Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
2741/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2020? Tapahtuihan sitä vaikka mitä. 

Eri

Liikaa asioita.Toivottavasti sinulla kaikki hyvin nyt,parhainta sinulle toivotan..  <3 Voit ottaa yhteyttä jos tahdot jutella.

En tahdo. Sivu. Et kiinnosta.

No minä kyllä tahtoisin. Ainakin yhteen, ja tuo kommentoijakin kuulostaa kivalta, vaikkei varmaan hän olekaan. Kyllä tässä olisi ymmärtäväistä ja luotettavaa juttuseuraa tarvittu monestikin. Olisi ollut jaettavana niin iloja kuin surujakin. Mutta en nyt jaksa olla itse se aktiivinen. Hän voisi olla välillä myös, niin tietäisin, että hän haluaa olla yhteydessä. Minulla on sellainen trauma, etten halua tuputtaa itseäni. En koskaan ripustaudu keneenkään. 

Alkuperäinen Eri

Vierailija
2742/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kaiken kanssasi. Jakaa päivät ja yöt, jakaa toiveet ja tähtivyöt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2020? Tapahtuihan sitä vaikka mitä. 

Eri

Liikaa asioita.Toivottavasti sinulla kaikki hyvin nyt,parhainta sinulle toivotan..  <3 Voit ottaa yhteyttä jos tahdot jutella.

En tahdo. Sivu. Et kiinnosta.

No minä kyllä tahtoisin. Ainakin yhteen, ja tuo kommentoijakin kuulostaa kivalta, vaikkei varmaan hän olekaan. Kyllä tässä olisi ymmärtäväistä ja luotettavaa juttuseuraa tarvittu monestikin. Olisi ollut jaettavana niin iloja kuin surujakin. Mutta en nyt jaksa olla itse se aktiivinen. Hän voisi olla välillä myös, niin tietäisin, että hän haluaa olla yhteydessä. Minulla on sellainen trauma, etten halua tuputtaa itseäni. En koskaan ripustaudu keneenkään. 

Alkuperäinen Eri

Leikkimielisesti sanottakoon että kaikilla meillä on traumoja. 

Vierailija
2744/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeiden aika ei ole ohi. Kaipaatko elämääsi ripauksen jännitystä sekä taianomaisuutta?

Mitä itse haluat? Entä ketä kaipaat?

Vierailija
2745/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä ghostaajaa. En voi asialle mitään koska itsetuntoni on olematon.

Vierailija
2746/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastannut.

Vierailija
2747/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikävä ghostaajaa. En voi asialle mitään koska itsetuntoni on olematon.

Niin koska sinä taidat päättää niin. Päättäisitkö siis tehdä asialle jotain nyt toisin. Tietynlainen itsetunto kasvaa vain silloin kun tekee.

Vierailija
2748/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vastannut.

Et ole kysynyt.

Vierailija
2749/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vastannut.

Et ole kysynyt.

No eiköhän nyt ole kysynyt, jos kerran tänne kirjoittaa ettei ole vastausta saanut 🙄 mikä ihmeen tarve aina inttää kaikessa vastaan. Eri

Vierailija
2750/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vastannut.

Et ole kysynyt.

No eiköhän nyt ole kysynyt, jos kerran tänne kirjoittaa ettei ole vastausta saanut 🙄 mikä ihmeen tarve aina inttää kaikessa vastaan. Eri

Sun logiikka on vammainen. Mikä ihmeen tarve aina heti tulla vammailemaan vammaisilla logiikoilla. Eri. 🙄

Vierailija
2751/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska sinä taidat päättää niin. Päättäisitkö siis tehdä asialle jotain nyt toisin. Tietynlainen itsetunto kasvaa vain silloin kun tekee.

Kerro sinä pätevänä miten se päätän. En enää jaksa sinunlaisia jotka vain sivuuttavat muiden ongelmat olankohautuksella.

Vierailija
2752/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kaiken kanssasi. Jakaa päivät ja yöt, jakaa toiveet ja tähtivyöt. 

Kenen kanssa?

Vierailija
2753/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on varmaan pakko muuttaa ens kesäksi tuonne rannan lähelle, en kestä enää tätä aluetta

Vierailija
2754/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin sut ghostattiin? Aika parantaa ja ikäväkin hälvenee.

Vierailija
2755/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sinä pätevänä miten se päätän. En enää jaksa sinunlaisia jotka vain sivuuttavat muiden ongelmat olankohautuksella.

Oletko tyhmä? En jaksa sinun kaltaisia nohevia kiukkupusseja jotka eivät ymmärrä noin yksinkertaista asiaa. Miten sinä pärjäät elämässä yleensäkään, jos et ymmärrä edes niin yksinkertaista asiaa kuin miten sinä itse toimit joka hetki arjessasi. 

Vierailija
2756/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketjuilu sulle sitä jännitystä ja taianomaisuutta?

Vierailija
2757/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin sut ghostattiin? Aika parantaa ja ikäväkin hälvenee.

Ei ole väliä milloin. Näin on käynyt joka kerta.

Vierailija
2758/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketjuilu sulle sitä jännitystä ja taianomaisuutta?

Silkkaa kärsimystä.

Vierailija
2759/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tyhmä? En jaksa sinun kaltaisia nohevia kiukkupusseja jotka eivät ymmärrä noin yksinkertaista asiaa. Miten sinä pärjäät elämässä yleensäkään, jos et ymmärrä edes niin yksinkertaista asiaa kuin miten sinä itse toimit joka hetki arjessasi. 

Miksi sinua huolettaa miten pärjään elämässä? Ei sinulla ole osaa eikä arpaa siihen. Mutta johonkin muuhun kaltaiseeni ihmiseen sinä vaikutat negatiivisesti tuolla neuvomisella, vaikka tarkoituksesi olisikin hyvä.

Ala miettimään itse käyttäytymistäsi ja miten se vaikuttaa kanssaihmisiin.

Vierailija
2760/55805 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua huolettaa miten pärjään elämässä? E

Haista v**** trolli. Sehän sinä olet. Haet vain syitä jotta pääset jankkaamaab tuota liibalaabaasi. Sinulle ystävällisesti annettiin ilmainen neuvo ilma mitään huolia sun pärjäämistä yms. Mutta, aloit heti räksyttämään epäkiitollisena. Kunnon höyryävä tekopyhä 💩

Ketju on lukittu.