Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ukko haluaa saunan taakse, pääset kyllä sinne. Ei tule sitten yllätyksenä.
Mikä tämän kommentin viesti on?
Miksi tartut noin typeriin kommentteihin?
Kaivattu ei ole ikinä pitänyt minua minään tai tuntenut vetoa. Järki on tiennyt tämän koko ajan, mutta en vain ole pystynyt hyväksymään tosiasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä riitä tämä ei. Tietenkään.
Kuka nyt ei riitä?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei ole ikinä pitänyt minua minään tai tuntenut vetoa. Järki on tiennyt tämän koko ajan, mutta en vain ole pystynyt hyväksymään tosiasiaa.
Mistä tiedät?
Aloin miettimään että mistä johtuu että mulla ei ollut kunnon äänenmurrosta teini-ikäisenä? Joku häikkä mikä on tehnyt mut naiselliseksi mieheksi. Mulla on kapeat hartiatkin.
Vierailija kirjoitti:
K, en saa sua koskaan, eikö niin?
Mies?
Tähtitaivaan alla, viileän veden sylissä, ajatuksissani, sinä rakkaani. Hellä suudelma ja pitkä halaus sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Olet unohtumaton ja rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rankkaa tämä kaipaaminen, mutta jospa se helpottaa kun ei nähdä.
Mutta en oikeastaan haluaisi että se helpottaa. Eikö voitaisi nähdä?
Toki voidaan. Ehdota paikkaa ja aikaa.
Laitan sinulle parin viikon päästä viestiä jos et ole itse ehtinyt ensin!
Oon päättänyt, että en enää sure 15 vuotta kestänyttä sinkkuiluani vaan iloitsen siitä, että mulla on kuitenkin perhe. Iloitsen siitä, että olen äiti. Ehkä se riittää ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään että mistä johtuu että mulla ei ollut kunnon äänenmurrosta teini-ikäisenä? Joku häikkä mikä on tehnyt mut naiselliseksi mieheksi. Mulla on kapeat hartiatkin.
Kehitysvamma
Oot ihana, ja mulle rakas <3
Hyvän yön halaus kaivatulleni. Herää hyvällä tuulella. 👍
Vierailija kirjoitti:
Oon päättänyt, että en enää sure 15 vuotta kestänyttä sinkkuiluani vaan iloitsen siitä, että mulla on kuitenkin perhe. Iloitsen siitä, että olen äiti. Ehkä se riittää ihan hyvin.
Miksi surisitkaan? Mulla ei edes lapsia ja olen ollut sinkku yhtä pitkään. Olen jo täysin tottunut enkä varmaan edes osaisi seurustella kenenkään kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljalleen kun kaivatun kanssa ei olla nähty olen alkanut päästä ajattelusta eroon. Aika pitkään olen jumittanut siinä ja täällä.
Nyt ongelmana on vaan se, että tapasin uuden viehättävän tyypin. Ja yritän nyt olla kiinnostumatta hänestä.
Kummallista tämä elämä.
Miksi pitäisi olla kiinnostumatta? What?
Varmaan sen takia, että tilanteet toistavat itseään. Eli tämä kaipaaja tekee uuden tyypin kohdalla samat "virheet".
Ehkä, toivottavasti ei tee. Sivusta.
Setämies.