Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiasta kukkaruukkuun, ollaankohan edes samalla merellä?
Merinäköalapaikka. Luoteeseen terkut!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🤗🧡 Hyviä unia. Sinä mielessä, toivon näkeväni toive-unia koko yön. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Tänä iltana kaipaan vaimoni läsnäoloa. Ei kukaan ole kuin hän. Pitkästä aikaa olen jopa itkenyt, vaikka useimmiten pärjään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin kertoa kaivatulleni, minkälaisiin naisiin häntä olen vertaillut. Tekisi varmasti vaikutuksen.
Niin miesmäistä ajattelua jotenkin. Kaikki on kilpailua. Ei itseä ainakaan kiinnosta yhtään tulla vertailluksi kenenkään kanssa, en etsi sellaista statusta kenenkään silmissä. Mutta varmasti on naisia, joihin tuollainen vaikutuksen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että olet kaunis kypsäksi naiseksi.
Ja samperi, että olenkin kypsä.
Kypsytellään sitten lisää! Kyllä sinä kohta syliini putoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin kertoa kaivatulleni, minkälaisiin naisiin häntä olen vertaillut. Tekisi varmasti vaikutuksen.
Niin miesmäistä ajattelua jotenkin. Kaikki on kilpailua. Ei itseä ainakaan kiinnosta yhtään tulla vertailluksi kenenkään kanssa, en etsi sellaista statusta kenenkään silmissä. Mutta varmasti on naisia, joihin tuollainen vaikutuksen tekee.
Menikö sarkasmi pahasti ohi, menikö?
Tänään poikkeuksellisesti:
💋💋💋ja lämpöisiä halauksia
Kaikille miehille,
Olette ihania💋
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin.
Kaipaan elämääni musikaalisesti lahjakasta naista. Miehistä ei näytä olevan apua. Luulevat olevansa niin paljon parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paleltaa, oisitpa inhimillisenä ihmisenä lämmin keho minua vasten.
Jos asut kerrostalossa, niin ota talon huoltoyhtiöön yhteyttä ja pyydä patterien ilmausta. Tarkista myös, että ikkunoiden ja ovien tiivisteet ovat kunnossa.
Muista kokolattiamatto. Se viima voi tullakin lattioiden raoista.
Tuskin betonielementtitaloissa. Tosin ikkunaseinän lattiaraon lämmöneristys voi olla puutteellinen.
Kävin lämpökameralla läpi oman asunnon ja kyllähän se kylmä kaikkialta tulee mistä on tullakseen. Tuuletus aukoista, ikkunoista, lattioista.. hommasin lämpöpuhaltimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Heidille! Älä unohda, että olet koko maailman kuningatar. Kaikki on sinulle ja sinun, käytät miten huvittaa.
No jopas. Melkoiselle jalustalle nosto...
Niinhän se on, että kenestä pitää, hänelle suo enemmän. Jos pitää paljon, sallii kaiken. Pilke silmäkulmassa, mutta totta toinen puoli.
Palasin vielä. Hän saattaa yhä kyseenalaistaa itseään turhaan. Tietäisipä, minkälaisten naisten edelle olen hänet arvostanut. Muuta minulla ei tällä erää ole antaa, mutta jos ei muuten arvoansa tunne, kysyköön minulta.
Tuo on jo todella paljon, mitä voisit antaa. Ei tuollaista kannata olla kertomatta, ehkä kukaan ei ole hänelle koskaan sanonut mitään tuollaista mitä kirjoitat tässä viestiketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paleltaa, oisitpa inhimillisenä ihmisenä lämmin keho minua vasten.
Jos asut kerrostalossa, niin ota talon huoltoyhtiöön yhteyttä ja pyydä patterien ilmausta. Tarkista myös, että ikkunoiden ja ovien tiivisteet ovat kunnossa.
Muista kokolattiamatto. Se viima voi tullakin lattioiden raoista.
Tuskin betonielementtitaloissa. Tosin ikkunaseinän lattiaraon lämmöneristys voi olla puutteellinen.
Kyllä muuten voi jos vanhat elementtisaumat vuotaa. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö sarkasmi pahasti ohi, menikö?
Kunhan pohdin. Suotta hermostut.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana kaipaan vaimoni läsnäoloa. Ei kukaan ole kuin hän. Pitkästä aikaa olen jopa itkenyt, vaikka useimmiten pärjään hyvin.
Toivottavasti saatte asiat selvitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Selvittäkää asiat. 💕 t. itsekin joskus jonkun vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat?
N/M ja etunimen ensimmäinen kirjain?
Mä kaipaan P miestäJ-miestä kaipaillen enkä varmasti ole ainoa. 🤭
Ketäs teitä sitten on sinun lisäksi?
Nn ainakin 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saatte asiat selvitettyä.
Ei meillä ole riitaa. Tässä on kyse väliaikaisesta ratkaisusta, josta tulikin loputtoman pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Heidille! Älä unohda, että olet koko maailman kuningatar. Kaikki on sinulle ja sinun, käytät miten huvittaa.
No jopas. Melkoiselle jalustalle nosto...
Niinhän se on, että kenestä pitää, hänelle suo enemmän. Jos pitää paljon, sallii kaiken. Pilke silmäkulmassa, mutta totta toinen puoli.
Palasin vielä. Hän saattaa yhä kyseenalaistaa itseään turhaan. Tietäisipä, minkälaisten naisten edelle olen hänet arvostanut. Muuta minulla ei tällä erää ole antaa, mutta jos ei muuten arvoansa tunne, kysyköön minulta.
Tuo on jo todella paljon, mitä voisit antaa. Ei tuollaista kannata olla kertomatta, ehkä kukaan ei ole hänelle koskaan sanonut mitään tuol
Eiköhän tuon tyyppiset naiset ole kuulleet kehuja ihan suut ja silmät täyteen koko ikänsä. Varmasti on ollut ottajia, jos on tosiaan niin upea mitä ap antaa ymmärtää. Sivusta