Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Milloin olet tehnyt aloitteen kaivatulle?
Heinäkuus 22 kirjoitin tänne, että otan yhteyttä. Soitin ja nähtiin elokuussa. Kerroin et kolahti kovaa. Kaipasin ja kaipaan yhä.
Iltaa. Mammat on semmosia prinsessoja
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällä hetkellä toivoisin että vieressäni olisi ystävä.
Enhän ole koskaan muuta ollutkaan (eri). Ikävä sanoa mutta se loukkaa.
Seinäjoelle pusuhalit miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Terkut lapaselle.
Olet sitten vissiin hukassa oleva pari. 😳
Tyynypaikka vapaana sinulle.
Täällä myös joku kaipaa ystävää. Samaistun tuohon. Olisi ihana jutella ja hengittää. Jos ymmärrätte mitä sillä tarkoitan.
Ihan kivoille on joskus hauska flirttailla, koska mahdolliset pakit ei tunnu missään. Siksi ihan kivoille flirttaillaan eniten.
"Minä olen se joka pidän sinusta aina huolta ja pidän huolta ja rakastan enemmän kuin kukaan muu.
Olen todennut sen että sinä olet se jonka kanssa elän elämäni loppuun saakka. '
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas ja raivoisa provosoija tarttui alaoittenteko aiheeseen.
Jos se on ALOITEHULLU!
Ihmeakka. Vuosi toisensa perään huutelee täällä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoille on joskus hauska flirttailla, koska mahdolliset pakit ei tunnu missään. Siksi ihan kivoille flirttaillaan eniten.
On muuten paskapuhetta tämäkin.
Sivusta
Iltaa nainen, ajattelen siua. Toivottavasti siulla ollut kiva päivä. Tänään vapaapäivä osa-aikaisesta ja epätyydyttävästä määräaikaisesta työsuhteesta, huomasin mielenkiintoisen kokoaikaisen työsuhteen "omalla alallani" paremmalla palkalla, lyhvemmällä työmatkalla ja kivemmillä työajoilla, joten olen nyt luonnostellut työhakemusta, pari päivää aikaa laatimiselle. Haastattelutapa tosin ei innosta.
Kävin tänään tienoillasi ja ohitin työpaikkasikin.
Eksyksissä, sitä mä oon.
Hukkanut itseni, ilmankos en sinuakaan nyt löydä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu aina jahdata enemmän, muuten seksuaalinen vetovoima lopahtaa. Se on koko jutun juju, biologiaa, eikä sitä kannata uhmata. Eri
Ja nyt sitten odottelet sitä jahtaajaa?
Pidän siitä, miten pidät hänet tossun alla. Seinille ei hypitä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös joku kaipaa ystävää. Samaistun tuohon. Olisi ihana jutella ja hengittää. Jos ymmärrätte mitä sillä tarkoitan.
Kyllä, tiettyä ystävää.
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen se joka pidän sinusta aina huolta ja pidän huolta ja rakastan enemmän kuin kukaan muu.
Olen todennut sen että sinä olet se jonka kanssa elän elämäni loppuun saakka. '
Voisi olla oma viestini vuosien takaa. Jotain vastaavaa olen joskus kirjoittanut. Silloin se ainakin sivuutettiin.
Vierailija kirjoitti:
Pidän siitä, miten pidät hänet tossun alla. Seinille ei hypitä.
Yleensä naiset pitää aina miehiään.
Sama juttu. Ihan vaan olisi.