Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vain sisäinen eheytemme ja suoraselkäisyytemme kantaa meitä ryhdikkäästi, herrasmiesmäisesti. Epäröivä ja haparoiva mies on epäkiinnostava.
Juuri näin.
Meillä kaikki alkoi jo syksyllä 2020, jolloin kyllä pian havaitsin sinun kaunosieluisuuden ja ystävällisyyden ja aina silloin tällöin olen pohtinut että miksi tunnut niin kummallisen oikealta. Kunnes nyt viime kuukausina olen ilmeisesti seonnut sinusta ihan täysin, en tiedä mikä sen sai aikaan enkä tiedä miten sen saisin loppumaan. En kyllä oikeastaan ehkä haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ajoitko vastaan
Minä olin pohjoiseen päin menossa ja sinä etelään? Mahdollisesti. Ajattelinkin, että sivusilmässä vilahti tuttu hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ajatukseni on vain sinussa.
Ei ole, eikä tarvitsekaan. Huomaan minäkin kaikki kauniit vastaantulijat, se on ihan luonnollista. Tiettyjä ajatuksia ei voi myös estää aina. Mutta oon silti mustasukkainen. Kunhan ilmoitin, niin kauan kuin ei ole suhteessa virallisesti niin ei tähän tarvitse sen syvällisemmin oikeastaan uppoutua.
Ehkä se toinen voi ajatella että jatkat muiden kauniiden huomaamista (etkä oikeastaan hänen) ja niiden tiettyjen ajatusten ajattelua mitä nytkin on, vaikka olisittekin suhteessa viellä joskus, etkä ehkä halua miettiä edes tulevaa?. Miten tuollaiseen voisi luottaa että loppuisiko ne tietyt ajatukset, kauniiden huomaamiset ym - loppuisiko ne edes, onko se jo ikäänkuin jo tapa ja osa persoonallisuutta? Eksät on syystä eksiä, juuri he jotka on tuollaista harrastaneet suhteenkin aikana.
sivusta vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet koko ajan mielessä. Se on eräällä tavalla rasittavaa. Kun ajan autolla, ajattelen sua ja sitä, että entä jos olisitkin viereisessä penkillä ja entäs jos ajettaisiin jonnekin salaiseen paikkaan ja entäs jos...
Joo, ja miten pitelisin kättäni reidelläsi, koska se tuntuisi kuumimmalta ikinä, ja miten pusuteltaisiin liikennevalojen punaisilla, ja miten ajeltaisiin itsemme eksyksiin ja sulauduttaisiin alati muuttuviin maisemiin... Olisihan siinä sitä jotain. Kauniita haaveita.
Haaveita, aina vain haaveita.
Hyvää yötä rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
En ehkä jaksa leikkiä täällä enää.
Vierailija kirjoitti:
No?
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoitellut täällä pitkään aikaan minäkään. Käynyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Huuleni ovat sinetöidyt.
Sittenhän lopullinen sinetti on jo olemassa. Missä tavataan?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, voidaanko siirtyä leikkimään oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No?
Ei näy kaivattua ja harvemmin jaksaa sanailla tai on edes jotain mielenkiintoista luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alkoi K18 unesta.
Millainen se oli? Kesällä/syksyllä 19?
olit siinä toisen henkilön kanssa, jonka kasvoja en nähnyt. harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoitko vastaan
Minä olin pohjoiseen päin menossa ja sinä etelään? Mahdollisesti. Ajattelinkin, että sivusilmässä vilahti tuttu hahmo.
Jatkan vielä, kun et vastannut, että sinä mies ja minä nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan puolituntematonta ihmistä ties kuinka monetta vuotta. -Tässä ei ole mitään järjenhiventä🥺
Jos tunnistaisin sinut tuosta, tulisin hakemaan mukaani, ehkä.
Kaipaan sinua. Välillä kaipaus on haikeaa, kyyneleistäkin. Välillä se korventaa sydäntä ja välillä polttelee niin, että haluun meinaa hajota. Tänään on ollut sellainen päivä. Kauniita unia.
🐴