Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua.
Tää on absoluuttisen ihana ! Nyt sun täytyy kertoa mistä voi tajuta ? Minne kaivattusi meni ? Kerro 💕
Kerron sinulle, että kaivatullani välimerkit hallussa. Ei siis sinulle, joka jättää välin välimerkkien molemmille puolille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua
Olet hupsu mutta ah, niin ihana! Jos tämä siis oli mulle. Kaikesta tuosta itsekin haaveilen jatkuvasti (paitsi niistä luksustuotteista).
Hän ei käyttäisi sanaa hupsu. Enkä minäkään. Ap
Mistä sitä koskaan tietää, ennen kuin on oikeanlainen tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta on sellainen kohtaaminen, missä ei ole jahtaamista eikä vehtaamista.
Viattomuus on kyllä jotenkin aitoa, kaunista, harvinaistakin herkkua.
Vain lapsi voi olla viaton. Kunnes koittaa murrosikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisit kyllä eetvarttia. Ei menis varttiakaan, kun oltaisiin sisäkkäin.
Älä laita tällaista! Olen jo valmiiksi sekaisin 🤭
Laitan!m, kun ei muutakaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua.
Kiva viesti, ihmettelen vain miksi loppuosa on kirjoitettu isoin kirjaimin. Ehkä sanomaa on haluttu korostaa. Sivusta
Tästä voi tehdä todellista analyysia!
miksi OLIN imperfektissä ? Mitä hän teki ?&nbs
Voin kertoa, ettei myöskään sinulle. Ja vinkkinä, että en ole nähnyt kaivattua reilusti yli vuoteen. Sulkenee ainakin osan teistä pois. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua
Olet hupsu mutta ah, niin ihana! Jos tämä siis oli mulle. Kaikesta tuosta itsekin haaveilen jatkuvasti (paitsi niistä luksustuotteista).
Hän ei käyttäisi sanaa hupsu. Enkä minäkään. Ap
Onko kaivattusi kalliin perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tässä avautumisessa oli jotenkin niin ihanaa konkretiaa tämä hullu halu osta
Ei mikään hullu halu ostaa luksustuotteita, mutta kun minulla itselläni on jo kaikki, enkä välitä shoppailla, tekisin niin mielelläni hänelle, jos häneltä jotakin puuttuisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo ei jahtaamista eikä vehtaamista, mutta voi olla myös hieman haasteellista jos kaksi etäistä.
Silloin väliltä puuttuu oikeanlainen kemia. Unelmille ei tule antaa sijaa, haaveilu on asia erikseen koska ihminen tiedostaakin sen että ne harvoin toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on absoluuttisen ihana ! Nyt sun täytyy kertoa mistä voi tajuta ? Minne kaivattusi meni ? Kerro 💕
Kerron sinulle, että kaivatullani välimerkit hallussa. Ei siis sinulle, joka jättää välin välimerkkien
Äidinkielen opettaja?
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on useamman kerran mennyt "jäähdyttelemään"...
Olikohan tämä minulle? n
Halaus ja suukko rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ikävä sua!
Terv. risuleuka
Ei ole kalliin perään. Hän himojen ja halujen sijaan kaipaa jotain pysyvämpää elämäänsä. Kuten punainen koti, perunamaa, koira.
Liian pitkät lainaukset jo, joten vastaan, että ei ole myöskään äikän ope, eikä kalliin perään todellakaan. Ja vastaanpa vielä, että ei kenellekään teistä. Paitsi yhdelle. Ja hänelle lupaan antaa halin, jos vielä nähdään. Olen nainen ja hän on nainen. En tule olemaan täällä tänä iltana, tai ehkä vähän ennen klo 23, joten en tule vastailemaan kysymyksiin koko iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle, että kaivatullani välimerkit hallussa. Ei siis sinulle, joka jättää välin välimerkkien
Olet rasittava.
sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kalliin perään. Hän himojen ja halujen sijaan kaipaa jotain pysyvämpää elämäänsä. Kuten punainen koti, perunamaa, koira.
Tämä ei ollut tuon haaveiluviestin kirjoittajalta.
Vierailija kirjoitti:
Kiukuttaa, kun sua ei nää kuin ruokalassa.
KeneLLe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nappisilmä täällä kyselee kaivattunsa perään!
Vähän 😬 sanoa itseänsä nappisilmäksi.
Paitsi jos on joskus joltain sen kuullut.
Ei siinä ole mitään outoa. Minä esimerkiksi saatan kutsua kaivattua nappisilmäksi. Toimii myös tunnisteena. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olet rasittava-> Tässä vaiheessa elämää olen erittäin sinut itseni kanssa, kuten kuuluukin olla. Palstarandomin haukut eivät kyllä hetkauta. Saat pitää mielipiteesi, ole hyvä.
Ja miksi kaivattusi ei jäänyt elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos !
mun kaivattuni kirjoittaa myös niin, epähuomiossa tai tahallaan, sitä en tiedä . Viimeksi tänään (töissä) 💕 Täällä kirjoitan näin jotta se on tunnistettavaa . :)
Joo ei jahtaamista eikä vehtaamista, mutta voi olla myös hieman haasteellista jos kaksi etäistä.