Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Onko pakko pistää koko biisin lyriikat tänne? Ei niitä kukaan lue loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todella seuraa kenenkään elämää somessa. Miksi seuraisin? Olen kiinnostunut viestimään ihmisten kanssa suoraan jos olen, en seuraile sivusta mitään puuhia. Huh.
Mieti, jos sinullakin olisi huumorintaju! Ikävikseni joudun ilmoittamaan, ettei sitä saa kaupasta.
On se, ei vain yhtä sairas kuin sinulla. Ehdotat seuraamaan eli stalkkaamaan toisten elämää somessa. Ehkä näillä ihmisillä on elämä elettävänä ettei paljoa seurailut kiinnosta.
Harjoittelijalle hyvää lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luin 😅
Hyvä yötä sinä, ihana. En ole tänään jaksanut olla täällä. Kuten en monena muunakaan päivänä. Mutta tänään(kin) olet vienyt keskittymiskykyäni. Kaikesta huolimatta olen kiitollinen, että sain pitää sinut edes hetken elämässäni. Ja vielä pidempään sydämessäni. Olet ihmeellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva olla kavereita. Voitais viestitellä kaikkia juttuja pitkin päivää. Ei sen tarttis sen enempään johtaa.
Hyvää yötä miehelle.
Onko paljonkin vapaa-aikaa kun pitkin päivää viestittelisit?
Ei juuri lainkaan, mutta oon ilmeisesti sua nopeampi kirjoittamaan.
Jaa. Ahdistavan kuuloista tuollainen jatkuva kaikista jutuista viestittely joka tapauksessa on. Kuulostaa siltä ettei ole muuta elämää. Perhettä, lapsia tai kavereita.
Hei, ei hätää. En mä sun kanssa haluakaan viestitellä.
Mut kannattaa ottaa vinkistä vaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo vieläkään täysin terve.
En minäkään vuosiin. Pääsen työttömän terveystarkastukseen 7kk ootuksen jälkeen marraskuun lopulla.
Ite tarkoitin nyt tätä syysflunssaa. Että ei vieläkään päästä näkemään.
Tästä päiväst jäi aika kurja fiilis sun suhteen. Sun täytyy varmaan miettiä ootko sä valmis antaan itestäs sekä keskusteluun että emotionaaisesti tähän meidän juttuun suoraan, aidosti ja ilman temppuilua? Jos oot niin nyt on se hetki. Aikaa oot saanut enemmän kun ois kohtuullista. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todella seuraa kenenkään elämää somessa. Miksi seuraisin? Olen kiinnostunut viestimään ihmisten kanssa suoraan jos olen, en seuraile sivusta mitään puuhia. Huh.
Mieti, jos sinullakin olisi huumorintaju! Ikävikseni joudun ilmoittamaan, ettei sitä saa kaupasta.
On se, ei vain yhtä sairas kuin sinulla. Ehdotat seuraamaan eli stalkkaamaan toisten elämää somessa. Ehkä näillä ihmisillä on elämä elettävänä ettei paljoa seurailut kiinnosta.
Onko sinulla kaivatunmunanpuutostauti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva olla kavereita. Voitais viestitellä kaikkia juttuja pitkin päivää. Ei sen tarttis sen enempään johtaa.
Hyvää yötä miehelle.
Onko paljonkin vapaa-aikaa kun pitkin päivää viestittelisit?
Ei juuri lainkaan, mutta oon ilmeisesti sua nopeampi kirjoittamaan.
Jaa. Ahdistavan kuuloista tuollainen jatkuva kaikista jutuista viestittely joka tapauksessa on. Kuulostaa siltä ettei ole muuta elämää. Perhettä, lapsia tai kavereita.
Mut kannattaa ottaa vinkistä vaari.
Ei kannata.
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle ihmeelliselle, nukkukaa hyvin. Ajattelen meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta somet, saati ihmiset niin paljoa, että vaivautuisin sinne kenenkään takia. Osaan silti vitsailla asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä jumppareille!
Kiitos. Tänäänkin kävin treenaamassa ja mietin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että teillä on kultakalaa huonompi keskittymiskyky. Menee paljon ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kaivatunmunanpuutostauti?
Onko tuollainenkin diagnoosi, mistäpä sen tietää.
Parrakkaalle lusikkapaikka vapaana. <3
P.S. Voisit tulla näyttämään reitesi vielä kerran