Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Onko toivo turha?
Mikäli hallitukseen on luottaminen. Kyllä. Muutoin tuskinpa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on niin vaikea irl pysähtyä juttelemaan? Koskee molempia.
Kai se on helpompaa juosta karkuun ja ikävöidä...
Varmaan koska on vaikea keksiä mistä puhuisi.
Ämpäri on jo valmiina, tosin tyhjänä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta poistun ketjusta niin saatte jatkaa Ah niin tärkeiden asioidenne kanssa. Kaikkea hyvää vaan, en mahdu sinne missä ei ole sananvapautta ja takerrutaan lillukanvarsiin ja halutaan rajoittaa olemista. Nauttikaa olostanne ja laadukkaasta seurastanne. *nostaa hattua ja siirtyy muualle*
Etkös sä luvannut lähteä jo tunti sitten? Ootko internet explorer?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm sinä suihkunraikkaana ja hyväntuoksuisena peiton alla, niukasti vaatetettuna.. eiku.. oho! Eihän sulla oo vaatteita lainkaan. Sen kuumemmaksi halaukset ja viestivämmiksi silitykseni muuttuisivat.
Mitäs sinulla on ylläsi?
Yöpuku
Millainen?
-
Nukun yöpaidassa, en puvussa. Babydoll-mallinen, joko pitsiä tai polyesterisatiinia, yleensä Victorias Secretiltä. Mulla on niitä useita eri värisiä.
sivusta
Oletko se rintsikan tilaaja, joka aikoinaan raportoi rintsikoistaan tänne?
En. En todellakaan raportoi tänne yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset vaan nukkuu lähekkäin, sekin riittää.
Ei kyllä mulle ainakaan riitä :D just etsiskelen syksyn ja talven illoiksi fwb:tä kun ei kaivatun kanssa etene mikään
Niin, on se perkele kun kaivattu ei anonyymiketjun perusteella lähesty irl.
Ohis, mutta mulla on sama tilanne kuin tuossa, tai no oikeastaan olen jo löytänyt sen fwb:n. Hetken vielä odottelen josko kaivatun kanssa etenisi. Ja ihan irl kyllä on kaivatun kanssa viestitty. Kaikesta päätellen häntä ei vain oikeasti kiinnosta, kun asia ei etene.
Mistä löysit? Vaikea löytää hyvä.
Mun kaivattu on varattu, joten en edes odota mitään lähestymisiä. Ylemmän
Toki en käytännön taidoistaan tiedä, kuten sanoin odotan hetken kaivatun toimia vielä.
Satuin tutustumaan eräässä keskusteluyhmässä muuten vain, ystävystyimme ja kävi siinä hiljalleen ilmi että molemmille tuollainen fwb voisi sopia nyt.
Todella vaikeana näkisin itsekin varta vasten etsiä sellaista, ainakaan seuranhakupalstoilta, tämä oli kyllä onnekas sattuma, että näin kaveruus edellä sattui löytymään mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mulle ainakaan riitä :D just etsiskelen syksyn ja talven illoiksi fwb:tä kun ei kaivatun kanssa etene mikään
Niin, on se perkele kun kaivattu ei anonyymiketjun perusteella lähesty irl.
Ohis, mutta mulla on sama tilanne kuin tuossa, tai no oikeastaan olen jo löytänyt sen fwb:n. Hetken vielä odottelen josko kaivatun kanssa etenisi. Ja ihan irl kyllä on kaivatun kanssa viestitty. Kaikesta päätellen häntä ei vain oikeasti kiinnosta, kun asia ei etene.
Mistä löysit? Vaikea löytää hyvä.
Mun kaivattu on varattu, joten edes odota mitään lähestymisiä. Ylemmän
Toki en käytännön taidoistaan tiedä, kuten sanoin odotan hetken kaivatun toimia vielä.
Satuin tutustumaan eräässä keskusteluyhmässä muuten vain, ystävystyimme ja kävi siinä hiljalleen ilmi että molemmille tuollainen fwb voisi sopia nyt.
Todella vaikeana näkisin itsekin varta vasten etsiä sellaista, ainakaan seuranhakupalstoilta, tämä oli kyllä onnekas sattuma, että näin kaveruus edellä sattui löytymään mahdollinen.
