Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Menikö pupuli pöksyyn? Pitää varoa mitä pyytää.😌
Mitä helvettiä te yritätte? Ajattelitteko aikuisia ruveta nyt taas peloittelemaan?
Hellyytesi ei kuulu minulle, vaikka sitä kaipaan. Kun vain osaisi olla ajattelematta.
Voisitko kaivattu mies ihan vaan ilmestyä oven taakse ja sieltä tänne peiton alle? kävit jo tänään luonani pikaisesti.
Olet mielessä ,tunnut iholla ja...varpaissa asti.😁
Millä tavalla peloittelemaan?
Liian kaukainen haave. Liian pitkä matka. Liian mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä tätä että mä olen aivan hulluna suhun.
ajattelen sua kokoajan. Haluan että soitat mulle, tai laitat mulle viestin, tai stalkkaat mua somessa.
mä niin haluisin tietää, pyörinkö mä sun päässä näin? Sä kerroit jotain mistä tiedän että pyörin, edes vähän. Se mitä sä kerroit oli niin triviaalia, niin höpsöä, niin hassua, niin pieni detalji, niin jotain mitä ihminen yksinkertaisesti ajattelee vain ihastuksestaan. Ei sellasta kukaan pohdi muuten! Ja et sä kertonut sitä vihjataksesi - mutta sä olet itse niin sokea että siitä paistaa läpi sun tunteet! Tai edes se että mietit mua, oli ne sun tunteet mitä tahansa.
ei tälle ole muita selityksiä, kuin että myös mä pyörin sun päässä tai sinä olet jokin manipuloiva narsisti hullu ja tää on sulle jotain outoa hupia tai jostain muusta syystä haluat imarrella mua väkisin.
Siis mikä tässä on sekavaa?
Vierailija kirjoitti:
ajattelen sua kokoajan. Haluan että soitat mulle, tai laitat mulle viestin, tai stalkkaat mua somessa.
mä niin haluisin tietää, pyörinkö mä sun päässä näin? Sä kerroit jotain mistä tiedän että pyörin, edes vähän. Se mitä sä kerroit oli niin triviaalia, niin höpsöä, niin hassua, niin pieni detalji, niin jotain mitä ihminen yksinkertaisesti ajattelee vain ihastuksestaan. Ei sellasta kukaan pohdi muuten! Ja et sä kertonut sitä vihjataksesi - mutta sä olet itse niin sokea että siitä paistaa läpi sun tunteet! Tai edes se että mietit mua, oli ne sun tunteet mitä tahansa.
ei tälle ole muita selityksiä, kuin että myös mä pyörin sun päässä tai sinä olet jokin manipuloiva narsisti hullu ja tää on sulle jotain outoa hupia tai jostain muusta syystä haluat imarrella mua väkisin.
Teemulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei oo Teemulle. Miehelle kylläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyl tiedä onko se ihan ok, et nuorehko mieslääkäri teki yläasteiässä terveystarkastuksen, vai miksi sitä kutsutaan. Ei tulisi joissain kulttuureissa kuuloonkaan. En oikein jälkikäteen tykkää ajatuksesta, vaikka oli ihan asiallinen tapaus.
Minulle vanhempi ja pyysi ottamaan paidan pois ensimmäisenä.
Ohiksena, että nykyisin tutkitaan monta juttua vaatteitten päältä. Eipä ihme, ettei mitään löydy.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit tarpeeksi.
En halua yhtään.
Luonnonmaalle hyvän yön hali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin 9 vuotta nuorempaa 💕
Ja minä saman verran vanhempaa. 😍
83?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit tarpeeksi.