Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkari pyysi äsken joltakin naiselta voiko hän soittaa äidilleen että pääsisi nukkumaan koska on rankkasade eikä voi olla ulkona. Kukaan ei auttanut. Minä soitin hänen äidillensä ja poika ilmeisesti pääsee sinne nukkumaan.
Kuitenkin tuli hyvä mieli että pystyin auttamaan.
Kiitos kun pysähdyit auttamaan. Sulla on lämmin sydän.
Tähän tilanteeseen sopisi Pave Maijanen biisi : Pidä huolta
Nyt otan lasin mehua. Olen varma että kaivatullani on sama lempimerkki kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Minkälaisille treffeille haluaisit nyt jos voisitte mennä kaivattusi kanssa?
Menisin edelleen sinne leikkipuistoon, koska ne ei olisi sillä tavalla ihan viralliset treffit mutta pääsisin kuitenkin juttelemaan hänen kanssaan ihan rauhassa.
Edelleen. Tarkoittaako tämä et ootte jo tavanneet aiemmin leikkipuistossa?
Ei olla, mutta puhetta on ollut.
Taas jotain varattua yritetään iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän unohtaa sut ja mitä sä teet vastineeksi? Seikkailet mun unissani jatkuvasti. Mä en edes yleensä muista ikinä herätessäni nähneeni unia, kunnes sä saavuit sinne piehtaroimaan mun mieleni kanssa. Sen verran kuumia unia nään susta, että aamulla herään puna poskilla hengästyneenä. Anna armoa! Tää ei voi jatkua näin, kun en oikeesti sua saa.
Minulla sama juttu.Ahdistavaa. Kun herää, niin tiedostaa,että hän heräilee jonkun toisen naisen vierestä. Tai tytöksi minä häntä kutsun.
Seinäjoelle miehelle villit unet. <3
Vierailija kirjoitti:
Nyt otan lasin mehua. Olen varma että kaivatullani on sama lempimerkki kuin minulla.
Juice? 😚
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pari pillimehua jääkaapissa. Itse juon vain vettä.
Sinusta ei kuulu, mutta eihän se minulle kuulu. Kaipaan silti sinua luvattoman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
🤔👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juice? 😚
Enpäs kerrokkaan. Hyvän mielen mehu.
Hyvää yötä suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ikävöin ja ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Minkälaisille treffeille haluaisit nyt jos voisitte mennä kaivattusi kanssa?
Menisin edelleen sinne leikkipuistoon, koska ne ei olisi sillä tavalla ihan viralliset treffit mutta pääsisin kuitenkin juttelemaan hänen kanssaan ihan rauhassa.
Edelleen. Tarkoittaako tämä et ootte jo tavanneet aiemmin leikkipuistossa?
Ei olla, mutta puhetta on ollut.
Taas jotain varattua yritetään iskeä.
Ei ole varattu, en vain itse ole vielä valmis kunnon treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei kuulu, mutta eihän se minulle kuulu. Kaipaan silti sinua luvattoman paljon.
Kenestä ei kuulu?
Valmis uusille treffeille. 👌
Tuuli puhaltaa sopivasti sun suuntaasi. Kuljettakoon kuiskaukseni perille, sun luo, voimaa tuulella on ainakin tarpeeksi.
Rakastan sua
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itkenyt koko päivän.
Rakas, miksi??
Sinäkö päivällä sanoit jotakuinkin näin?
"Et voi hakea onnellisuutta minusta, kun teet minut onnettomaksi."
Oliko m-n?