Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Nonni, nyt alko sit tää jatkuvan palelun kausi.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus kertoo itselleni, että älä vaan ota yhteyttä. Eipä muuta.
Ellei kyse ole siitä, että laitoit viestin ensin, eikä vastaa, niin ihme nössö olet.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kans.
Sua öin koinin
katveessa jeenokiven
ma haavoin avoimin.
Tuli keklua hiven.
Liisa <3
Haluaisin olla osa sun elämää, siis enemmän kuin kaveri whatsappin päässä
MM
Vierailija kirjoitti:
Liisa <3
Haluaisin olla osa sun elämää, siis enemmän kuin kaveri whatsappin päässä
MM
No mutta Markku. Jos teillä on WA yhteys, niin ainahan sä voit pyytää Liisaa treffeille ja koittaa syventää teidän suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Teillä unohtuu nimi noista post-it lapuista. Minulla menisikin tovi miettiessä kuka hemmetti, jos se jätetty johonkin pöydän kulmaan kiinni.
Tunnistan hänen käsialansa 😁
Vierailija kirjoitti:
Päätin olla kaipaamatta sinua,ei onnistu
Mitä jos ottaisit minut, vai eikö sekään onnistu?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Jos olisin rohkea koputtaisin yhden ison timpurin ovea. Kysyisin lämmittely paikkaa.
"Tavataan sitten säännöllisen epäsäännöllisesti" - niin sanoit kun viimeksi nähtiin.
No eipä sitten olla tavattu kertaakaan...
Näinkö ajattelit tässä käyvän?
Ei kaipuu katso aikaan, paikkaan, ikään, mihinkään. Jostain se vain tulee. Johonkin se haluaa itsensä kohdistettavan. Mysteerejä maailmaan mahtuu. Sinä mystisin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat jalkaan!
Joka kerta kun nään sut siellä, mun toivo herää aina uudestaan. Ja hetken päästä tunnen itteni idiootiks.
Vierailija kirjoitti:
Päätän rakastaa sinua hiljaisuudessa... Sillä hiljaisuudessa en löydä hylkäämistä, Päätän rakastaa sinua yksinäisyydessä... Sillä yksinäisyydessä kukaan ei omista sinua mutta minä, Päätän ihailla sinua kaukaa... Sillä etäisyys suojelee minua tuskalta, Päätän suudella sinua tuulessa... Sillä tuuli on lempeämpi kuin huuleni, Päätän pitää sinut unissani... Sillä unelmissani sinulla ei ole loppua. - Rumi
Itsekeskeinen ajatelma.
Oletkohan palmun alla? Lomalaiselle😚
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta kun nään sut siellä, mun toivo herää aina uudestaan. Ja hetken päästä tunnen itteni idiootiks.
Miksi?
Sama, ei onnistu.