Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jipii !! Jes ! Jes ! Jes ! Sain ex kaivattuuni yhteyden. Nähtiin, ja hän päätti lopettaa mykkäkoulun 😅👍 Juttelimme asiat. Toki kaipaan häntä. Ja odotan jatkoa tälle tarinalle. Aivan mahtava fiilis. Tuomas 💖😘 Kiitos palstalaiselle, joka laittoi tänne kommentin, joka kiteytti kaiken täydellisesti. Kopsasin sen (muokkasin paria sanaa) ja lähetin ex kaivatulle. Tämä viesti rikkoi, hänen kahden kuukauden mykkäkoulun minuu kohtaan 😅👍
Mikä se viesti oli? Olen lukenut tosi huonosti näitä, mutta voisi olla itselläkin käyttöä yhteyden palauttavaan viestiin.
Muokkasin muutaman sanan muotoilua alkuperäisestä, mun viesti kuului näin -Pidän susta sellaisena kuin olet, ja sellaisena haluaisin sut nähdäkin, kaikesta huolimatta 😊🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millo lähet täsä waiffin luokse? Pitää osata valmistautua😢
Jos jollakin on waiffi, niin pysy hlvetin kaukana. Ketju täynnä pettäviä wt-mielenterveysongelmaisia.
Kyllä muutama sata km riittää, sen kauemmas ei pääse.
Iltapäivän halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡 Hyvää viikonloppua. Olet rakas.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millo lähet täsä waiffin luokse? Pitää osata valmistautua😢
Jos jollakin on waiffi, niin pysy hlvetin kaukana. Ketju täynnä pettäviä wt-mielenterveysongelmaisia.
Kyllä muutama sata km riittää, sen kauemmas ei pääse.
Joskus ei 8000kmkään riitä sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas_hahmokin on takuulla saman trollin tekele.
Elämänkoululaisen ex-kaivattu.
No jos näin on niin hyvin tartuitte 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas_hahmokin on takuulla saman trollin tekele.
Elämänkoululaisen ex-kaivattu.
No jos näin on niin hyvin tartuitte 😅
Trollaat aikasi kuluksi ja yrität saada reaktiota aikaiseksi. Se on jo passe harrastus, kokeile jo uutta.
Näin susta unta viimeyönä, heräilin välillä ja kun nukahdin, niin jatkui vaan. Sun seurassa on vaan niin mukava olla ja jutella. Tekisi mieli kertoa tämä sinulle, mutta en halua säikäyttää. Tämä on ihanalle naiselle Lahteen.
Vierailija kirjoitti:
Blondes have more fun.
Niin koska hauskuutan niitä. Varsinkin yhtä.
Meillä on selkeesti jotain yhteistä. Ei kun naimisiin siis.
Vierailija kirjoitti:
Näin susta unta viimeyönä, heräilin välillä ja kun nukahdin, niin jatkui vaan. Sun seurassa on vaan niin mukava olla ja jutella. Tekisi mieli kertoa tämä sinulle, mutta en halua säikäyttää. Tämä on ihanalle naiselle Lahteen.
Täällä oli kerran nainen, joka kaipasi miestä Lahdesta. Olikohan sun kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondes have more fun.
Niin koska hauskuutan niitä. Varsinkin yhtä.
Oliks mulle 👧
Kaivattu on pieni lintuni, ei kuitenkaan häkkilintu vaan vapaa lintu. Jos tulee mun luo niin tiedän, että tulee vapaasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on pieni lintuni, ei kuitenkaan häkkilintu vaan vapaa lintu. Jos tulee mun luo niin tiedän, että tulee vapaasta tahdostaan.
Oi miten kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli kerran nainen, joka kaipasi miestä Lahdesta. Olikohan sun kaivattu?
Niin, vai olisiko tunnistekeräilijän hahmo, kun tietää, että täällä oli "nainen Lahdesta".
On näitä ennenkin ollut, joku kaipaa Tonia niin kohta on viisi Tonia ja viisi Tonin kaipaajaa ketjussa. "Kaivataankohan samaa?"
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että kaivatun tapaamisesta pitäisi maksaa ja se tuntuisi väärältä.