Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
32721/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet rasittava-> Tässä vaiheessa elämää olen erittäin sinut itseni kanssa, kuten kuuluukin olla. Palstarandomin haukut eivät kyllä hetkauta. Saat pitää mielipiteesi, ole hyvä. 

Ja miksi kaivattusi ei jäänyt elämääsi?

Ei halunnut ja muitakin syitä.

Vierailija
32722/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pitkät lainaukset jo, joten vastaan, että ei ole myöskään äikän ope, eikä kalliin perään todellakaan. Ja vastaanpa vielä, että ei kenellekään teistä. Paitsi yhdelle. Ja hänelle lupaan antaa halin, jos vielä nähdään. Olen nainen ja hän on nainen. En tule olemaan täällä tänä iltana, tai ehkä vähän ennen klo 23, joten en tule vastailemaan kysymyksiin koko iltaa. 

Ai se olit sinä.

En ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32723/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei jahtaamista eikä vehtaamista, mutta voi olla myös hieman haasteellista jos kaksi etäistä. 

Silloin väliltä puuttuu oikeanlainen kemia. Unelmille ei tule antaa sijaa, haaveilu on asia erikseen koska ihminen tiedostaakin sen että ne harvoin toteutuu.

Ei kyllä mihinkään kemian puuttumiseen liity. Muutenkin liibalaabaa koko viesti, toiset vaan on etäisempiä persoonia kuin toiset. Voi mennä enempi aikaa kuin vaikkapa räiskyväluonteisilla säpinöitsijöillä. 

Vierailija
32724/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa sinäkin haluaisit yhtä paljon kuin minä sinua.

Vierailija
32725/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minun kivikasvostani ei saa mitään lukua. Hemmetin ärsyttävää.

Vierailija
32726/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse pyytää multa anteeksi. Kaikki saavat anteeksi. Jeesus antoi syntimme anteeksi.

Aina voi tehdä mitä vaan kunhan pyytää anteeksi. Hellarit.

Ei tarvitse edes pyytää anteeksi, koska anteeksi antaminen on se kaiken pointti. Se annetaan siis kysymättäkin. L e s t a t.

Vierailija
32727/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista täytyy pitää kuin kukkaa kämmenellä jos sellaisen onnen onnistuu itselleen suomaan. Turhan usein joutuu huomaamaan kuinka ihmiset eroavat ja suhde ajanmyötä vain ajautuu karille. Työ, perhe ja vapaa-aika koko paletin on oltava kasassa kuten oman päänkin. Jos joku asia hiertää, se kannattaa ottaa puheeksi jottei koko leviä kasaan. Mielen hyvinvointi ja jaksaminen voi olla pienistä suurista asioista kiinni. Meidän tulisi enemmän oppia vaatimaan kuin olla hiljaa. Hakea ajoissa apua jos olemme rasittuneita, kuunnella sisäistä ääntämme mitä se kertoo hyvinvoinnistamme ja jaksamisesta. Ei lakaista asioita matonalle. Pysyä tarpeentullen lujina, tukea ja kannustaa toisiamme, antaa kunnioitusta ja kiitosta hyvin suoritetuista palveluksistamme niin parisuhteissa kuin muutenkin.

Vierailija
32728/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle vai miehelle?

Vierailija
32729/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle vai miehelle?

Miehelle

Vierailija
32730/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian hyvät oltavat tarvitaksesi mua yhtään mihinkään.

Vierailija
32731/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeastikaan arvannut, että olit kiinnostunut. Sanoit että ei, niin pidin sitä totuutena.

Vierailija
32732/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista täytyy pitää kuin kukkaa kämmenellä jos sellaisen onnen onnistuu itselleen suomaan. Turhan usein joutuu huomaamaan kuinka ihmiset eroavat ja suhde ajanmyötä vain ajautuu karille. Työ, perhe ja vapaa-aika koko paletin on oltava kasassa kuten oman päänkin. Jos joku asia hiertää, se kannattaa ottaa puheeksi jottei koko leviä kasaan. Mielen hyvinvointi ja jaksaminen voi olla pienistä suurista asioista kiinni. Meidän tulisi enemmän oppia vaatimaan kuin olla hiljaa. Hakea ajoissa apua jos olemme rasittuneita, kuunnella sisäistä ääntämme mitä se kertoo hyvinvoinnistamme ja jaksamisesta. Ei lakaista asioita matonalle. Pysyä tarpeentullen lujina, tukea ja kannustaa toisiamme, antaa kunnioitusta ja kiitosta hyvin suoritetuista palveluksistamme niin parisuhteissa kuin muutenkin.

Kivoja mietteitä jotka harvoin menee maaliin. 

Vierailija
32733/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua. 

Tää on absoluuttisen ihana ! Nyt sun täytyy kertoa mistä voi tajuta ? Minne kaivattusi meni ? Kerro 💕

Kerron sinulle, että kaivatullani välimerkit hallussa. E

Äidinkielen opettaja? 

Aivan. Täytyy olla vähintään äidinkielen opettaja, että osaa välimerkit, keneltäkään muulta ei onnistuisi. Ketju ei ikinä petä. Eri

Vierailija
32734/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten katkaista vetovoima, joka kiskoo väkisin kaivatun luo? Se on melkein kuin maan painovoima. Joutuu tekemään henkistä työtä, ettei joudu kaivatun luo. Vastustustyö taas vaatii voimaa.

Painovoimankin kanssa oppii elämään eikä sitä voi katkaista.

Sen kanssa oppii, mutta toisin on tämän kanssa.

Sitten et voi elää. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
32735/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa nyt aikuiset ihmiset ensin itse elämään ja opettakaa vasta sitten niitä lapsia.

Vierailija
32736/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yrittäisikin vältellä kaikin keinoin, niin törmäisikö silloin vahingossa?

Ikävä kyllä

Vierailija
32737/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa nyt aikuiset ihmiset ensin itse elämään ja opettakaa vasta sitten niitä lapsia.

Miksi sulla on lapsia, jos et osaa?

Vierailija
32738/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa leikkiminen kävi vähän työlääksi sinulle. N/M

Vierailija
32739/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä tätä että mä olen aivan hulluna suhun.

ajattelen sua kokoajan. Haluan että soitat mulle, tai laitat mulle viestin, tai stalkkaat mua somessa. 

mä niin haluisin tietää, pyörinkö mä sun päässä näin? Sä kerroit jotain mistä tiedän että pyörin, edes vähän. Se mitä sä kerroit oli niin triviaalia, niin höpsöä, niin hassua, niin pieni detalji, niin jotain mitä ihminen yksinkertaisesti ajattelee vain ihastuksestaan. Ei sellasta kukaan pohdi muuten! Ja et sä kertonut sitä vihjataksesi - mutta sä olet itse niin sokea että siitä paistaa läpi sun tunteet! Tai edes se että mietit mua, oli ne sun tunteet mitä tahansa. 

ei tälle ole muita selityksiä, kuin että myös mä pyörin sun päässä tai sinä olet jokin manipuloiva narsisti hullu ja tää on sulle jotain outoa hupia tai jostain muusta syystä haluat imarrella mua väkisin. 

Vierailija
32740/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on lapsia, jos et osaa?

En minä nyt itseäni tähän laskekaan. Menehän lapsi iltapalalle.

Ketju on lukittu.