Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Terveiset sinulle, toivottavasti olet onnellinen puolisosi kanssa. Joskus on helpompi kuvitella, ettei sinua olisi enää olemassakaan. Ei sinua olekaan enää minulle.
Batseba muistaa että hänen paikkansa on miehen sylissä ja kontrollin alla.
Vierailija kirjoitti:
Et sit tullu
Oon huono löytään oikeeta paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin eilen illalla toisaalla vahvasti tunnisteellisen viestin sulle, huomasitkohan? Olin kovasti tosissani.
En ollut täällä eilen. Olin harrastuksissani. Jos on mahdollista niin laita muuta kautta viestiä.
Sivusta
Illalla tulee viikko näkemisestä. Se on liikaa, vaikka joka kerta antaakin iloa ja energiaa päiviksi eteenpäin. Taidan olla koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin eilen illalla toisaalla vahvasti tunnisteellisen viestin sulle, huomasitkohan? Olin kovasti tosissani.
En ollut täällä eilen. Olin harrastuksissani. Jos on mahdollista niin laita muuta kautta viestiä.
Sivusta
Pitikö lentää ihan ulkomaille asti harrastamaan vai pysyttelitkö kotimaakunnan kamaralla?
Hyvää tiistaita kauniille pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Illalla tulee viikko näkemisestä. Se on liikaa, vaikka joka kerta antaakin iloa ja energiaa päiviksi eteenpäin. Taidan olla koukussa.
Mihin kellonaikaan?
Vierailija kirjoitti:
Laitatko uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sinulle, toivottavasti olet onnellinen puolisosi kanssa. Joskus on helpompi kuvitella, ettei sinua olisi enää olemassakaan. Ei sinua olekaan enää minulle.
Kannattaa päästää irti, kuluttavaa tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän hyvästä tämä ja kenelle? Lähetät terveiset henkilölle, jota ei sinulle ole?
Se on tiistai, joten taas kaipaus huipussaan. Kaivattu olet mun salainen paheeni. <3
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tiistaita kauniille pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää tiistai päivää risuleualle. 🧡🤗 Niin mullakin sua. Kiitos kauniista hyvän yön toivotuksista. Nukuin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Menikö kaipaus pakkasen puolelle? Ulkona ainakin on pakkasta.
Mulle kaivattu ei ole salainen pahe vaan hyve. 😌
Hyväntuuliset terveiset kaivatulleni. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Se on tiistai, joten taas kaipaus huipussaan. Kaivattu olet mun salainen paheeni. <3
Miksi juuri tiistai? Viikon ainoa päivä kun tapaatte?
Et sit tullu