Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä voida koulukiusata ketään koska tää ei ole koulu, duh.
Tämä. Eikä täällä ole tosiaan edes kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin nettiväkivallasta.
"Minulle sanotaan, että kirjoitan aiheen ohi"
NETTIVÄKIVALTAA, KIUSAAMISTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät pitäisi varmaan laittaa pleksin takaa tapaamaan kuten vankilassa. Ollaan molemmat kaipausvankeja. Saisi edes katsoa silmiin ja jutella.
Tekisin karatepotkun ja pleksi ois sen jälkeen entinen.😌
Sure thing. Ennemminkin olisit kanttuvei lattialla jalka paskana. Semmoiset fantasikat sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin nettiväkivallasta.
Hevonpaskat. Nyt on kyse disinformaatiosta.
Kaikista eniten olen surullinen siitä, että en ollut enää vastauksen arvoinen. En ollut ilkeä sinulle, olin kiinnostunut ja ihastunut.
-m>n irl viestit wa:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidät pitäisi varmaan laittaa pleksin takaa tapaamaan kuten vankilassa. Ollaan molemmat kaipausvankeja. Saisi edes katsoa silmiin ja jutella.
Tekisin karatepotkun ja pleksi ois sen jälkeen entinen.😌
Niinkin voisi käydä. Panssarilasi on seuraava vaihtoehto. En kyllä suostuisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ei pitäis tehdä lapsia jos ei ole resursseja tarjota suht suurella varmuudella niille hyvää elämää. Henkistä, taloudellista. Terkkuja vaan vanhemmille. Nää asiat pitää miettiä vuosikymmenten päähän, ei auta vaikka olisi vaurasta lapsen syntyessä. Myöskään riitaisan kodin tarjoaminen lapselle ei ole oikein. Erotkaa mielummin.
Ei pidä olla katkera heille. Et voi ikinä tietää olisitko itse toiminut samoin heidän kengissä. Mutta muuten olen tavallaan, samaa mieltä kanssasi.
Missähän mun paljon miettimäni henkilö edes asuu tätä nykyä. Pitäkää joku hyvää huolta hänestä? Sydämii, taas yks meni, rip Haavia hieman mukaillen
Ajatusten rannalla,
rakkauden haaksirikkoisena,
sinua janoten.
-
-
Naiselle, rakkaudella yksi tajunnan räjäyttävä suudelma.
Pusu sille, jolla valkoista alla ja vihreää yllä. Paltsussa sovittiin mm. pikkujoulut.
Koirani teki villit hepulit, kun tuossa oli vähän roska silmässä 💕
Vierailija kirjoitti:
Hän tietää siis mikä saa nauramaan mahan pohjasta 😘
Vierailija kirjoitti:
Hmm
Aina sama juttu. Joka paikassa monta halukasta. En ole tekemässä aloitetta kenenkään suuntaan silloin.
ehkä haluat vaan vastauksia multa. Sit ois oleellista kysyä oikeita kysymyksiä. 🌿🍬🦊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten ei pitäis tehdä lapsia jos ei ole resursseja tarjota suht suurella varmuudella niille hyvää elämää. Henkistä, taloudellista. Terkkuja vaan vanhemmille. Nää asiat pitää miettiä vuosikymmenten päähän, ei auta vaikka olisi vaurasta lapsen syntyessä. Myöskään riitaisan kodin tarjoaminen lapselle ei ole oikein. Erotkaa mielummin.
Ei pidä olla katkera heille. Et voi ikinä tietää olisitko itse toiminut samoin heidän kengissä. Mutta muuten olen tavallaan, samaa mieltä kanssasi.
En olisi toiminut samoin. Tunnen erittäin suurta vastuutta siitä, miten lapsia kohdellaan enkä ikinä antaisi itselleni anteeksi jos olisin tarjonnut muuta kuin lähtökohtaisesti onnellisen ja terveen lapsuuden lapselleni. M
Ei elämää voi kontrolloida.
Vierailija kirjoitti:
ehkä haluat vaan vastauksia multa. Sit ois oleellista kysyä oikeita kysymyksiä. 🌿🍬🦊
Ehkä sä vaan elät jossain kuvitteellisessa maailmassa. Erillään todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä vaan elät jossain kuvitteellisessa maailmassa. Erillään todellisuudesta.
Ehkä mä vaan elän. 🦊🍬🌿
TÄMÄ ON KAIPAUSKETJU! Riitelijät muualle.