Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
32661/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua. 

Kiva viesti, ihmettelen vain miksi loppuosa on kirjoitettu isoin kirjaimin. Ehkä sanomaa on haluttu korostaa. Sivusta

Tästä voi tehdä todellista analyysia!

miksi OLIN imperfektissä ? Mitä hän teki ? 

tulit olit ja menit- onko se todellista vai viittaus johonkin? 

Vierailija
32662/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaivattu on useamman kerran mennyt "jäähdyttelemään"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32663/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksustuotteet=Coop.

Vierailija
32664/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi nappisilmä täällä kyselee kaivattunsa perään!

Vähän 😬 sanoa itseänsä nappisilmäksi.

Paitsi jos on joskus joltain sen kuullut. 

Aika usein käytetty sanonta, mutta kuulostaa silti mun korvaan huvittavalta tuolleen itsestä käytettynä. Veri sori. 

Vierailija
32665/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luksustuotteet=Coop.

Oooh. Onkohan Coopin parfyymiä?

Vierailija
32666/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt jaksaa kenenkään perässä juosta. On parempiakin tapoja kohdata.

Vierailija
32667/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua. 

Ihastuttavan aitoa kaipausta! Olisitpa kaivattuni 🥴

Vierailija
32668/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinku piiloset?

Vierailija
32669/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla erilaisia merkkejä ja asioita. Testaileminen on kivaa puuhaa. Sopivasti jännitystäkin elämään myös rahan suhteen.

Vierailija
32670/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua

Olet hupsu mutta ah, niin ihana! Jos tämä siis oli mulle. Kaikesta tuosta itsekin haaveilen jatkuvasti (paitsi niistä luksustuotteista).

Musta tässä avautumisessa oli jotenkin niin ihanaa konkretiaa tämä hullu halu ostaa hänelle luksustuotteita :P tän tyyppiset avautumiset on juuri sellaisia, millä voittaisi mun sydämen 

Vierailija
32671/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi anteeksiantaminen on vaikea rasti. Mitä merkitystä sillä on, jos ihminen vaikka kärsii tälläkin hetkellä toisen ihmisen tekojen seurauksista. Kaikkea ei voi peruuttaa tai muuttaa. Voi antaa anteeksi, mutta se ei muuta todellisuutta tippaakaan. Ainut syy miksi siihen kannattaa pyrkiä on, että ei ole hyvä elää vihaisena tai katkerana. Mutta sinänsä anteeksipyytämisen ja -antamisen merkitystä ei ihan ymmärretä oikein, sen verran kevyesti asiohin suhtaudutaan. Katumus on myöhäistä kun vahinko on jo tapahtunut. 

Vierailija
32672/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuttavan aitoa kaipausta! Olisitpa kaivattuni 🥴

Voisi kyllä jotain tuntomerkkejä antaa. Onko n-n?

Vierailija
32673/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin 9 vuotta nuorempaa 💕 

Ja minä saman verran vanhempaa. 😍

Mä kaipaan miestä. Meneekö ristiin ? 

Vierailija
32674/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi anteeksiantaminen on vaikea rasti. Mitä merkitystä sillä on, jos ihminen vaikka kärsii tälläkin hetkellä toisen ihmisen tekojen seurauksista. Kaikkea ei voi peruuttaa tai muuttaa. Voi antaa anteeksi, mutta se ei muuta todellisuutta tippaakaan. Ainut syy miksi siihen kannattaa pyrkiä on, että ei ole hyvä elää vihaisena tai katkerana. Mutta sinänsä anteeksipyytämisen ja -antamisen merkitystä ei ihan ymmärretä oikein, sen verran kevyesti asiohin suhtaudutaan. Katumus on myöhäistä kun vahinko on jo tapahtunut. 

Eikä koskaan tiedä milloin se joku on ollut viimeinen naula arkkuun. Jos saa paljon pahaa niskaan niin heikompi voi jossain vaiheessa romahtaa ja kuolla pois. 

Vierailija
32675/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti ihan ymmärrä..

Vierailija
32676/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Okei.

Vierailija
32677/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En silti ihan ymmärrä..

Mitä?

Vierailija
32678/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäisikin vältellä kaikin keinoin, niin törmäisikö silloin vahingossa?

Vierailija
32679/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10:35 💕

Viesti👍

Vierailija
32680/55805 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olet aivan oikeassa. Vaikeastitavoiteltavan esittäminen tuntuu vaan viehättävältä. Jos tyrkyttää itseään epätoivoisesti niin ei sekään hyviä fiboja anna.

Ketju on lukittu.