Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tulee kivan haluttu olo, kun ukkomiehet jumaloivat täällä vaimojaan ja kaipaavat sitten meitä säälittäviä lisäkivoja. Mikä teille oikein riittää??
Ei minulla ole vaimoa, eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ajan kuluessa kuinka paljon rakastat vaimoasi. Hatunnosto siitä, arvostan rakkauttasi etäältä.
Hän on elämäni suurin kolahdus, Jumalattareni, ei voi mitään.
t. Mies
Mitä himputtia teette kaipausketjussa, jos teillä on jumalattaria kotona? Käsittämätöntä.
Voihan sitä välillä hullaantua muista ja tulla lopulta järkiinsä. Aivan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaisin silmäsi missä vain.
Pimeässäkin?
Miikalle Lahteen hyvät yöt. Meidän aika koittaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa vielä valoisat kesäillat
Jos olisi, karkaisin kaivatun kanssa lämpimään kesäyöhön, jossa kuiskittaisiin viimein kaikki se, mikä on odottanut sanomisiaan. Toki se onnistuisi myös pimeässä syysyössä.
Pimeät syysillat on yhtä hyviä! Kyllä kelpaisi 😍 eri
Kenen kanssa lähtisit? Ei riitä vastaukseksi kaivattu.
Ei kenenkään tarvitse sinun uteluihin vastata.
Eikä sinun sotkeutua lankaani.
Vierailija kirjoitti:
G: Keneltä julkkikselta näytät? Entä kaivattusi?
Paavo Väyrynen ja Matami Mimmi
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kivan haluttu olo, kun ukkomiehet jumaloivat täällä vaimojaan ja kaipaavat sitten meitä säälittäviä lisäkivoja. Mikä teille oikein riittää??
Et kai halua ukkomiehen haluavan sinua, vai olisitko vaimona itse tyytyväinen tuollaisessa tilanteessa.
Ei siihen minun haluamiseni vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai halua ukkomiehen haluavan sinua, vai olisitko vaimona itse tyytyväinen tuollaisessa tilanteessa.
Ja te uskotte kaiken mitä luette.
Vierailija kirjoitti:
Eniten harmittaa se, että asia jäi selvittämättä. Se asia, onko tai oliko välillämme keskinäinen jännite ja kiinnostus vai oliko se kokoajan vain minun kuvitelmaani. Kuinka paljon asiaan vaikutti se, että en uskaltanut osoittaa kiinnostustani ja jos yritin keskinäistä hetkeä, niin se sabotoitiin, Ajattelitko, etten ole kiinnostunut ja siksi suuntasit kiinnostuksesi toiseen vai etkö koskaan ollutkaan kiinnostunut tai ihastunut tai tuntenut mitään. Todennäköisin vaihtoehto on, että mitään kiinnostusta ei ollut. Silti asia kaivelee ja enää en siitä voi ottaa edes selvää. Olet toisen.
Mietin myös vähän samanlaisia ajatuksia. Sillä erolla, että yritin mielestäni tehdä jonkinlaista aloitetta (ei tosin selkeää) ja ajattelin, että jos hän olisi ollut kiinnostunut, niin olisi varmasti napannut syötistä. Suosittelen aina muita olemaan vain kunnolla rohkea, niin ei sitten jää mitään jossittelemisen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä hississä tapahtuu, se hissiin jää. Se on semmoinen Happy place, onnen tyyssija.
Jep fantasioin et oltais ihastuksen kanssa kahdestaan hississä, sitten vaan tuijotettaisiin toisia silmiin ja tilanne eskaloituisi sanattomasti KIIHKEÄÄN SUUTELUUN
Tuntuu et pitää joka päivä olla valmis tähän, kun koskaan ei voi tietää JOS SE TAPAHTUU!!!
Mulla on toinen ihastuksen kohde. Jos pyytäis vaikka kaffelle.
Meidän molempien ihastus on joku toinen, täällä vaan kirjotellaan joidenkin randomeiden kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Keneltä julkkikselta näytät? Entä kaivattusi?
Satu Silvo. Kaivattu muistuttaa erästä laulajaa.
Kaivattu naamalta kuin Helena Lindgren nuorena mutta eri väriä silmät.
Että pitääkin olla niin sinisilmäinen.
Minä olen se kolahdus ja JUMALATAR rakas!
Mutta sinun täytyy ottaa huomioon muutkin ja siksi välillä täytyy hidastaa.
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä hississä tapahtuu, se hissiin jää. Se on semmoinen Happy place, onnen tyyssija.
Ei se taida näin ihan olla elämässä. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kyllä ketään tunnista
Olen luullut, että yhdet tietyt viestit ovat minulle, mutta tänään iltapäivällä selvisi etteivät ole. Samankaltaisia tilanteita monella ja ketju saa harhan valtaan.
Mä oikeesti mietin muuttoa. Pois, pois.
Vierailija kirjoitti:
Leijona, suuri uljas kullankeltainen leijona, ethän syö mua?
t. Saaliseläimesi
Onko tämä jotain pilaa?
Satu Silvo. Kaivattu muistuttaa erästä laulajaa.