Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin just Taco Bellissä koska tämä päivä on ollut niin kylmä ja kolkko.
Mä en oo koskaan käynyt Taco Bellissä
Mä olen, Kanadassa. Eri ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vesimies,
huomasitkohan jo kiitokseni?
-T
Kukahan mahdat olla?
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Minkälaisille treffeille haluaisit nyt jos voisitte mennä kaivattusi kanssa?
Kaikki käy, en ole nirso. Vain seuralaisella on merkitystä.
Ehdottomasti laavulle. Nuotion loisteessa nähtäis toistemme katseesta kaikki. Ja välillä vois vähän hengähtää ja laskea taivaan tähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuksen aistii. Sekaisin menon myös.
En oo aistinu sekaisuutta. Vaikuttaa ihan selkeälinjaiselta olemukseltaan.
Eli ei oo kiinnostunu koska ei sekoile.
Vierailija kirjoitti:
Halaillaan, pussaillaan, rakastellaan mahdoton mahdolliseksi. Vai onko sinulla parempia ideoita?
Ei. Idea on hyvinkin kelpo. Tällä hetkellä haluaisin olla sydän sydäntä vasten, lantio lantiota vasten. Ulkona saa myrskytä, mutta mikään ei häiritsisi meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaillaan, pussaillaan, rakastellaan mahdoton mahdolliseksi. Vai onko sinulla parempia ideoita?
Ei. Idea on hyvinkin kelpo. Tällä hetkellä haluaisin olla sydän sydäntä vasten, lantio lantiota vasten. Ulkona saa myrskytä, mutta mikään ei häiritsisi meitä.
Ootte aika saman pituisia sitte
eri
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Luulen, että kumpikaan meistä ei ole oikein treffeistä innostuvaa sorttia. Ehkä johonkin hämyiseen kuppilaan kuuntelemaan livemusiikkia.
Pitää vissiin ruveta kirjoittelemaan itselleen:
Oi miten ihana olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin ja löydän ja huomaankin se on joku muu. Ehdin jo huomata miten päivä illaksi lakastua.
Neumannin synttärit on muuten ylihuomenna 11.10. Jotenkin on niin vaakamainen. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Korkealle katsomaan kauas ja istumaan vierekkäin. Rajankäynti olisi ohi, ja viimein olisimme yhtä.
G: miksi haluat parisuhteeseen?
(Jos et halua, skippaa kysymys.)
Vierailija kirjoitti:
Gallup.
Jos just nyt olis treffit niin se menis siihen, että suihkunraikkaina nukuttais vierekkäin, tiukasti toisen syleilyssä, jotta jaksettaisiin aamuvarhaisella herätä töihin.
Jos treffit olis silloin kun on aikaa ja paremmin levännyt, niin tekisin jotain hyvää ruokaa, olis juomaa ja naposteltavaa. Voitais katsella sivusilmällä jotain elokuva maratonia, mutta enemmän keskityttäisiin toisiimme. Tuijoteltaisiin toisiamme silmiin, suudeltais ja vähennettäis vaatteita. Oltaisiin kahdestaan ja tutustuttaisiin peremmin toisiimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte aika saman pituisia sitte
eri
Ei olla. Hänellä on jalkoja pitemmästi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vissiin ruveta kirjoittelemaan itselleen:
Oi miten ihana olet!
Ai miksi?
Eikö hän enää kirjoita sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä: hyvin sä vedät!
Joo kolmas suklaalevy menossa. E
Mä en oo koskaan käynyt missään. No mäkkärissä kerran.