Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Sellaista olen tässä miettinyt, että taidan olla vähän rakastunut kaivattuuni..
Mistä päättelet sen ? Entäs hän sinuun ?
Vierailija kirjoitti:
NO EN KYLLÄ TAJUNNUT.
Taaskaan ?
Juu, vähän on ollut liekkejä ilmassa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua
Olet hupsu mutta ah, niin ihana! Jos tämä siis oli mulle. Kaikesta tuosta itsekin haaveilen jatkuvasti (paitsi niistä luksustuotteista).
Täällä lukeminen ja ajan viettäminen voi kasvattaa tunteita. Siinä mielessä ei terveellistä jos tunteita ei halua kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nappisilmä täällä kyselee kaivattunsa perään!
Vähän 😬 sanoa itseänsä nappisilmäksi.
Paitsi jos on joskus joltain sen kuullut.
Ota kiinni jos saat kaivattuni.
Sporttipoika
Vierailija kirjoitti:
Sporttipoika
Ei heitä kukaan kiinni saa.
Vierailija kirjoitti:
Sporttipoika
Mitäs sporttaat?
En missään tapauksessa ole halunnut aiheuttaa kenellekään mielipahaa.
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on tämä: kaipaan kaivattuani joka ikinen päivä ja melkein jokainen tuntikin, haluaisin mennä hänen kanssaan sänkyyn, haluaisin tavata pian ja viettää ikimuistoisia hetkiä, haluaisin kertoa hänelle kaikista näistä ajatuksistani, haluaisin maata vierekkäin ja silitellä häntä, haluaisin halata ja lohduttaa. Haluaisin ostaa hänelle luksustuotteita ja hemmotella pilalle. TAJUATKO KAIVATTU, ETTÄ SE OLIN MINÄ JA NÄMÄ AJATUKSET OVAT OIKEASTI SELLAISIA, JOIDEN TOTEUTTAMISESTA OLEN HAAVEILLUT? MIKSI TULIT, OLIT JA MENIT? MIKSI OLET NIIN IHANA, VIISAS JA KIEHTOVA? Kiitos, kun sain avautua.
Tää on absoluuttisen ihana ! Nyt sun täytyy kertoa mistä voi tajuta ? Minne kaivattusi meni ? Kerro 💕
Nyt tekisit kyllä eetvarttia. Ei menis varttiakaan, kun oltaisiin sisäkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, vähän on ollut liekkejä ilmassa. ;)
Sitten vaan rohkeasti lähestymään.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin 9 vuotta nuorempaa 💕
Ja minä saman verran vanhempaa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oon satuttanut jotain niin anteeksi.
Jos mua on satutettu, niin saatte anteeksi.
Kaikille anteeksi kovasti. Ei ole ollut tarkoitus. Ei lähtökohtainen tarkoitus, eikä mikään tarkoitus yleensäkään kenenkään satuttaminen, tai kaltoinkohtelu. Tää on kaipausketju mihin me on tultu, mihin me ollaan päädytty.
Vierailija kirjoitti:
Sain sun katseesta tänään erektion. Taidan haluta sua enemmänkin.
Kylläpä olis hienoo käyskennellä ympäriinsä tommosen ladatun aseen kanssa ilman varmistinta. Onpa kiva olla nainen.
Minä edelleen 20v. nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten katkaista vetovoima, joka kiskoo väkisin kaivatun luo? Se on melkein kuin maan painovoima. Joutuu tekemään henkistä työtä, ettei joudu kaivatun luo. Vastustustyö taas vaatii voimaa.
Painovoimankin kanssa oppii elämään eikä sitä voi katkaista.
Sen kanssa oppii, mutta toisin on tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ollako vai eikö olla. Kas siinä polla, ullakolla.
Ollaan vain kuin ei oltaisikaan.
NO EN KYLLÄ TAJUNNUT.