Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Ah 12km lenkki ja hampurilaisia. Huomenna nään ehkä ihastuksen. Ja välttelen häiriötä.
En voi sille mitään, että minua hieman iljettää se, millainen kiertopalkinto hän on. Se on selvinnyt minulle vähitellen. Ei se, että meistä muutenkaan mitään olisi tullut.
Olen onnellinen aina kun olet sisälläni. Sinä ilahdutat aina niin minua ja minulla on aina niin hauskaa kanssasi. 👸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on mentävä kauas nähdäkseen lähelleen.
Joskus on päästävä lähelle nähdäkseen kauas.
Kun ei mene kauas, ei näe lähelleen.
Kun ei pääse lähelle, ei näe kauas.
Mitä siis valitsen, kun menen kauas, mutta en pääse lähelle.
Tämä on vastaukseni, sinulle.
Tule lähelle ja näe minut 🖤
Tarkoitti varmaan, että pitäisi mennä kauas ja maksaa päästäkseen lähelle. sivu
Sanohan taas kullaksi tai nuppuseksi, niin tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikki alkoi jo syksyllä 2020, jolloin kyllä pian havaitsin sinun kaunosieluisuuden ja ystävällisyyden ja aina silloin tällöin olen pohtinut että miksi tunnut niin kummallisen oikealta. Kunnes nyt viime kuukausina olen ilmeisesti seonnut sinusta ihan täysin, en tiedä mikä sen sai aikaan enkä tiedä miten sen saisin loppumaan. En kyllä oikeastaan ehkä haluaisikaan.
Entäpä jos sen ei ole tarkoituskaan loppua vaan onkin kestävämpää sorttia? Ehkä hän tuntee tuon saman yhteydentunteen ja odottaa sun lähestymistäsi. Ota rohkeasti yhteyttä vaikka yhteydenpidosta olisikin kulunut aikaa. Ota se askel kohti häntä äläkä enää mieti yhtään enempää.
Ei siitä viimeisimmästä yhteydenpidosta ole kulunut kuin muutama päivä. En tiedä tunteeko hän tuon saman yhteydentunteen, jätin pallon hänelle niin selkeästi etten tästä enempää oikein voi itse yhteyttä ottaa ilman että se menisi jo hieman yli.
Alkanut tuntuun, et oot mulle enemmän ku työkaveri.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alkoi K18 unesta.
Millainen se oli? Kesällä/syksyllä 19?
olit siinä toisen henkilön kanssa, jonka kasvoja en nähnyt. harmi.
Sinä katsojana? Kieltämättä erikoinen asetelma puolitutusta henkilöstä. 😃 Unet ovat hyvin outoja. Mitä sitten mielessäsi tapahtui?
Minä olin katsoja ja katsoin suoraan kaivattua silmiin. Uni oli painajainen vaikka ei siinä mitään pahaa tapahtunut. Muutaman kuukauden jälkeen huomasin olevani ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Etkö uskalla mua rakastaa...
Mitä muuta tämä olisi? Vannon, ettei tätä enempää voi rakastaa. Sivusta
Rakastellaan vaan, ainakin se kerta. Hyvää yötä!
Helliä suukkoja ja hiusten silittelyä, rakas. Tule taas uniini. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Ellen olisi koskaan tavannut sinua, en tietäisi tänä päivänäkään mikä saisi minut onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika kivasti päässyt jo irti, mutta aina tällaiset viestit saavat aikaan myllerryksen. Juuei, ei rakastella, mutta kieltämättä yksi kerta pitäisi kokeilla, että tietäisi, onko se totta, miltä minusta tuntui hänen lähellään.
Hunajaiselle naiselle hyvää yötä.🍯
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettet ole sellainen. Repäisevien ja dramaattisten eleiden mies. Sellainen että etsisit mut käsiisi ja halaisit, vaikka et tietäisi tulevasta tai tietäisi haluanko sitä ja miten reagoisin. Menisit pelkäämääsi myrskyä päin ja syleilisit mua silti kun et enää muutakaan voisi.
En ole minäkään sellainen nainen. Heittäytyvien ja "isojen" eleiden nainen. Mä kirjoittelen välillä sanoja, haluan muistaa kehua ja kiittää, pyyhin liikutusta silmistäni, kävisin ujona hakemassa haleja, teen teekupposia, vaihtaisin kostuneita pikkareita kesken päivän montakin kertaa ja kertoisin sen, lähettäisin törkeitä viestejä, haluaisin varmistaa että saa introvertteillä, huoltaa lusikoitaan, nukkua ja uppoutua kiinnostuksenkohteisiin, olen kiinnostunut ja utelias, kärrään kiviä kuin ne olisi parempiakin kulta-aarteita kullalle ja suhtaudun siemeniin samoin, kerron kaikesta mikä saa silmät loistamaan, siivoan, toivon tutkimusretkiä ja hiljaisuudessa yh
Mä omin tän. Ei tää mullle ollut, mutta silti. Tai just siksi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tahansa, kulta. Hyvää yötä!
Kohtelen sinua aina kuin kukkaa kämmenellä.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Öö niinku öitä!
V niinq hoovee
Olen sisälläni jo pelkästään onnellinen aina siitä, kun näen sinut.