Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Miks uskalsit katsoo mua silmiin vasta lähtiessä?
Aavistin että se oli viimeinen kerta kun nähdään. Itse puhuit sillä kertaa harvinaisen paljon. En ole unohtanut (miestä)🤍
Huomenta mammoille. Olkaapa ahkeria.
Hei,moi
Ja
huomenta vaan,ehkä tänään tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat nukuttua, hyvää yötä xxx😘
Todella hyvin nukuin😍Huomenta vaan miehelle ja mukavaa päivää xxxxx😘
Vierailija kirjoitti:
Me ei tavata koskaan enää!
Tyydy siihen avovaimoosi.
Itse asiassa en tyydy. Pysyn hänen kanssaan lasten vuoksi. Romantiikan haen muualta.
Hyvää tiistaita risuleualle. 🧡🤗 Niin kuin aina, sinä tulit mun ajatuksiini heti herätessäni. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Seuraan sua.
Et viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Järkky housut!
Olisit laittanu jotain muuta sitten. 🙄
Ei, mikään hyvä ei käynnisty pakoautossa
se oli parhaita aikoja, pahimpia rikoksia
Löin ottelun ja räjäytin mielesi
Mutta en tarkoittanut sitä, etkä sinä nähnyt sitä Solmiot olivat mustia, valheet valkoisia Harmaan sävyissä kynttilänvalossa
Halusin jättää hänet, tarvitsin syyn "X" merkitsee kohtaa, jossa hajoimme
Hän myrkytti kaivon, minä valehtelin itselleni Tiesin sen ensimmäisestä Old Fashionedista lähtien, meidät kirottiin
Meillä ei ole koskaan ammuttu haulikkoa pimeässä (oh!) Ajoit pakoautoa
Lensimme, mutta emme koskaan päässeet kauas
Älä teeskentele, että se on niin mysteeri Ajattele paikkaa, jossa tapasit minut ensimmäisen kerran
Ajossa pakoautolla Sydämesi sykkeissä soi sireenit Minun olisi pitänyt tietää, että olen ensimmäinen, joka lähtee
kunnolla nyt sitten
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen se tunne johon heräsin meidän viime tapaamisen jälkeen. Olin koko päivän yrittänyt kalastella sinun katsetta, mutta pidit sen visusti omalla näytölläsi. Lounaalla kyllä katsoit niin hämmentävän suoraan silmiin että meinasin tipahtaa tuolilta. Mutta jäin silti pohtimaan että huomasitko sinä ja huomasivatko muut miten sinua silmäilin. En oikeastaan tiedä edes haittaisiko se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen se tunne johon heräsin meidän viime tapaamisen jälkeen. Olin koko päivän yrittänyt kalastella sinun katsetta, mutta pidit sen visusti omalla näytölläsi. Lounaalla kyllä katsoit niin hämmentävän suoraan silmiin että meinasin tipahtaa tuolilta. Mutta jäin silti pohtimaan että huomasitko sinä ja huomasivatko muut miten sinua silmäilin. En oikeastaan tiedä edes haittaisiko se!
Luulen et huomaa , siks kattelen muualle
Kaivatulleni lämmittävät terveiset, sinne missä nyt satut olemaan. Halaus.
Halein suukoin elämäin naiselle hyvää yötä mieheltä 30km ja rajain takaa. Huomiseen.