Ihan mahtava tuuri kyllä! 👍 Löytäisipä itsekin jonkin muun ohella sen ja nimenomaan kaveruus edellä. Mun aiempi fwb (vuosia vuosia sitten) löytyi naapurista 😅
Vai semmonen Vetsy. Rikkaitten rahoja repimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm sinä suihkunraikkaana ja hyväntuoksuisena peiton alla, niukasti vaatetettuna.. eiku.. oho! Eihän sulla oo vaatteita lainkaan. Sen kuumemmaksi halaukset ja viestivämmiksi silitykseni muuttuisivat.
Mitäs sinulla on ylläsi?
Yleensä bokserit tai ei mitään.
Ai illaksi taas tulet ruokkimaan sitä - creature of your (?) imagination.
Vierailija kirjoitti:
Mutta poistun ketjusta niin saatte jatkaa Ah niin tärkeiden asioidenne kanssa. Kaikkea hyvää vaan, en mahdu sinne missä ei ole sananvapautta ja takerrutaan lillukanvarsiin ja halutaan rajoittaa olemista. Nauttikaa olostanne ja laadukkaasta seurastanne. *nostaa hattua ja siirtyy muualle*
Ei kannata uhota, poistut vaan. Mä olin juuri pari kk pois ja tulin taas toteamaan, että mylly pyörii hienosti ilman muakin. Tää on ajoittain käytettynä hauska ketju.
Vierailija kirjoitti:
Ei se siihen kyllä jää, edes oman puolison kanssa vaan erityisesti keski-ikäisillä meno on monesti kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuran hakeminen kännissä/kännisistä, jos vielä panetusta alla, on monesti resepti morkkikseen. Ei onneksi ole tullut testattua, kun en kovin alkoon menevä ole, vaikken absolutistikaan.
Tai avoliittoon. Mun eksä jäi mun kotiin baari-illan jälkeen, otin sen siis mukaani eikä lähtenyt kuin vasta yhdeksän vuoden päästä. Tosin oltiin parikymppisiä, mutta silti.
En mä muutenkaan koskaan ole joutunut morkkistelemaan mitään kännijuttuja. Osaan ottaa kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se siihen kyllä jää, edes oman puolison kanssa vaan erityisesti keski-ikäisillä meno on monesti kuumaa.
edes oman puolison kanssa?
Kyllähän fwb-järjestely sopisi itsellekin mutta en vain viitsi tehdä mitään sellaisen hankkimiseksi. Ne naiset, joista olisin kiinnostunut, eivät seksin puutteesta kärsi. Tuiki tuntemattomien iskeminen olisi liian vaivalloista, kun ei ole ulkonäköä. Käytännössä tuollainen voisi alkaa vain, jos nainen sitä ehdottaisi. Niin ei käy, koska on paljon rikkaampia, komeampia ja isoaseisempia miehiä tarjolla. Siksipä sitä päätyy lähinnä palstoille haaveilemaan. 🥱🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Miesope kaipaa naisopea. Ei pks eikä lounas.
Pohjois-Pohjanmaa?
Olin liian sinisilmäinen tähän maailmaan. En osannut varautua pahuudelta. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa ja joskus vähän enemmän.
Jep, jos kirjoittaa ohista toistuvasti ja saa siitä paskaa niskaan, on ansainnut sen. :D Tyhmästä päästä jne. Oikeaan ketjuun jos kirjoittaisi, ketään ei haittaisi, mutta kun on pakko näihin ketjuihin kirjoitta, että astianpesuaine loppui ja pitäisi töitäkin hakea.
Puhumattakaan näistä jumalankaipaajista, joiden kirkossakäyntiraportointeja ilmiannoin heti aamulla jotain kaksi sivua. Eikö uskiksetkin voisi perustaa oman kaipausketjun? Siellä sais jakaa raamattulainaukset ja parhaat kirkkokokemukset sulassa sovussa
sivusta
Entä jos kaipaa pappia ja käy sen takia kirkossa, mihin ketjuun silloin lähetetään kaipausterveiset?
Tiedän, että monikin kaipaa, papeissa on paljon hottiksia.
Oletko se rintsikan tilaaja, joka aikoinaan raportoi rintsikoistaan tänne?