Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me kiukutellaan, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Toiset fiksummin ja toiset taas ei niinkään fiksusti. Se on ihan ok purkaa niitäkin tunteita tarpeen vaatiessa.
Mä en kyllä kiukuttele koskaan. Olen huonolla tuulella noin kerran vuodessa ja silloinkin yleensä pysyttelen ihan keskenäni vain
Ei kiukuttelu tarkoita aina sitä, että sitä kiukuttelisi muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset miehet tekee ja loput kiukuttelee.
Kaikki naiset kiukuttelee ja miesten pitää kestää sitä.
Mahdat olla huono sängyssä
sivusta vain
Miksi olet noin kiukkuinen?
Ai sä tarkoititkin kiukuttelulla sitä, että susta tehdään epämukavia mutta todenmukaisia huomioita?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Ajattelen/toivon näkeväni sinusta mieleen painuvia unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa lukea illan jankkauksianne, kun juuri tänne pölähdin. Ensimmäiset kommentit ovat jotakin naisten kiukuteluun liittyviä. Ei kiukuttele tasaiset naiset eivätkä miehet. Osataan ilmaista asiamme miten ne ovat. En tällaisten stereotypiaketjujankkaajien kanssa viettäisi irlinä päivääkään. Miksi täällä sitten?
Kuulostatpa kiukkuiselta. Helpottiko purkautuminen?
Kalahtiko? Tunteisiin.. sivusta
Kyllä nyt kovasti yrität nostattaa kierroksia täällä. Tiedätkö, että tuollainen toiminta yleensä johtaa juurensa kiukusta tai muusta negatiivisesta tunteesta, jota yrittää purkaa?
Nalkuttaako miehetkin, vai onko sana varattu vain naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä edelleen mysteeri, millä perusteella yyppi, jolla ei pitäis olla mitään pääsyä läppärilleni heittää lauseita, jotka ovat osa kirjoituksia, joita ei ole julkaistu, kuin suljetussa piirissä?
Kirjoittelet selvästi liian tavallisia. Tai ei tässä ketjussa kyllä tänä iltana ole ollut mitään sellaista erikoista mitä ei olisi voinut kuka tahansa päästään keksiä parissa minuutissa.
Ei kyse ole ketjujutuista vaan yksityisistä missään julkaisemattomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu muuten, että naiset hyvin harvoin kiukuttelevat minulle. Jos he siis jollekulle kiukuttelevat yleensäkin, niin kannattaa kylpyhuoneen seinältä käydä katsomassa syy asialle.
Tyytyväinen nainen ei nalkuta ;) kuten sanottu, jos jonkun kaikki naiset nalkuttaa niin on kyllä tosi huono panemaan
Nalkuttaminen ja kiukuttelu on kaksi eri asiaa. Naiset tietää eron, kuten myös miehet.
Kiukusta se nalkuttaminen nousee. Opettele panemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa lukea illan jankkauksianne, kun juuri tänne pölähdin. Ensimmäiset kommentit ovat jotakin naisten kiukuteluun liittyviä. Ei kiukuttele tasaiset naiset eivätkä miehet. Osataan ilmaista asiamme miten ne ovat. En tällaisten stereotypiaketjujankkaajien kanssa viettäisi irlinä päivääkään. Miksi täällä sitten?
Kyllä nyt kovasti yrität nostattaa kierroksia täällä. Tiedätkö, että tuollainen toiminta yleensä johtaa juurensa kiukusta tai muusta negatiivisesta tunteesta, jota yrittää purkaa?
Kaivatkaa jo vatun ääliöt. Ei tämän ketjun nimi ole jankkausketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta vain
Kuin, ja millä mittarilla mittailet näin? Kerro!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me kiukutellaan, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Toiset fiksummin ja toiset taas ei niinkään fiksusti. Se on ihan ok purkaa niitäkin tunteita tarpeen vaatiessa.
Mä en kyllä kiukuttele koskaan. Olen huonolla tuulella noin kerran vuodessa ja silloinkin yleensä pysyttelen ihan keskenäni vain
Silti, ei mulla ole sellaista tunnetta kuin ehkä kerran vuodessa
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta vain
Miksi olet noin kiukkuinen?
Ai sä tarkoititkin kiukuttelulla sitä, että susta tehdään epämukavia mutta todenmukaisia huomioita?
Surkea yritys, kultaseni. Otapa nyt ihan rento ja mukava asenne tähän iltaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteisiini matkustan.. jossain selkeästi kalahti kun älähdät aina vaan?
Mikäs sua noin kiukuttaa? Saamattomuus kaivattusi suhteen?
-> Kaivattua minulla ei oikeastaan enää ole. Yhtä muistelen usein, mutta se ei tarkoita, että hän olisi kaivattuni. Ei mitään saamattomuutta.
Selkääntaputtelijat (/-puukottajat) ja imartelijat eivät koskaan pääse lähelle. Onneksi olet sinä, aarre ihmisten joukossa. Rehellinen ja aito.
Hyvää yötä.
Tahtoisin kuunnella, kun kertoisit päivästäsi. Siinä on jotain niin hypnoottista. Syvälle ihaniin silmiisi, sinua kuunnellessani sukeltaisin. Helliä suudelmia ja yöllisiä silittelyjä, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti, ei mulla ole sellaista tunnetta kuin ehkä kerran vuodessa
Eli sinäkin kiukuttelet... Miksi jankkaat?
Hyvää yötä N33