Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kaivatussa kaipaan iloa, ystävällisyyttä, kärsivällisyyttä ja rentoutta.
Kaikkea sitä mitä oma elämä ei ollenkaan tällä hetkellä ole vaikka minä olisin.
Dream on.
Näen unta siitä halista, jota en saanut (vielä?) xxx🤗
Vierailija kirjoitti:
Miks uskalsit katsoo mua silmiin vasta lähtiessä?
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko pistää koko biisin lyriikat tänne? Ei niitä kukaan lue loppuun asti.
Ikävää että teillä on kultakalaa huonompi keskittymiskyky. Menee paljon ohi.
Kultakalan muistista yleensä puhutaan. Ei kultakalan keskittymiskyvyssä ole mitään vikaa.
Puhutaan mitä puhutaan.
Vuonna 2000 keskimääräinen keskittymisaika oli vielä 12 sekuntia, mutta vuonna 2012 se oli enää kahdeksan sekuntia. Kultakalakin pystyy keskittymään keskimäärin yhdeksän sekuntia eli sekunnin pidempään!17.5.2015
https://www.is.fi hyvaolo art-2...
Tutkimus: Ihmiset ovat yhä lyhytjänteisempiä kultakalakin ...
Ai niin mutta ethän sä jaksa lukea. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjua lueskellessa muistin taas, että ai niin minähän oon hullu stalkkeriakka tai mikä se oli 😂 Miksihän ihmisten käsitykset tuppaa olemaan aina niin negatiivisia, kun ei totuutta tiedä.
Milloin hullu stalkkeriakka on kuulostanut positiiviselta? Mietin vaan!
Munkin ex sano musta tuota mutta se oli siittä hauskaa. Eli kuitenkin tykkäsi musta vaikka aina haukku ja sätti. Sivu.
Yks päivä tuli yhdestä sun tilistä yhtäkkiä mieleen toivo, että saattaisitkohan uskaltaa nykyään edes sillä katsella tarinoita. Sitten totesin että ai niin ethän sä seurannut mua silläkään. Kaikkia muita kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuorovaikutuksessa parasta oli se, että sitä oli. Pieni onnen murunen elämääni 3v sitten.
Kaipaatko häntä? Kolme vuotta on pitkä aika odottaa! -sivusta mietin
Kolme vuotta on lyhyt aika jos tunteet ovat tosia.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyö.
Mene vaan. Pidä hauskaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen aika hyvä asettelemaan kirjaimia peräkkäin niin, että muodostuu sanoja ja niistä lauseita. Toisinaan kuitenkin tyhjä viestikenttä aiheuttaa rimakauhun ja toisinaan taas tuntuu, että oikein mitkään sanat eivät kuvaa tarpeeksi sitä hempeiden ja haikeidenkin ajatusteni kukkaketoa, joka haluaisi näyttäytyä sinulle. Niinpä useimmiten olen hiljaa japidän salassa sen, joka voisi tulla ulos liian rikkaruohoisena kulona. Se ei silloin pilaannu, kun ei näyttäydy vaillinaisena. Hellin jotain täydellisyyden ideaa sinua koskien niin kauan, kuin irl-todellisuudessa kukoistus ei ole totta. Ajattelen ja ikävöin sua ja seuraasi. Paljon. Ötyä, ihana nainen!
Olipa söpöä
Vierailija kirjoitti:
Hotelliyö.
Siitä puhuin täällä, mutta mun nössö ei uskaltaisi. KuitEnkin yhä rakastan häntä 😘
Vierailija kirjoitti:
Miks uskalsit katsoo mua silmiin vasta lähtiessä?
Et ottanut katsetta vastaan aiemmin.
Unelma unia kaivatulleni. Halaus.
Hyvää yötä eräälle sydäntäni koskettaneelle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko pistää koko biisin lyriikat tänne? Ei niitä kukaan lue loppuun asti.
Ikävää että teillä on kultakalaa huonompi keskittymiskyky. Menee paljon ohi.
Kultakalan muistista yleensä puhutaan. Ei kultakalan keskittymiskyvyssä ole mitään vikaa.
Puhutaan mitä puhutaan.
Vuonna 2000 keskimääräinen keskittymisaika oli vielä 12 sekuntia, mutta vuonna 2012 se oli enää kahdeksan sekuntia. Kultakalakin pystyy keskittymään keskimäärin yhdeksän sekuntia eli sekunnin pidempään!17.5.2015
https://www.is.fi hyvaolo art-2...
Tutkimus: Ihmiset ovat yhä lyhytjänteisempiä kultakalakin ...
Ai niin mutta ethän sä j
Tuossahan lukee, että ihmisillä on jo kultakalaakin huonompi keskittymiskyky? Mitä sä sitten valitat?
Hyvää yötä vaan sullekin sitte.