Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olipa ihana kuulla ääntäsi.
-myrsky
Missä kuulit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kyllä ketään tunnista
Vaatii hyvin erityisiä taitoja, mutta tunnistaa.
Erityisiä taitoja tuntuu olevan ihmisillä. Not. Minun viestejä omitaan ja niihin jumitaan, eikä mikään maailmassa saa näitä ihmisiä uskomaan, että en ole väittämänsä henkilö. Sattunut niin usein, etten enää edes viitsi kirjoitella. Kaivattu elelee elämäänsä, eikä varmasti suo minulle ajatustakaan.
Leikitään että etsisin hänet käsiini. Lähettäisin kirjeen tai kortin, menisin nykäisemään hihasta.
Ei. Tai hiljaisuus. Siinä se, vanha tuttu palkka. Jokerit pakasta käytetty. Vuoro siirtyy seuraavalle.
Se, mikä hississä tapahtuu, se hissiin jää. Se on semmoinen Happy place, onnen tyyssija.
Näin ajan kuluessa kuinka paljon rakastat vaimoasi. Hatunnosto siitä, arvostan rakkauttasi etäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa vielä valoisat kesäillat
Jos olisi, karkaisin kaivatun kanssa lämpimään kesäyöhön, jossa kuiskittaisiin viimein kaikki se, mikä on odottanut sanomisiaan. Toki se onnistuisi myös pimeässä syysyössä.
Milloin kohdataan syysyössä? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän lisäksi kannattaa muistaa tämä inhimillisyys ja elämän realiteetit, on myös mahdollista ettei aina tunnista vaikka olisi ihan mestari. Pätee kyllä kaikkeen ja suosittelen jokaiselle sitä nöyryyttä elämää kohtaan. Se on fiksua ja suojelee myös itseä kun tiedostaa että meillä on rajamme.
En haluaisi olla tunnettu puumana. Sehän tarkoittaisi että olen vanha ja nuorten perään mitä en koskaan haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Sinä <3
V?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla tunnettu puumana. Sehän tarkoittaisi että olen vanha ja nuorten perään mitä en koskaan haluaisi olla.
Minä en ole mikään puuma, vaikka kaivattu kiinnosteli. Vanha olen, tai ainakin se on edessä, mutta sekin on ok, miksi luonnonlakien edessä nolostelisin? Jokainen ikä on minulle hyvä ikä. Pidän itsestäni huolta.
Vierailija kirjoitti:
Näin ajan kuluessa kuinka paljon rakastat vaimoasi. Hatunnosto siitä, arvostan rakkauttasi etäältä.
Rakastan vaimoani yli kaiken. Muuten olisin ehkä jopa yrittänyt jotakin juttua kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kutsun sua The Ladyksi.
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä hississä tapahtuu, se hissiin jää. Se on semmoinen Happy place, onnen tyyssija.
Mitä ihmettä tällä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisiä taitoja tuntuu olevan ihmisillä. Not. Minun viestejä omitaan ja niihin jumitaan, eikä mikään maailmassa saa näitä ihmisiä uskomaan, että en ole väittämänsä henkilö. Sattunut niin usein, etten enää edes viitsi kirjoitella. Kaivattu elelee elämäänsä, eikä varmasti suo minulle ajatustakaan.
Kuhan trollaan ja löydä ne, ketkä tarttuvat koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Hän on elämäni suurin kolahdus, Jumalattareni, ei voi mitään.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Jep fantasioin et oltais ihastuksen kanssa kahdestaan hississä, sitten vaan tuijotettaisiin toisia silmiin ja tilanne eskaloituisi sanattomasti KIIHKEÄÄN SUUTELUUN
Tuntuu et pitää joka päivä olla valmis tähän, kun koskaan ei voi tietää JOS SE TAPAHTUU!!!
Sulla on hyvä perse, katselin tänään. Oletkohan myös ihan tasapainoinen.
Tai vielä parempi The Star-Sun Lady 🌞🌟 itse olen vain yksi apina... 🐒
Hyvää yötä The Star-Sun Lady
Ilta tumma tuttavani yötön yömme ystävämme. Katseemme hiljalleen koittaa, suukon sulle suopi, rakkauden välillemme luopi. Kaksi kuritonta sieluamme lempehen leiskuvaan syvä lie mun sydämensyyni täyttymyksen tähti tyyni taakse metsien eksyen etsien vaan päivä rientää painuu taa ja kaukaisempi on kaukomaa. Tummaan yöhön uupunut, näe unta ettäs virvoitut.Heleän hymysi kohtaan mä unissa ain kerran mä sen nähdä sain, kasvokkain kiåinät sinkoilivat olit kaikista kaunein näky mitä maa päällään kantaa. Lammen aamuinen uneksivainen laine, sinikaihoa katseessa, minuun silmänsä luopi. Kun alkavan aamun koissa arin purppura verhosi puiston puut avautuivat nuo lempeät suut. Rakkauden sanomaa ne yhdessä veisaa soi taivaan enkelin soitto. Sävel autuas oi, älä sammu pois sädekielinä säihkyy ja sois nyt yhtä tyhjä on vaik soi yli maan ja veen, aamunkellot ei kotvaan soi, sävel ihana sydänalaan kaik elämän virrat loi. Näki ne innon sai se kaikua sielt oli kai.