Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että tarvitsen sinua ihan konkreettisesti? Olisi kova tarve jutella, olla lähellä, pitää kädestä, halata. Kun edes näkisi jossakin. Kaikki minussa huutaa sinua. Kuuletko?
Sama juttu minulla kaivatustani.
Vierailija kirjoitti:
Munaviestit näytetään kaikille ja asialliset pidetään omana tietona. Tiedoksi tämä.
No en minä näytä. Tai voisin näyttää ne muut joita saan, mutta kaivatun pidän itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munaviestit näytetään kaikille ja asialliset pidetään omana tietona. Tiedoksi tämä.
Kaivattu saisi laittaa vaikka pilluviestejä. Saattaisin näennäisesti pahoittaa mieleni, vaikka olisin aivan kiimassa. 😅
Turha toivo.
Sivusta
Et tunne kaivattuani. Voisi hyvinkin laittaa. Uuuuh.
Varo mitä toivot.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko, että tarvitsen sinua ihan konkreettisesti? Olisi kova tarve jutella, olla lähellä, pitää kädestä, halata. Kun edes näkisi jossakin. Kaikki minussa huutaa sinua. Kuuletko?
Kyllä minä kuulen. Mutta mitä tehdä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa tutustua johonkin ihmiseen, silloin soittaa tai lähettää viestin ja sanoo sen. Jos ei halua tutustua, ei soita tai lähetä viestiä. Yksinkertaista ja selkeää.
Tosi yksinkertaista, kun ei ole mitään yhteystietoja :D ootko oikeasti noin clueless?
Typerää provoamista ja riidanhaastoa.
Vastaa kysymykseen!
Vierailija kirjoitti:
Tajuan jollain tasolla, mutta en sitten kuitenkaan. Saisiko tuntomerkkejä hänestä, ketä kaipaat?
En ole koskaan saanut munaviestiä. Millaiset ja minkä ikäiset näitä lähettävät ja millaisille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan ole koskaan törmännyt ihmisiin, jotka kuvittelevat nämä ja paljon muuta. Sekin on hyvin stressaavaa.
-> olen kyllä nähnyt monenlaisia luulosairaita ihmisiä, mutta stalkkaus ja epätoivoinen ihastuminen ovat eri juttu. Olen minäkin ollut erittäin epätoivoisesti ihastunut joskus, mutta en minä sentään tehnyt siitä numeroa. Se oli kaikki visusti salassa pääni sisällä.___
E-nainen, minä - E N ole kirjoittanut tätä, vaikka itseeni kohdist. vakav. stalkkaamisesta hlökoht. kokemusta omaan kyllä.
Ei liity E-nainen näihin stalkkausviesteihin mitenkään.
Paitsi, että liittyy. Minä stalkkaan. Terv. Kolmas E-nainen
Kunhan tiedät, että kaivatullesi olet mieluinen stalkkeri, niin siitä vain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuan jollain tasolla, mutta en sitten kuitenkaan. Saisiko tuntomerkkejä hänestä, ketä kaipaat?
Viesti oli naiselta miehelle, pyrstötähdeksikin nimittämälleni.
Kuka kaipasi tummaa kaunotarta?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut munaviestiä. Millaiset ja minkä ikäiset näitä lähettävät ja millaisille naisille?
En minäkään. Ei niitä ketkään fiksut lähettele.
Sun kanssa mä lähtisin jopa kalaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa mä lähtisin jopa kalaan.
Onnea onkimaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuka kaipasi tummaa kaunotarta?
En, mutta blondia kaunotarta aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaatte?
Söpöä poikasta
Tänään nähtiin pikaisesti <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu saisi laittaa vaikka pilluviestejä. Saattaisin näennäisesti pahoittaa mieleni, vaikka olisin aivan kiimassa. 😅
Turha toivo.
Sivusta
Et tunne kaivattuani. Voisi hyvinkin laittaa. Uuuuh.
No niin voisinkin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaatte?
Ihastustani, ihanaa naista tästä ihan läheltä.
-joppe-
Paitsi, että liittyy. Minä stalkkaan. Terv. Kolmas E-nainen