Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastelisitpa kanssani. Ihan mitä vain...
Vain vilaus riitti, enkä pystynyt lopettamaan sinun ajattelemistasi.
Kyllä rakastelisin ja kyllä rakastaisin.
Olisitpa hän <3
Olisinpa.
Vierailija kirjoitti:
Punatukkainen sihteeri mailan saa seisontaan
Mitäs tapahtuu sinisellä peruukilla?
Ei taida olla komeampaa artistia kuin sinä.
Entä jos kaivattusi paljastuu epäonnistuneeksi jääkiekko valmentajaksi? Valmentaa 4.divari.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kaivattusi paljastuu epäonnistuneeksi jääkiekko valmentajaksi? Valmentaa 4.divari.
😂 tämä sai jo nauramaan
Sellainen eroavaisuus meillä on, että sinä tiedät kaiken ja minä en tiedä mitään. Erottava vai yhdistävä tekijä?
Nuku hyvin, lämpöisiä ja onnellisia unia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään jääkiekkoilijat ei olis mun juttu, ennemmin femboy kuin lätkäjätkä. Eksä pelas ihan sm-tasolla silloin joskus nuorempina.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen eroavaisuus meillä on, että sinä tiedät kaiken ja minä en tiedä mitään. Erottava vai yhdistävä tekijä?
Jos jokainen asia tarvitsee selittää juurta jaksaen, niin ei pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Erottava toimestani.
Vierailija kirjoitti:
Tule kyselemään, niin kerron. Minulla on paljon hyviä juttuja reservissä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyvä ei tieltä eksy. Yhdistävä.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää hommaa eikä se ole mikään epäonnistuminen.
Huuleni niskaasi pitkin, korvalle, poskelle ja sitten huulille. Hyvää yötä. Kaipaan sinua.
Miehelle
Sano mulle jotain kaunista (Lyricks)
(lyrics)