Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikki alkoi jo syksyllä 2020, jolloin kyllä pian havaitsin sinun kaunosieluisuuden ja ystävällisyyden ja aina silloin tällöin olen pohtinut että miksi tunnut niin kummallisen oikealta. Kunnes nyt viime kuukausina olen ilmeisesti seonnut sinusta ihan täysin, en tiedä mikä sen sai aikaan enkä tiedä miten sen saisin loppumaan. En kyllä oikeastaan ehkä haluaisikaan.
Oletko m vai n? Kenestä kirjoitat?
Jos on ihastunut/rakastunut, eikä kohdetta saatavilla, totta kai on erityisen herkkä huomaamaan kauneutta ympärillään, ajatukset saattaa vaeltaa. Noin muuten katselen ihmisiä kuin kukkia tai kaunista maisemaa. Tottakai suhteessa ollessa on eri asia miten ajatukset ja toiminta ohjautuu.
Teet tyhjäksi haaveeni, sinä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alkoi K18 unesta.
Millainen se oli? Kesällä/syksyllä 19?
olit siinä toisen henkilön kanssa, jonka kasvoja en nähnyt. harmi.
Sinä katsojana? Kieltämättä erikoinen asetelma puolitutusta henkilöstä. 😃 Unet ovat hyvin outoja. Mitä sitten mielessäsi tapahtui?
Sinusta näkee sen, kun olet onnellinen. Sen näkeminen tekee minutkin onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikki alkoi jo syksyllä 2020, jolloin kyllä pian havaitsin sinun kaunosieluisuuden ja ystävällisyyden ja aina silloin tällöin olen pohtinut että miksi tunnut niin kummallisen oikealta. Kunnes nyt viime kuukausina olen ilmeisesti seonnut sinusta ihan täysin, en tiedä mikä sen sai aikaan enkä tiedä miten sen saisin loppumaan. En kyllä oikeastaan ehkä haluaisikaan.
Oletko m vai n? Kenestä kirjoitat?
Olen n. En enää halua kertoa kenestä kirjoitan, menee muuten liian tunnistettavaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Teet tyhjäksi haaveeni, sinä teet.
??
Vierailija kirjoitti:
Koita jaksaa.
Miks pitää koittaa jaksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan puolituntematonta ihmistä ties kuinka monetta vuotta. -Tässä ei ole mitään järjenhiventä🥺
Jos tunnistaisin sinut tuosta, tulisin hakemaan mukaani, ehkä.
No, teeppä se! 😉
Olisitpa. Olisinpa. Olisitpa. Kumma, miten saa kaiken solmittua omassa päässään niin hyvin, ettei mikään aukene. En tiedä yhtään, mitä hän koskaan ajatteli ja miten solmuun hän päätyi, jos päätyi.
Jos et nähnyt kasvoja, se olit tietenkin sinä!
Etkö uskalla mua rakastaa...
Huomiseen, muru. 🧡nuppunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan puolituntematonta ihmistä ties kuinka monetta vuotta. -Tässä ei ole mitään järjenhiventä🥺
Jos tunnistaisin sinut tuosta, tulisin hakemaan mukaani, ehkä.
No, teeppä se! 😉
Tunnistaisitpa ehtolauseen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö uskalla mua rakastaa...
Rakastin, rakastan. Ei rakkaus ole minulle ongelma, vaan muiden ihmisten vaatimukset, jos satun ilmaisemaan rakkauteni.
Vierailija kirjoitti:
Pilkku
Ja piste ;
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Sinä sydämessäni käyn tänäänkin nukkumaan. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Pilkku