Tsemppaajia? Viiden päivän paasto koska ei ole rahaa.
Oma moka. Arvioin väärin budjetin ja käytin 80€ ylimääräistä rahaa yhteen asiaan mikä oli lopulta aika turha ostos.
Tänään on ollut eka paastopäivä. Ihan kivasti mennyt. Välillä nälkä mutta kyllä tämän sietää.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Muista pitää suolatasapaino kunnossa. Ihan vaikka siihen veden sekaan laitat vähän suolaa.
Onneksi on elektolyytteja jauheena. Ap
Ehkä kannattais selvittää mahdolliset ruokajaot sekä koulujen ylijäämäruokajaot paikkakunnallas jos semmosia on ja hakea sieltä vähän apetta?..
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattais selvittää mahdolliset ruokajaot sekä koulujen ylijäämäruokajaot paikkakunnallas jos semmosia on ja hakea sieltä vähän apetta?..
Erikoista kyllä täällä ei ole sellaista mahdollisuutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko eläkkeet jo huomenna tilillä kun lauantai on 1. marraskuuta?
En kyllä tiedä. Jää nähtäväksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeet maksetaan vasta maanantaina. Lauantai ei ole pankkipäivä.
Tarkoitti varmaan, että jos jo huomenna laittavat maksuun niin osalla voi näkyä heti, osalla maanantaina.
Itse ostin tänään 0,85 eurolla kaurahiutaleita paketin. Siitä saa monta lautasellista puuroa. Mulla on itse keiteltyä omenahilloa pakastimessa 5 litraa. Omenat sain ilmaiseksi ja sokerina käytin vuosikertapalasokereita, joita ei tosiaan oltu käytetty ainakaan 10 vuoteen.
Ei tarvitse koskaan olla täysin syömättä ja vatsa toimii. 😆
Kannattaa juoda paljon lämmintä vettä ja muistaa syödä välillä suolaa! Hyvin pärjäät ja terveytesi kiittää.
Tutkailen juuri itsekin paasto-oppeja, näitähän ovat perinteet pullollaan. Ramadan, raamatussa paastottiin 40 päivää, hindujen breatherianismi, taolaisten bigu...
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kouluruoka kelvata!
Muista pitää suolatasapaino kunnossa. Ihan vaikka siihen veden sekaan laitat vähän suolaa.