Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Katsoiko Ruttotautisairaalan emeritus lääkäri Ernest Rivit Ribit Von Loikka juuri sinua tänään syvyydestä silmiin pimeässä huoneessa? 🐸 Mitä hän sanoi sinulle trollailuista? Vai kaikuiko sanat pimeyteen?
2762/2761
Ei minulta, joka en enää tähän ketjuun aio kirjoittaa yhtään mitään. En ainoatakaan kommenttia.
Joskus saatan jatkossakin kommentoida fiksua aloitusta, mikäli se resonoi/herättää rakentavia ajatuksia. Itse en aloituksia täällä tee.
En ole koskaan kirjoittanut täällä minään toisena hahmona. Eiliseltä sain hkiläiseltä ystävältäni kuvakaappauksen, jossa 🦊- hahmoa epäillään trollin luomaksi. Minä en ole koskaan täällä trollannut. Sen vielä sanon painokkaasti. Ei tulisi mieleenikään.
Päästäkää minut menemään.
E Original
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketjuilu sulle sitä jännitystä ja taianomaisuutta?
Silkkaa kärsimystä.
Sitäkö vain?
Vierailija kirjoitti:
2762/2761
Ei minulta, joka en enää tähän ketjuun aio kirjoittaa yhtään mitään. En ainoatakaan kommenttia.
Joskus saatan jatkossakin kommentoida fiksua aloitusta, mikäli se resonoi/herättää rakentavia ajatuksia. Itse en aloituksia täällä tee.
En ole koskaan kirjoittanut täällä minään toisena hahmona. Eiliseltä sain hkiläiseltä ystävältäni kuvakaappauksen, jossa 🦊- hahmoa epäillään trollin luomaksi. Minä en ole koskaan täällä trollannut. Sen vielä sanon painokkaasti. Ei tulisi mieleenikään.
E Original
Lopeta valehtelu. Itse tulit kakplussalta tänne hahmosi roolissa selittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko 2020 jotain (muutakin kuin korona), yritän vaan ymmärtää
Kaipaamani meni naimisiin, josta sain tietää vasta jälkeenpäin. Silloin kaikki meni meidän väliltä säröille ja rikki.
Minäkin kaipailin erästä naista ja kuvittelin että jos hän joskus eroaa, niin sitten löytäisimme toisemme uudestaan. Hän menikin uusiin naimisiin, tunsin häntä kohtaan niin voimakkaasti aikoinaan että ajattelin myös hänen tunteneen samalla tavalla. Tuntui kyllä todella tyhmältä omat naiivit haaveet. Mutta minkäs sitä tunteilleen mahtaa, eikä meidän väliltä mennyt mikään rikki, kun ei ollut mitään mikä mennä rikki. Omat harhaluulot meni rikki.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa.
Mikä? Miksi? Johtuuko kaivatusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ketjuilu sulle sitä jännitystä ja taianomaisuutta?
Silkkaa kärsimystä.
Sitäkö vain?
No ei, mutta kun aina on paluu todellisuuteen, joka on mitä on.
Voisinpa auttaa asiassa, mutta asianosaisena se on hiukan hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2762/2761
E Orig
//
Kaks Plussalla kirjoitan silloin tällöin oikein mielelläni. Kyllä. Tunnistettavasti. Pitää paikkansa. Sinne löysin muutama vko sitten. Puhuin tästä ketjusta. Tänne en 'kaivatulle' mtn kirjoita. Nimenomaan tästä puhun. [Luitko tekstini]
Mikä sinulla on minua vastaan? Minun hengellisyytenikö? Full sober streittari - filosofiani? Hyökkäät raivokkaasti minua vastaan jatkuvasti mm. ottaen hyvin freesin, terveyttä huokuvan ulkonäköni vähättelyn alle. Miksi sinä koettamalla koetat kylvää riitaa, herkeämättä? Kadehditko sinä minua? Jos, niin miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan masentaa taas kaikki.
Haluatko kertoa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikävä ghostaajaa. En voi asialle mitään koska itsetuntoni on olematon.
Niin koska sinä taidat päättää niin. Päättäisitkö siis tehdä asialle jotain nyt toisin. Tietynlainen itsetunto kasvaa vain silloin kun tekee.
Kerro sinä pätevänä miten se päätän. En enää jaksa sinunlaisia jotka vain sivuuttavat muiden ongelmat olankohautuksella.
Oletko tyhmä? En jaksa sinun kaltaisia nohevia kiukkupusseja jotka eivät ymmärrä noin yksinkertaista asiaa. Miten sinä pärjäät elämässä yleensäkään, jos et ymmärrä edes niin yksinkertaista asiaa kuin miten sinä itse toimit joka hetki arjessasi.
M
Haista kuule itse. En ole haukkunut yhtään ihmistä täällä toisin kuin sinä. Olen vain ilmaissut pettymystäni.
Vierailija kirjoitti:
Muuta asennettasi. Tämän neuvon sain kun kerroin kaiken masentavan. Ei toimi tuo neuvo ja se on surullista.
Lopeta jo tuo naurettava esitys. Sinua täällä ole kukaan vastaan tai kaksplussallakaan. Kehität nyt päästäsi ihan olemattomia. Teet vain myyräntyötä itsellesi. Teet pikkuasioista myyränkekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa enemmän?
Väsyttää, tuntuu et on jumissa, mikään ei oikein kiinnosta, alan inhota tätä kämppää, tätä ympäristöä, ihmisiäkin varmaan seuraavaksi, kaikkea. Vastenmielisyyttä vaan kaikkea kohtaan. En halua mitään mutta samalla muuttaa kaiken. Liian kauan jatkunu samaa p*skaa. En vaan jaksa enää mitään. Saattaa nyt olla väsyneen mielen purkaus mutta olkoon.
Minua masentaa jatkuva ohistelu tässä ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa enemmän?
Väsyttää, tuntuu et on jumissa, mikään ei oikein kiinnosta, alan inhota tätä kämppää, tätä ympäristöä, ihmisiäkin varmaan seuraavaksi, kaikkea. Vastenmielisyyttä vaan kaikkea kohtaan. En halua mitään mutta samalla muuttaa kaiken. Liian kauan jatkunu samaa p*skaa. En vaan jaksa enää mitään. Saattaa nyt olla väsyneen mielen purkaus mutta olkoon.
Muutos alkaa siitä hetkestä kun lopetat nillittämisen. Siitä hetkestä kun alat systemaattisesti ajamaan muutostasi eteenpäin. Vastenmielisyys syrjäytyy, kun alat kirjaimellisesti ottamaan itseäsi niskasta kiinni ja pusket läpi vastanmielisyyden. Mitään nillityksiä ja tekosyitä ei oteta vastaan, sivusta, eikä eristä eikä takaa eikä edestä eikä oikealta. Painut huomenna töihin jos sinulla sellainen on suihkun kautta tietty ja puret ns. hammasta. Kyllä se siitä.
Tunteiden tuntemisen jälkeen saattaa auttaa näkökulman vaihdos. Masentunut mieli on aika käpertynyt.
Missä olet naiseni. Sua kaipaan.
Kaipaamani meni naimisiin, josta sain tietää vasta jälkeenpäin. Silloin kaikki meni meidän väliltä säröille ja rikki.