Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hyvä perse, katselin tänään. Oletkohan myös ihan tasapainoinen.
Kiitos. Olen, mutta oletko sinä?
Ei minua tasapainoisempaa ihmistä ole.
Petri. Lähdit aivan liian aikaisin. Kaipaan sinua ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaisin silmäsi missä vain.
Pimeässäkin?
Pimeässäkin.
Mistä? Kahdesta kuopasta keskellä naamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä.
- pellesi
Miksihän tartun tähän, kun en ole ketään tietääkseni vedättänyt tai pitänyt pellenä. Perusteluita?
Varmaan siksi, että tunnen itseni säälittäväksi pelleksi, joka janoaa rakkautta jossakin typerässä kaipausketjussa.
Vaikka sattuisikin palstailemaan tutunkin kanssa ja jos jollakin käsittämättömälllä tuueilla vielä kumpikin olisi ihastunut/rakastunut toisiinsa, niin ei rakkaus siirry ruudun välityksellä anonyymipalstalta. Todellisuudessa, joko tapahtuu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
G: Keneltä julkkikselta näytät? Entä kaivattusi?
En keltään eikä keltään
Milloinhan sä ehtisit nähdä ja missä? Ootkohan sä edes paikkakunnalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä.
- pellesi
Miksihän tartun tähän, kun en ole ketään tietääkseni vedättänyt tai pitänyt pellenä. Perusteluita?
Varmaan siksi, että tunnen itseni säälittäväksi pelleksi, joka janoaa rakkautta jossakin typerässä kaipausketjussa.
Vaikka sattuisikin palstailemaan tutunkin kanssa ja jos jollakin käsittämättömälllä tuueilla vielä kumpikin olisi ihastunut/rakastunut toisiinsa, niin ei rakkaus siirry ruudun välityksellä anonyymipalstalta. Todellisuudessa, joko tapahtuu tai ei.
Juuri siksi olenkin pelle. Todellisuudessa minulla ei ole mahdollisuuksia selvittää mitään. Pelle mikä pelle.
Löytäisin sinut vaikka olisit neula heinäpellossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaisin silmäsi missä vain.
Pimeässäkin?
Pimeässäkin.
Minä tunnistaisin kaivatun leijonanharjan missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Löytäisin sinut vaikka olisit neula heinäpellossa.
Mahdollisissa maailmoissa.
Minä en enää tunnista kaivattua täältä enkä irlinä. Voi olla, että ollaan törmätty vaikkapa autoillessa, mutta en tiedä. Mielenkiintoista olisi nähdä, että mitä tuo sydän sanoisi.
Parempi mennä nukkumaan kuin jäädä yöhön itkemään ikäväänsä. Näillä mennään. Nuku hyvin.
Onpas täällä kaunottaria. Itse en näytä keltään julkkikselta tai korkeintaan hjallis harkimolta, tosin oon nainen.
Suvi on huomenna hyvällä tuulella
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kaunottaria. Itse en näytä keltään julkkikselta tai korkeintaan hjallis harkimolta, tosin oon nainen.
😂 kiitos nauruista
Jäin kaipaamaan lääkärinaista. -lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Keneltä julkkikselta näytät? Entä kaivattusi?
Taitaa osua lähimmäksi Tiuhti ja Viuhti.
Pentele vie niin näyttää nenä ja leuka Eeltä jonka tiedän.