Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä 😉
Ai mikä? Ei olisi piinaavaa kollegan kanssa salasuhteessa?
Markkuseni, mitä ihmettä minulle teit, kun järjen niin vain veit.
Vierailija kirjoitti:
Helou.
Tänne kuuluu hyvin, mitenkäs sinne?
Elämäni on kulhossa, siinä banaanin ja omenan välissä, kukaan ei poimi minua, alan nahistua, katson kuinka kavereitani viedään, minua ei kukaan, elämäni on kulhossa.
Runosuoni voisi sykkiä, mutta nyt oon liian väsynyt. Oletkohan tallettanut aiemmat tekeleeni. Niin sulle ne olivat.
Kaipaukseni kiihtyy iltojen tummumisen tahdissa. Haluaisin perin pohjin olla sinulle, osa sinua. Näen tähdenlentoja siellä, missä niitä ei ole. Heittelen niille tyhjiksi todistettuja toiveita. Hulluuteni sinuun saa haaveilemaan, haavoittumaan. Halujeni haavemaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä 😉
Mitä? Avaa nyt vähän...
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on kulhossa, siinä banaanin ja omenan välissä, kukaan ei poimi minua, alan nahistua, katson kuinka kavereitani viedään, minua ei kukaan, elämäni on kulhossa.
Ja ne samat kaverit riitaantuu, eroaa, taas menee jonkun kanssa yksiin, riitaantuu ja eroaa. Kun tarpeeksi monta kierrosta seuraa vierestä, ei voisi pariutuminen enää vähempää kiinnostaa, joten sitä jää kulhoon ihan tyytyväisenä ja keskittyy kaikkeen kivaan itseä kehittävään. Saisi olla melkoinen tyyppi, että vaivautuisin antamaan tilaisuuden. Sivusta
Kaksin kaikki on kivempaa. :)
Kannattaa aukaista haaveiden aava meri. Ymmärtää mitä on sisälleen padonnut.
Tukahdutettujen tunteiden tiistai.
Päätän rakastaa sinua hiljaisuudessa... Sillä hiljaisuudessa en löydä hylkäämistä, Päätän rakastaa sinua yksinäisyydessä... Sillä yksinäisyydessä kukaan ei omista sinua mutta minä, Päätän ihailla sinua kaukaa... Sillä etäisyys suojelee minua tuskalta, Päätän suudella sinua tuulessa... Sillä tuuli on lempeämpi kuin huuleni, Päätän pitää sinut unissani... Sillä unelmissani sinulla ei ole loppua. - Rumi
Mitähän oot tehny viiden vuoden aikana.
Olen kaipausuupumuksesta huolimatta yrittänyt jaksaa lueskella iltayhdeksän jälkeiset viestit, satunnaisesti muitakin ja eksyin nyt aikaisemmin paikalle. Jäin miettimään laitoinkohan mahdollisesti lapulla pyynnön 🔥? Minulla on itse asiassa tallessa yksi vanha kalenterisivu, jossa on sinun käsialaasi. Ihan hölmöä, tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Olis se kai tyhmänkin jo pitänyt tajuta ettei hän mitään meistä toivo kun ei hänen suunnaltaan viestejä kuulunut.
Näinpä. Harmi kun moni sanoo haluavansa, mutta ei osaa edes viestiin vastata. Miksi pitää satuttaa toista hiljaisuudella?
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Hassu <3
Sun kans yhdessä me oltais voittamattomia. Meissä käy samat voimat , hitto mä voisin rakastaa sua. Me vastaan maailma, sankarinviitta lepattaen
Omin.
Minä sua.
<3
Ei pane, kun oon jo nukkumaan menossa. Niin sitä pysytään fiksuina ja naama paikoillaan.