Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Milloin olet tehnyt aloitteen kaivatulle?
Ei ole koskaan tarvinnut tehdä aloitetta kenellekään
Eikä ilmeisesti pakkeja antaa, kun palstalla aikaansa viettää.
Mitenkäs nuo kaksi asiaa liittyy mielestäsi toisiinsa?
Ai se, että vietät aikaasi palstalla? Ei sitten varmaan mitenkään.
Niin. Selitä ihmeessä, miten se todistaa sen, ettei mun ole tarvinnut antaa pakkeja.
Rauhoitu, rakas. Panen sua kyllä, jos noin pahasti haluat.
Eli tajusit itsekin ettei noi asiat liity mitenkään toisiinsa 👍 sitä minäkin, oli tosi hassu väite
Olet vain niin kertakaikkisen ihana ja oman tuntuinen. Ollaan aika hyvä yksikkö eiku kaksikko. Vielä kuitenkin erotetut eikä erottamattomat.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
m92?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuli pyöritti kellastuneita koivunlehtiä yksinäisen harmaasuden palatessa kotiluolalleen, iltapalaksi hän söisikin lohta.
Kaihoten hän muisteli hetkiä puuman kanssa - lohi oli ollut puuman herkkua. Mukava oli heidän ollut kylläisinä kellahtaa yhteiseen lepoon silittelemään toisiaan syysillan pimetessä.
Siihen he sitten myöhemmin nukahtivat - toistensa läheisyyteen...
Miksei harmaasusi ota yhteyttä tuohon lohta popsivaan puumaan?
koska puumaeipidä kalstelijoista
Miehen kuuluu aina jahdata enemmän, muuten seksuaalinen vetovoima lopahtaa. Se on koko jutun juju, biologiaa, eikä sitä kannata uhmata. Eri
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu aina jahdata enemmän, muuten seksuaalinen vetovoima lopahtaa. Se on koko jutun juju, biologiaa, eikä sitä kannata uhmata. Eri
Ei minun ole koskaan tarvinnut jahdata. Mitä ihmeen väittämiä täällä esitetään. :D
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu aina jahdata enemmän, muuten seksuaalinen vetovoima lopahtaa. Se on koko jutun juju, biologiaa, eikä sitä kannata uhmata.
Et tiedä
H,
tuot lämpöä näihin pimeneviin iltoihin. Kauniita unia!
-leijona
Ei tarvite tehä mittään.
t. lahna
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa.
Se on tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun ole koskaan tarvinnut jahdata. Mitä ihmeen väittämiä täällä esitetään. :D
Kerroin oman näkemykseni, ei selvästi liity sinuun etkä kategoriassani edes ole mies. Minua on jahdattu ja jahdataan. Pus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa.
Se on tai ei.
Sinä et puolestani määrää miten suhteeni muodostan. Päässäs on paskaa! Ja kusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mut.
Niinkö vain otetaan?
Joiltakin onnistuu. Sinulta ei ehkä.
Arvostan miehen aktiivisuutta. Jotenkin kiinnostus lopahtaa, jos häntä täytyy olla jahtaamassa ja ottamassa.
Ihan varmaan - ruokkiiko itsetuntoasi tulla jahdatuksi?
Ei, mutta varmaankin kyse on siitä, että nautin, jos mies on päämäärätietoisempi toimija. Kaipa se liittyy siihen, että koen itseni feminiinsemmäksi ja hänet maskuliinisemmaksi. Liittyy seksuaaliseen kemiaan v
Ei kyse ole aloitteen vaatimisesta vaan dynamiikasta. Ja ei, en kertoile "tahdon aloitteen"-juttuja irl. Yleensä asiat etenevä suht jouhevasti, jo ovat edistyäkseen, mutta kyllä jonkinlainen flirtti olisi paikallaan. Kyllä ainakin minun kohadallani miehen passiivisuus on merkki, että hän suhtautuu täysin palatonisesti tai ei ole lainkaan kiinnostunut. Edelleenkin kyse on henkilökemiasta ja siitä kuinka luontevaa on olla yhdessä. Aloitteet muutoinkin, jäyhän jähmeinä iskurepliikkeinä tai ilman yhteistä taajuutta ovat väkinäisiä ja vaivaannuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kaunottaria. Itse en näytä keltään julkkikselta tai korkeintaan hjallis harkimolta, tosin oon nainen.
Millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?
Juuri tällä hetkellä toivoisin että vieressäni olisi ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paskaa.
Se on tai ei.
Sinä et puolestani määrää miten suhteeni muodostan. Päässäs on paskaa! Ja kusta.
En ymmärtänyt mitä sanoin.
Sinä veit energiani.
Minkä takia