onkin niin luottaa siihen etteivät ihmiset muista tai ole kiinnitäneet huomiota.
Voi kuule, on minullakin päiviä, jolloin olen täällä ihan jatkuvasti. Mutta poikkeuksiakin on ja siitä iloitsin tänä viikonloppuna. Miten tuollaisestakin viestistä jaksetaan vääntää. Ei teitä meinaa ymmärtää. nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E <3 R
Eero sydän Riina?
Toinen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki 55+ -vuotiaat kirjoittavat noin, eli vaillinaisia lausein ja pistepistepiste?
Se oli varmaan joskus muotia kirjoittaa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vähän runollinen muoto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sydämessäsi ei ole kuin yksi, miksi kirjoitat täällä?
Kaipaamani on sydämessäni, mutta häntä en voi saada. Siksi.
E <3 T