Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut munaviestiä. Millaiset ja minkä ikäiset näitä lähettävät ja millaisille naisille?
On kai noita tullut kaikenikäisiltä. Nyt 45+ viime aikoina.
Itse olen 50+, kahjo ja huumorini ehkä tekee minusta helposti lähestyttävän?
En pahoita mieltäni, naurattaa lähinnä. Tosin yhteen ihastuin, en nyt pelkkään munaan kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No en laittais pildeviestejä! Sivu
Laittaisit vain. Minulle yksinoikeudella.
Jos stalkkeroisin sinua rakkaani, haittaisiko se sinua? Porttikongissa iltaisin varjoissa hämyissä, työpaikkasi liepeillä viettämässä aikaa kun lähdet töistä. Aina jonkun kulman takana kuljeksimassa, aina yhden askeleen perässäsi kulkemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos stalkkeroisin sinua rakkaani, haittaisiko se sinua? Porttikongissa iltaisin varjoissa hämyissä, työpaikkasi liepeillä viettämässä aikaa kun lähdet töistä. Aina jonkun kulman takana kuljeksimassa, aina yhden askeleen perässäsi kulkemassa.
Mikset mee vaa suoraan juttelee?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ahdistavaa! Varmaan tuollainen tappaisi kiinnostuksen, vaikka alunperin olisikin sinusta tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sinä olet se joka lähettää kaipausviestejä? Viisasta.
-> En ikinä ole hänelle lähettänyt kaipausviestejä. Mutta jotkut epätoivoiset viestit ovat kuin hänen kirjoittamiaan. Siksi muistutan välillä, että painuisi jo hlvetin kauas minua ahdistelemasta. Ketjussa muista syistä.
Älä selitä. Olet vaan sitten reagoimatta sen viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon laittanut niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti sinä olet se joka lähettää kaipausviestejä? Viisasta.
-> En ikinä ole hänelle lähettänyt kaipausviestejä. Mutta jotkut epätoivoiset viestit ovat kuin hänen kirjoittamiaan. Siksi muistutan välillä, että painuisi jo hlvetin kauas minua ahdistelemasta. Ketjussa muista syistä.
Älä selitä. Olet vaan sitten reagoimatta sen viesteihin.
Jatkat tätä viestieni kommentointia niin läpinäkyvällä tavalla, että olet varmaan juuri se, ketä kuvailin. Olet inhottavinta, mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia eikä sallittua. Soittaisin poliisille. Eräs joka kuvitteli tällaisia passitettiin tosin itse osastolle. Kannattaa olla varma että kuvitelmat on totta.
Kaivatun ei tarvitsisi edes stalkata minua. Saa kävellä suoraan syliini, jos jossakin satutaan näkemään. Tai tulla yöllä koputtamaan ikkunaani ja kysyä, pääseekö sänkyyn. No ok, tämä jälkimmäinen olisi jo vähän liian creepyä.
Veisitkö tanssiin tähtien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Veisitkö tanssiin tähtien kanssa?
Evvk
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaisi. Olisin iloinen, kun saisin nähdä sinua, rakkaani.
Mistä päin Suomea täällä on väkeä?
Mua sais kaivattu stalkata, mutta ei se mun mieltä lämmitä koska en itse näkis häntä.
Vierailija kirjoitti:
Kemistä. Puistokemisti.
Vierailija kirjoitti:
Kehä 3 sisäpuolelta