Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen tarvitsee toista? Toisesta ihmisestä voi olla apua elämässä sekä henkistä tukea ja turvaa tarvittaessa. Muuten täytyy saada elää rauhassa, yhdessä sekä erikseen.
Mietihän tätä hiljaa itseksesi, äläkä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän täällä sormet ja varpaat ristissä ja toivon, että kahdeksan viikon päästä tiistaina me nähdään. Olisin kyllä valmis ennen sitäkin, mutta se vaatisi jonkinnäköistä rohkeuspuuskaa jommaltakummalta.
Miksi juuri kahdeksan viikon päästä?
Silloin ollaan molemmat töissä taas.
Jossain haaveissa mä oisin vienyt sut syömään hyvin ja jotain sillee..
Oli erityisen onnellinen hetki, joita harvoin nykyään kokee. Onnesta uneksuin, sinusta. Se mielessäni käyn nukkumaan. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen tarvitsee toista? Toisesta ihmisestä voi olla apua elämässä sekä henkistä tukea ja turvaa tarvittaessa. Muuten täytyy saada elää rauhassa, yhdessä sekä erikseen.
Perussettiä. Ei olla ihan ykkösluokkalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olisin otetumpi, jos kokkaisit itse. Ei sillä rahalla, vaan sillä eleellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö nainen sinut tänään hämärällä v-kadulla? Olisit voinut olla, tosin äänesi kuulosti vieraalta ohittaessani teidät, siis jos siinä olitte sinä ja junior.
Vapaudenkatu? Vuoksenkatu? Sivuarvauksia
Menehän leikkimään arvausleikkejäsi toisaalle.
On muitakin, mutta ei Lahessa.
Lahtelaiset on muuten ketjun erikoisinta sakkia.
- kukkahattutäti
Kaivatulle autenttiselle naiselle lounaaseen syvää unta ja tsemppiä opintoihin. Muista myös lomailla.
t. yks jannu jolla on loppukiri
Sinä hukassa. Minä hukassa ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta ei välttämättä ole. Päinvastoinkin voi olla, tai millä lailla tahansa. Kaikkea voi ja voi.
Haaveilen romanttisesta illasta kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin otetumpi, jos kokkaisit itse. Ei sillä rahalla, vaan sillä eleellä.
Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tätä tarvi miettiä, toin vain teille kun tuntuu olevan niin saatanan vaikeeta se pärjääminen elämässä päivästä toiseen. Minä olen kyllä pärjännyt elämässäni hienosti, jopa niin hienosti että jätetään kotiinkin yksin tekemään kuolemaa. Että haistappa paska sinäkin ja mene mökkiisi häpeämään.
Käytävä ajoissa unelle, huomenna 12 tunnin päästä labrakokeet lähisairaalan, niin, labrassa. Söin just kiireessä ruoat että paastoajan rajat eivät pauku. Ajattelen sua nainen🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tätä tarvi miettiä, toin vain teille kun tuntuu olevan niin saatanan vaikeeta se pärjääminen elämässä päivästä toiseen. Minä olen kyllä pärjännyt elämässäni hienosti, jopa niin hienosti että jätetään kotiinkin yksin tekemään kuolemaa. Että haistappa paska sinäkin ja mene mökkiisi häpeämään.
Hyvin näyttää sujuvan sulta. Jatka samalla linjalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tuntuu olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan pikkusormen.
En halua pikkusormea, haluan koko "Annan".
Sivusta.
Pikkusormen mukana tulee yleensä käsi ja käden mukana koko ihminen. Ellei jää pää vetävän käteen.
Sivusta eri
Siksipä ihmistä ei riuhdota väkisin vaan hellästi käsitellen. Säilyypi ehjänä.
Eikä se oo rahaa, se on arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tuntuu olevan.
Sinä valitat kuin karkkikauppaan unohdettu lapsi, kuka ei ylety karkkeihin.
Hyvää yötä naiselle koillisesta.