Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Viehättävä, mutta jotenkin melko creepyltä vaikuttaa. Miten voi samaan aikaan vetää puoleensa ja työntää pois? Pidetään kohtuuden nimissä kuitenkin vailla tunnistetta, koska voihan kaikelle olla myös hyvä selitys. Tuskin silti sitä koskaan olen kuuntelemassa, ainakaan en kuuloetäisyydelle tahallisesti hakeudu.
Ehkä hän ajattelee että et halua kuunnella? Ehkä hän häpeää itseään ja miettii mitä hänestä ajatellaan. Ihmiset on melko kummallisia ja poistyöntäviä silloin. Mutta kuulostaa siltä, että ainoastaan korvana olemisella saisit vastauksia.
sivusta pohdiskelua
En luovuta toivoani meistä koskaan, vaikka meidän tiellä onkin monenlaisia hidasteita.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa toivoa tukea kaivatulta.
Oma kaivattu tietää, että tukisin häntä jos pyytäisi apua. Hänellä kuitenkin on hyvä tukirinki ympärillään, joten tuskin viesti oli häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meetkö tänä vuonna kärkkymään heijastimia?
En tiedä mihin liittyy mut heijastava ämpäri ois suomalaisten juttu.
Tai suomalaisin juttu ikinä.
Tuosta voisi kehittyä maailmanlaajuinen käsilaukkutrendi.
Bucket list saisi täysin uuden merkityksen.
Ja kick the bucket
Vierailija kirjoitti:
En luovuta toivoani meistä koskaan, vaikka meidän tiellä onkin monenlaisia hidasteita.
Uuhh. Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani rakkaana, halipupuseni.
Sinäkin minun, unipupunen.
Vierailija kirjoitti:
Narkkari pyysi äsken joltakin naiselta voiko hän soittaa äidilleen että pääsisi nukkumaan koska on rankkasade eikä voi olla ulkona. Kukaan ei auttanut. Minä soitin hänen äidillensä ja poika ilmeisesti pääsee sinne nukkumaan.
Hienoa <3 hän kaipasi lämpimään.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko kurssille huomenna?
Entä sinä?
Tomaatti, mozzarella ja basilika. 🤤 Kävin just kaupassa ja tuli mieleeni sopivasti vasta kotona. 😐
m32? (eri tyyppi kuin n41:n kaipaaja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Minkälaisille treffeille haluaisit nyt jos voisitte mennä kaivattusi kanssa?
Menisin edelleen sinne leikkipuistoon, koska ne ei olisi sillä tavalla ihan viralliset treffit mutta pääsisin kuitenkin juttelemaan hänen kanssaan ihan rauhassa.
Edelleen. Tarkoittaako tämä et ootte jo tavanneet aiemmin leikkipuistossa?
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani rakkaana, halipupuseni.
Rakkaus. Tunnistit. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Menisin edelleen sinne leikkipuistoon, koska ne ei olisi sillä tavalla ihan viralliset treffit mutta pääsisin kuitenkin juttelemaan hänen kanssaan ihan rauhassa.
Edelleen. Tarkoittaako tämä et ootte jo tavanneet aiemmin leikkipuistossa?
Ei olla, mutta puhetta on ollut.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa toivoa tukea kaivatulta.
Oma kaivattu tietää, että tukisin häntä jos pyytäisi apua. Hänellä kuitenkin on hyvä tukirinki ympärillään, joten tuskin viesti oli häneltä.
Voisinko pyytää apua ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuhh. Kenelle?
n->m
Hänelle, joka ei unohdu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Nyt tonne kaatosateseen koiran ja kaivatun kanssa. Sitte hän voisi tulla kuivattelemaan itsensä mun luokse. Voi jäädä vierashuoneeseen yöksi😘. Jos on kiltisti niin vieressäkin voisi olla yön ja juteltaisiin jänniä😍
Mä yritän unohtaa sut ja mitä sä teet vastineeksi? Seikkailet mun unissani jatkuvasti. Mä en edes yleensä muista ikinä herätessäni nähneeni unia, kunnes sä saavuit sinne piehtaroimaan mun mieleni kanssa. Sen verran kuumia unia nään susta, että aamulla herään puna poskilla hengästyneenä. Anna armoa! Tää ei voi jatkua näin, kun en oikeesti sua saa.
Bucket list saisi täysin uuden merkityksen.