Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin kertoa kaivatulleni, minkälaisiin naisiin häntä olen vertaillut. Tekisi varmasti vaikutuksen.
Niin miesmäistä ajattelua jotenkin. Kaikki on kilpailua. Ei itseä ainakaan kiinnosta yhtään tulla vertailluksi kenenkään kanssa, en etsi sellaista statusta kenenkään silmissä. Mutta varmasti on naisia, joihin tuollainen vaikutuksen tekee.
Menikö sarkasmi pahasti ohi, menikö?
Kunhan pohdin. Suotta hermostut.
Sehän se, kun pohdintasi ei sopinut siihen väliin. En minä kilpailuta ketään.
En ole kommentoinut sinua mitenkään va
vaan aihetta.
"Niin miesmäistä ajattelua jotenkin"? En ilmeisesti sitten käy miehestä...
En ole kommentoinut miehuuttasikaan mitenkään. Et liittynyt koko kommenttiini lainkaan, ihan yleisesti lähdin aihetta pohtimaan. Lopeta jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin tietäväni mitä moni muu ei.
No kerroppa
Teeskenteletkö olevasi minä?
Gallup: Mitä naisena tekisit jos pitkäaikainen kaivattu miehesi paljastuu femboyksi eli alkaa yhtäkkiä pukeutua kuin nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin kertoa kaivatulleni, minkälaisiin naisiin häntä olen vertaillut. Tekisi varmasti vaikutuksen.
Niin miesmäistä ajattelua jotenkin. Kaikki on kilpailua. Ei itseä ainakaan kiinnosta yhtään tulla vertailluksi kenenkään kanssa, en etsi sellaista statusta kenenkään silmissä. Mutta varmasti on naisia, joihin tuollainen vaikutuksen tekee.
Menikö sarkasmi pahasti ohi, menikö?
Harkitse emojien käyttöä ironian tai sarkasmin osoittamiseksi, muille kun ei näy vaikka kuinka pyörittelisit siinä silmiäsi (eri).
Kyllä kaikki täysjärkiset miehet ainakin ymmärtää, ettei naiseen tee vaikutusta, jos heitä lähtee vertailemaan keskenään. En tiedä, miksette te naiset ymmärtäneet?
Mutta sanoin myös mitä sanoin sinulle ja tarkoitan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärällä tavalla tehty vertailu ei varmasti miellytä. Ja jos tässä puhutaan vain ulkonäöllisestä vertailusta, niin metsään mennään pahasti. Kauneushan on katoavaista.
Ylipäätään kilpailuasetelman luominen tuntuisi jotenkin tosi vieraalta itselle. Pitäisikö sen aseman säilyttääkseen sitten jotenkin jatkaa kilpailua niiden verrokkina olevien naisten kanssa? Jatkuvasti jotenkin todistella ja suorittaa?
Ne illat yhdessä jutellen ja sinun hypnoottisesti liikkuvat huulesi; ihanista silmistäsi puhumattakaan. Ne tahtoisin niin elää uudelleen. Helliä suudelmia ja silittelyjä, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Tule taas uniini, niin rakastellaan. Rakastan sinua.
Se joka vertailee muihin ei välitä alkuunkaan.
Rakastelisitpa kanssani. Ihan mitä vain...
Vain vilaus riitti, enkä pystynyt lopettamaan sinun ajattelemistasi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mitä naisena tekisit jos pitkäaikainen kaivattu miehesi paljastuu femboyksi eli alkaa yhtäkkiä pukeutua kuin nainen?
Ruoskisin kovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin tietäväni mitä moni muu ei.
No kerroppa
Teeskenteletkö olevasi minä?
En teeskentele mitään enkä ketään
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
N/M ja etunimen ensimmäinen kirjain?
Mä kaipaan P miestä
Km
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ne naiset juoksee minun perässäni, kenellä olisi ottajia. Miksi?
Murisetko seksikkäästi? Se toimii aina.
Rakas, vain voimamies voi murista. Muut on vain jonneja jotka vikisee
- Voimamies
Vierailija kirjoitti:
Olisin tyytyväinen, ettei koskaan edetty asiassa, sillä selvästikin hän tarvitsee jonkun muun kuin minut. Ajan hukkaaminen toki harmittaisi. Joka tapauksessa toivon hänelle onnea ja kaikkea hyvää elämään.
Viestit vielä lukematta, jatkot toisaalla? Jos jaksetaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt näitä aika paljon. Mitäs sitten, jokainen olkoon omanlainen. Jos on mukava tyyppi niin sehän on pääasia.
Ps. Mulla ei ole kaivattua mutta kaverit olisi kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ne naiset juoksee minun perässäni, kenellä olisi ottajia. Miksi?
Rakas, vain voimamies voi murista. Muut on vain jonneja jotka vikisee
- Voimamies
Voimamiehet röhisee sillai röh röh.
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa se mulle sen enempää kuuluisi kuin muutkaan asiat hänen elämässään. En siis tietenkään tekisi yhtään mitään. Tyttöystävänsä ja hänen välinen asia.