Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tiistai, joten taas kaipaus huipussaan. Kaivattu olet mun salainen paheeni. <3
Miksi juuri tiistai? Viikon ainoa päivä kun tapaatte?
Ei tavata ollenkaan. Tähän liittyy muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tiistai, joten taas kaipaus huipussaan. Kaivattu olet mun salainen paheeni. <3
Miksi juuri tiistai? Viikon ainoa päivä kun tapaatte?
No joo, mutta olisipa joka tiistai. T. Eri
Eräälle Reippaalle hyvää viikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin eilen illalla toisaalla vahvasti tunnisteellisen viestin sulle, huomasitkohan? Olin kovasti tosissani.
En ollut täällä eilen. Olin harrastuksissani. Jos on mahdollista niin laita muuta kautta viestiä.
Sivusta
Pitikö lentää ihan ulkomaille asti harrastamaan vai pysyttelitkö kotimaakunnan kamaralla?
Ei sillä ole väliä. Pointti on siinä, että tämä on tosi epävarma tapa viestitellä. On harrastukset, työhommat ja muut.
Ei ole aikaa näitä lukea taaksepäin. Illalla JOSKUS tapan aikaa.
Sama
Mielessä myllertää. Ajatus sinusta. Ajatus meistä. Tuulinen syyssää puhaltakoon terveiseni perille, vieköön pois synkkyytesi, nostattakoon punan poskillesi, saaden sydämesi lämpenemään lemmestä.
Rakkaudella on sinun kasvosi. Ja se on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illalla tulee viikko näkemisestä. Se on liikaa, vaikka joka kerta antaakin iloa ja energiaa päiviksi eteenpäin. Taidan olla koukussa.
Mihin kellonaikaan?
Kun kauppa vielä oli auki.
Vierailija kirjoitti:
Illalla tulee viikko näkemisestä. Se on liikaa, vaikka joka kerta antaakin iloa ja energiaa päiviksi eteenpäin. Taidan olla koukussa.
Näettekö siis illalla?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän tiistaisin jossain lähettyvillä mutta kuitenkin sinulle saavuttamattomissa? Vai miksi kaipaat juuri tiistaisin?
t. 247-kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sinulle, toivottavasti olet onnellinen puolisosi kanssa. Joskus on helpompi kuvitella, ettei sinua olisi enää olemassakaan. Ei sinua olekaan enää minulle.
Tsemppiä. Tuo on kamala tunne ja paikka sydämen olla. Pystyn hyvin samastumaan, koska tilanne on pitkälti sama. Hän on kyllä minulle puoleltani, siis olemassa, ajatuksissani ja tunteissani. Omalta puoleltaan ei. Hän ei ole enää minulle sanan aktiivisessa ja suunnattavassa merkityksessä. Hänen oma vuonsa kohti minua katkesi. Hän irtisanoi valinnoillaan yhteytemme. Sen mistä yhteys henkisellä tasolla muodostuu ja mikä sille on ominaista. Hän päätti olla olematta minulle, siis ettei ole enää läsnä, rehellinen ja koe hyvää ja kauniisti kohtelua yhtenä tärkeänä arvona ja välisemme keskinäisen yhteyden kulmakivistä.
Niin saa tietysti tehdä ja jokaisen omat valinnat ovat heidän omiaan. En voi syyttää ketään halusta ja vapaudesta valita mitä elämäänsä tahtoo ja millaiseksi sen haluaa tehdä. Syyt valintojen ja halujen takana ja varsinkin jonkun toisen mielipide ja näkemys niistä ovat viimekädessä totaalisen irrelevantteja. Toivomistani asioista vapaus on vielä rakkauttakin suurempi onni. Hänellä täytyy olla vapaus.
H-nainen, sydämeni aurinko.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudella on sinun kasvosi. Ja se on kaunista.
Oijoi! Kenelle nämä sanat? 😍
Vierailija kirjoitti:
Mielessä myllertää. Ajatus sinusta. Ajatus meistä. Tuulinen syyssää puhaltakoon terveiseni perille, vieköön pois synkkyytesi, nostattakoon punan poskillesi, saaden sydämesi lämpenemään lemmestä.
Siellä päin tuulee aamusta?
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomalta pari hippusta henkistä strösseliä eli tuiketta terveistesi polttoaineeksi. Kuka hän onkaan soisi todella saada kauniit terveisesi ja välittämisen luokseen. Tänään on oikein hyvä tiistai rakkauden nousta ja elää.
Pelkäänpä, että aiot unohtaa.
Jaksatko kuitenkin tehdä töitä normaalisti kroonisesta väsymyksestä huolimatta?
Ens kesänähän tulee muuten 10 vuotta siitä, kun nähtiin ekan kerran 😃
Tai keväällä jo 😄 Ei uskoisi
Välillä tuntuu, että viestit ristiriitaisesti: Sanot, että minun pitää ilmaista sinulle suoraan, että haluan sinut, mutta tiedät, ettei se ole mahdollista ihan oman päätöksesi vuoksi. Mikä on pointtisi? Ja vaikka tulisin sen sinulle kasvokkain kertomaan, uskoakseni se ei edistäisi meitä vaan aivan joitakin muita toimia.
Samoin. Olen patempi ihminen muille, kun olen näin ihastunut. Harmi, ettei hän ollut minuun. Pitäisi jättää nämä kaipausketjut pikkuhiljaa pois. Täytyy suunnata rakkausenergia urheiluun ja lapsiin. Lapsia toki rakastan muutenkin yli kaiken.
Häneen ihastuin todella monitasoisesti. Kuvittelin vetovoimaa ja yms. meidän välille. Ainakin tiedän miltä rakastuminen tuntuu. Ymmärrän musiikista taas paljon enemmän.
Uskon selviäväni tästäkin lopulta, vaikka nyt on vaikeaa. Hän on minulle kuitenkin kiltti.