Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Uskon vahvasti, että mammat haluaisi Helsinkiin ilmahyökkäyksen, jotta pääsisivät miesten lähelle väestösuojassa.
Siis trolli haluaa naisten lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Paloit kiinni minuun, ainoa minkä tiedän varmaksi.
Hellä hali yöksi
😘
En edes jaksa lukea illan jankkauksianne, kun juuri tänne pölähdin. Ensimmäiset kommentit ovat jotakin naisten kiukuteluun liittyviä. Ei kiukuttele tasaiset naiset eivätkä miehet. Osataan ilmaista asiamme miten ne ovat. En tällaisten stereotypiaketjujankkaajien kanssa viettäisi irlinä päivääkään. Miksi täällä sitten?
Kiukku on voimaa ja terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Lujasti vai lempeästi?
Lujan lempeästi
Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa lukea illan jankkauksianne, kun juuri tänne pölähdin. Ensimmäiset kommentit ovat jotakin naisten kiukuteluun liittyviä. Ei kiukuttele tasaiset naiset eivätkä miehet. Osataan ilmaista asiamme miten ne ovat. En tällaisten stereotypiaketjujankkaajien kanssa viettäisi irlinä päivääkään. Miksi täällä sitten?
Kuulostatpa kiukkuiselta. Helpottiko purkautuminen?
Kaikkien naisten ei tarvitse kiukutella ollenkaan. Riittää kun sanoo asiansa.
Oon enää pelkkää kohinaa, en kirkasta kaipuuta, seurailen etäältä ja ihmettelen.
Kaikki me kiukutellaan, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Toiset fiksummin ja toiset taas ei niinkään fiksusti. Se on ihan ok purkaa niitäkin tunteita tarpeen vaatiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kouluta ollenkaan, mutta pohdin, miten luotaantyöntävää seuraa täällä on. Keskustelkaa stereotypioistanne, itse en tänne jää. Arvaan kyllä, että ei minunlaista tavallista, tasa-arvoista feministiä näihin keskusteluihin kaivatakaan.
Kaikki muut tuntuu ihan hölynpölyltä.
Minun vertainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien naisten ei tarvitse kiukutella ollenkaan. Riittää kun sanoo asiansa.
Ne on parempia. Kaikki ei voi olla yhtä hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kouluta ollenkaan, mutta pohdin, miten luotaantyöntävää seuraa täällä on. Keskustelkaa stereotypioistanne, itse en tänne jää. Arvaan kyllä, että ei minunlaista tavallista, tasa-arvoista feministiä näihin keskusteluihin kaivatakaan.
Kuulostat edelleen tosi kiukkuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Lujasti vai lempeästi?
Lujan lempeästi sopivasti vaihdellen. Tunnelman mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiukku on voimaa ja terveyttä.
Kiukku on tunnetta ja kun kiukuttelee tunteen pois niin olo tasaantuu ja on tervehtyneempi. On tervettä kiukutella mutta rajansa kaikella kiukuttelullakin on. Monet taantuvat ihan pikkulapsiksi, se taas kertoo siitä että täytyy hieman kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat edelleen tosi kiukkuiselta.
Selvä, saat pitää mielipiteesi, jos siitä sinulle iloa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset miehet tekee ja loput kiukuttelee.
Kaikki naiset kiukuttelee ja miesten pitää kestää sitä.
Mahdat olla huono sängyssä
sivusta vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset miehet tekee ja loput kiukuttelee.
Kaikki naiset kiukuttelee ja miesten pitää kestää sitä.
Mahdat olla huono sängyssä
sivusta vain
Miksi olet noin kiukkuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu muuten, että naiset hyvin harvoin kiukuttelevat minulle. Jos he siis jollekulle kiukuttelevat yleensäkin, niin kannattaa kylpyhuoneen seinältä käydä katsomassa syy asialle.
Naiset uskaltaa kiukutella erilaisista asioista ihmiselle, kehen luottavat tunnetasolla ja tietävät, että hän osaa vastaanottaa sen. Puhun nyt siis parisuhde ja ystävätasolla, toisinaan myös työkavereista. Sivusta
Tämä on niin totta.
Kaivattuni on äärimmäisen luotettava ja vakaa ihminen, josta oikein huokuu turvaa ja lämpöä. Luulen, että hän saakin ottaa vastaan kasapäin erilaisia tunteita monen (nais)ihmisen taholta.
Mun rakas on avaruudessa!