Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kirjoitan rakkauslurituksia kaivatulle päivät pitkät, vaikka en saa häneltä irl mitään. Milloin saan järkeni takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä vielä vanha ole mutta keski-iän kynnyksella oleva nainen kuitenkin, niin täytyy kyllä myöntää, että nuoremmat kollit kiinnostelis. Terhakat munat, hoikat vatsat... Ai että. Muutenkin se nuoremman miehen jännittävä ja huoleton elämä miellyttää.
Mä olen aina ollut kiinnostunut nuoremmista, ikinä ollut ikäiseni kanssa saati vanhemman. Mutta ei nuoruus kyllä huoletonta ole, pelkkää kituuttamista ja opintojen sovittamista toimeentulon hankinnan lomaan. Ei ikinä aikaa eikä rahaa.
Harmi ettei noille ole sugarbabe-sivustoa kuten naisista on, sponssaisin jotakuta söpöläistä oikein mielelläni. Vois sitten viettää sen opintojen jälkeisen ajan mun kanssa eikä tienaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Joku haluaa seuraani, mutta minä kaipaan sinun seuraasi, vaan en sitä saa nyt enkä vastaisuudessa. Kuinka tyhmä ihminen voi olla?
Et välttämättä ole tyhmä, ehkä hän ei kuitenkaan ole sinulle se sopiva, vaikka häntä kaipaatkin. Olet ennemminkin kiinni siinä kaipauksessa ja omissa ajatuksissa kuin siinä toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan rakkauslurituksia kaivatulle päivät pitkät, vaikka en saa häneltä irl mitään. Milloin saan järkeni takaisin?
Laitapa näyte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa toivoa tukea kaivatulta.
Oletko kysynyt kaivatultasi, voiko hän tukea sinua?
Ei voi tukea eikä mitään muutakaan.
Kaipaan sua vaikka en juuri tunne ja ja olen liitossa. Olisiko aika jättää liitto. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Aion elää jännittävää ja huoletonta nuoruutta seuraavat 30v, kostoksi osittain menetetystä nuoruudesta.
Tuollaisia näkyy notkumassa ostareilla, Kontulassa, pititorilla ja missä lie.
Vierailija kirjoitti:
Aion elää jännittävää ja huoletonta nuoruutta seuraavat 30v, kostoksi osittain menetetystä nuoruudesta.
Alatko mun sugarbabeksi?
Paska sää myös Milanossa. Kaikki tavarat yhä märkinä eilisestä sateesta.
Olisi edes yks kaivattu täällä, eikä jossain muualla.
Mikään ei ole yksin matkustavalle masentavampaa kuin autoilijoille suunniteltu suurkaupunki rankkasateessa.
Onneksi hotelli on ihan kelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaa toivoa tukea kaivatulta.
No eipä tue vaikkapa työjutuissa. Itse auttaisin kyllä. Tänään viimeksi kysyin apua, niin ei. Melko pienellä vaivalla pystyisi hoitamaan jutun, jos joustoa olisi. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua vaikka en juuri tunne ja ja olen liitossa. Olisiko aika jättää liitto. 🙂
Erittäin ajattelematon kommentti. Et edes tunne henkilöä ja olet valmis jättämään liiton. Mietipä vielä hetki.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei.
Hyvää yötä kaikille! Myötätuntoa tähän yöhön lemmenunien muodossa. Ehkä näet jotain hyvin kaunista tänä yönä mikä puhututtaa! 🤗💕
Vierailija kirjoitti:
Joku haluaa seuraani, mutta minä kaipaan sinun seuraasi, vaan en sitä saa nyt enkä vastaisuudessa. Kuinka tyhmä ihminen voi olla?
Ota se, joka sun seuraasi haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa näyte
Niitä on tänäänkin ollut monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatko mun sugarbabeksi?
Mielellään
Vierailija kirjoitti:
Sopisi mun kaivattuun. Tosiaan ollaan nähty vain paristi ja olet ollut mielessä. Meinaatko, että näin lyhyellä tuntemisella vain lähtisit?
Naiselta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se, joka sun seuraasi haluaa.
Kannattaa aina ennemmin ottaa kyllä se josta itse tykkää, muuten tulee vsihdettua parempaan heti kun pystyy. Ei pelkkö toisen ihastus riitä parisuhteeseen yleensä
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia näkyy notkumassa ostareilla, Kontulassa, pititorilla ja missä lie.
Se ei ole mun käsitys jännittävästä ja huolettomasta.