Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks et sä soita? Mä sinuun turhaan rakastuin.
Olen jatkanut soittamista muiden kanssa. Sivusta.
Kiitos tiedosta, arvelinkin näin. Soitot jatkunevat myös tulevaisuudessa.
Ei ollut minulta, toivottavasti sivusta.
Minulta eka ja kolmas kommentti. En tiedä kuka minulle vastasi tuohon väliin.
Poreet sammutettu. Sydäntäni ei. Vaikka puhe sorisee, pohditaan syviä, sinä teet tilaa ja astut mieleeni. Älä välitä, kyllä tämä vielä loppuu. Aika on tehnyt jo paljon tilaa aivoihin. Jos yhtä pitkään kuluu vielä kuin edellisestä kerrasta, olen varmasti jo voiton puolella. Toki puolitoista vuottakin on pitkä aika.
Hiljalleen kun kaivatun kanssa ei olla nähty olen alkanut päästä ajattelusta eroon. Aika pitkään olen jumittanut siinä ja täällä.
Nyt ongelmana on vaan se, että tapasin uuden viehättävän tyypin. Ja yritän nyt olla kiinnostumatta hänestä.
Kummallista tämä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Sun maku on tarttunut mun huuliin.
Kuvaile sitä makua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvoitus
Olen ajoittain kulmikas, mutten ole kolmio, neliö, suunnikas enkä hunajakenno. 😔
Mutta tykkäät ympäripyöreistä jutuista?
Tykkään sileästä ja särmästä.
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle hiirenvirnalle, tulkaa uniini ja elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän vaan antaa olla ja mennä panemaan kaikkia halukkaita (hyvännäköisiä). Vois tehdä ihan terää. Ei jaksa enää yhden naisen takia jumittaa.
No siitäpä vaan ja yläpeukut idealle. Ehkä se nainenkaan ei halua sussa jumittaa? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hiljalleen kun kaivatun kanssa ei olla nähty olen alkanut päästä ajattelusta eroon. Aika pitkään olen jumittanut siinä ja täällä.
Nyt ongelmana on vaan se, että tapasin uuden viehättävän tyypin. Ja yritän nyt olla kiinnostumatta hänestä.
Kummallista tämä elämä.
Miksi pitäisi olla kiinnostumatta? What?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän vaan antaa olla ja mennä panemaan kaikkia halukkaita (hyvännäköisiä). Vois tehdä ihan terää. Ei jaksa enää yhden naisen takia jumittaa.
No siitäpä vaan ja yläpeukut idealle. Ehkä se nainenkaan ei halua sussa jumittaa? sivusta
Miten se nainen mitään hänen menemisistään ja panemisistaan välttämättä saisi tietää? Eri
Jaahas, sinä olet ottanut ja lähtenyt. Olikin vain ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Olet aika kova jankkaamaan
Mun on tosi vaikea olla. Kaipaisin niin paljon enemmän kun sä oot valmis antaan. Sulla palaa edelleen vihreä ja punanen kirkkaasti samaan aikaan ja syntyy vaikutelma, että sulle tää on hyvä ja riittävä näin. Sulla ei ole tarvetta koskettaa tai olla lähellä. Se kuluttaa mua, vaikka eihän sellasesta voi syyttääkään. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ajattelen sua. Kuvittelen meidät halaamassa. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yö risuleuka. 🧡🤗 Kuvittelen nyt, et nukahdettais toisiamme halaten ja herättäis samoin. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Sä haluat mua, mä haluan sua. Mikset tee mitään?
Minä en tee, koska en jaksa.
Voisiko hän luulla että sä et haluakaan, tai että sulla on jo jotai uutta henkilöö tai muuta mielessä, tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista tämä elämä.
Miksi pitäisi olla kiinnostumatta? What?
Mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aika kova jankkaamaan
Ei kuulu tapoihini.
Kyllä, oli ihana päivä.