Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin edelleen ja olet mielessä. Miksi en näe sinua missään? Oletkohan jo unohtanut?
Ehkä hän ei vaan tiedä sinun menemisistäsi, missä olet ja milloin tavattavissa? Sinun pitää olla ovela ja saattaa jotain kautta hänen tietoonsa missä olisit ja milloin. Ehkä sitten hän tulee "sattumalta" samaan paikkaan tai tilaisuuteen.
Eikö helpompi tapa olisi vain antaa puhelinnumero välitettäväksi sitä kautta mitä menemisen tiedotkin? Eri
Olisi toki. Joissain tilanteissa voi olla niin, että numeron kysymys antaisi ikään kuin liian vahvan viestin kiinnostuksesta, jos on epäselvää, onko kiinnostus molemminpuolista. Ehkä sitä ensin haluaa nähdä toisen katseen, elekielen ym. ja päätellä siitä, onko kiinnostusta vai ei. Puhelinnumeroja
Liian vahva viesti? Siis niin kuin aloite? Mitä ihmeen välttelemistä sellaisessa on? Jos mulla olis keino toimittaa numeroni kaivatulle niin todellakin tekisin sen, siinähän se kiinnostus tulisi ilmi just kuten pitäisikin tulla. Suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset vaan nukkuu lähekkäin, sekin riittää.
No eihän riitä! Sivusta keski-ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vaikka eipä silti, en ota keneltäkään määräyksiä mitä saan sanoa ja mitä en, turha luulla.
Mun kaivattu yritti hallita mua ja tämä oli tismalleen se, mitä olisin halunnut sanoa hänelle. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mulle ainakaan riitä :D just etsiskelen syksyn ja talven illoiksi fwb:tä kun ei kaivatun kanssa etene mikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mulle ainakaan riitä :D just etsiskelen syksyn ja talven illoiksi fwb:tä kun ei kaivatun kanssa etene mikään
Niin, on se perkele kun kaivattu ei anonyymiketjun perusteella lähesty irl.
Vierailija kirjoitti:
Kosintoja piisaa. Taas on kosittu.
Mitäs vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ehkä silleen, mulla vähän erilainen juttu. Oli miten oli, vierekkäin nukkuminen ei riitä
Ei lötköillä vehkeillä enää. Juna meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei lötköillä vehkeillä enää. Juna meni jo.
Keinot on monet.
Vierailija kirjoitti:
Miesope kaipaa naisopea. Ei pks eikä lounas.
Juu on muitakin, mm. Vaasa, Uusimaa, Kymijoen seutu, pohjoonen.
Juu, täällä on kaikista Suomen kaupungeista ainakin pari mies ja naisopea. Lääkäreitä ja hoitajia myös. Kaipaako joku kassaa? Sellaisiakin löytyy, jos kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosintoja piisaa. Taas on kosittu.
Mitäs vastasit?
Että kysyn isältä voinko laittaa kymppitonnin kapteenille, että se pääsee kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta mulla on sama tilanne kuin tuossa, tai no oikeastaan olen jo löytänyt sen fwb:n. Hetken vielä odottelen josko kaivatun kanssa etenisi. Ja ihan irl kyllä on kaivatun kanssa viestitty. Kaikesta päätellen häntä ei vain oikeasti kiinnosta, kun asia ei etene.
Vierailija kirjoitti:
Hmm sinä suihkunraikkaana ja hyväntuoksuisena peiton alla, niukasti vaatetettuna.. eiku.. oho! Eihän sulla oo vaatteita lainkaan. Sen kuumemmaksi halaukset ja viestivämmiksi silitykseni muuttuisivat.
Mitäs sinulla on ylläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm sinä suihkunraikkaana ja hyväntuoksuisena peiton alla, niukasti vaatetettuna.. eiku.. oho! Eihän sulla oo vaatteita lainkaan. Sen kuumemmaksi halaukset ja viestivämmiksi silitykseni muuttuisivat.
Mitäs sinulla on ylläsi?
Yöpuku
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa ja joskus vähän enemmän.
Jep, jos kirjoittaa ohista toistuvasti ja saa siitä paskaa niskaan, on ansainnut sen. :D Tyhmästä päästä jne. Oikeaan ketjuun jos kirjoittaisi, ketään ei haittaisi, mutta kun on pakko näihin ketjuihin kirjoitta, että astianpesuaine loppui ja pitäisi töitäkin hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta mulla on sama tilanne kuin tuossa, tai no oikeastaan olen jo löytänyt sen fwb:n. Hetken vielä odottelen josko kaivatun kanssa etenisi. Ja ihan irl kyllä on kaivatun kanssa viestitty. Kaikesta päätellen häntä ei vain oikeasti kiinnosta, kun asia ei etene.
Mistä löysit? Vaikea löytää hyvä.
Mun kaivattu on varattu, joten en edes odota mitään lähestymisiä. Ylemmän piikki ja iva meni siis viuhuen ohi jälleen kerran ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinulla on ylläsi?
Yöpuku
Millainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinulla on ylläsi?
Yöpuku
Millainen?
Semmonen tosi yöpukumainen.
Tykkää perästäni ja pulleista purjeistani sekä kaikesta muusta pakettiin kuuluvasta.