Te jotka ajoitte automaattkortin, miksi?
Itse olin alusta asti varma että haluan oikeuden kuljettaa sekä manuaali- että automaattiajoneuvojs.
Kommentit (31)
Olen täyssähköautoilua kannattava Vihervasemmistolainen ja en osaa ajaa normaalia autoa - siksi!
En tarvitse traktorikorttia, rekkakorttia enkä manuaalivaihteisen auton korttia. Automaattikortin sai halvemmalla ja helpommalla. Keskityn ajamiseen, en kivikautisen rakkineen veivaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei vaan ole kykya enempään.
Ei manuaali ole kovin vaikea vähän harjoittelun jälkeen
Minulla on tavallinen ajokortti mutta en ymmärrä miksi käsivaihteisia autoja ylipäänsä enää tehdään. Käsivaihteinen auto on vähän kuin televisio ilman kaukosäädintä.
Koska en pese vaatteitani pulsaattorilla enkä kanna vettä kaivosta. Kehitys kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse traktorikorttia, rekkakorttia enkä manuaalivaihteisen auton korttia. Automaattikortin sai halvemmalla ja helpommalla. Keskityn ajamiseen, en kivikautisen rakkineen veivaamisen.
Mikä on kun taidot ei riitä...?
Muistatteko, kun jäärät valittivat ettei automaattivaihteiset autot ole oikeita autoja? Nyttemmin hissukseen vaihtaneet automaattiin ja myöntäneet, että se kepin rynkytys on aivan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tavallinen ajokortti mutta en ymmärrä miksi käsivaihteisia autoja ylipäänsä enää tehdään. Käsivaihteinen auto on vähän kuin televisio ilman kaukosäädintä.
Onko autosi niin automaattinen että se tietää menosuuntasi ilman keppiin koskemista?
Saako automaattikortilla rahaa seinästä?
Ihan hyvä että ymmärtämättömille heikkolahjaisillekin on mahdollisuus ajaa autoa
Täh, pitääkö nykyään käydä kaksi kertaa autokoulu jos haluaa ajaa manuaalivaihteista autokoulua ja on sattunut olemaan automaattivaihteinen opetteluauto?
Milloin tällainen sääntö on tullut?
Vierailija kirjoitti:
Saako automaattikortilla rahaa seinästä?
Saa>>! Pohjattomasta TAIKAseinästä ei raha lopu!!
T: Vihervassari
Söpöä miten jotkut ylpeilevät sillä, että kävivät joskus manuaalikortin. Eikö tosiaan tuon enempään elämässä kyennyt? Olette niin fiksuja pus pus kyllä äiti rakastaa anna hali
Ajoin koritn vuonna 1993. Silloin automaatteja oli todella vähän. Nyt meidän taloudessa on ollut automaattivaihteisia autoja 15 vuotta, viimeisimmässä on 8-vaihteinen automaatti, niin en kyllä enää manuaalilla ajelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kun taidot ei riitä...?
Olen heikkolahjainen ja tottunut saamaan kaiken helpolla. Sinä olet hyvin älykäs katujen kuningas. Raha pitää huolen, että minulla on aina uusi automaattiauto alla.
onko tommonen oikeesti :D en ihan ymmärrä miks tommmosta tarvis auto kun auto.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että ymmärtämättömille heikkolahjaisillekin on mahdollisuus ajaa autoa
Niinpä. Raukkojen kehitys on pysähtynyt jonnekin 60-luvulle, niin ei auta kuin heiluttaa sitä keppiä, varsinkin kun kyseessä on kuitenkin synkronoitu neitivaihteisto.
onhan se kyky osata ajaa manuaalia, voi olla hyötyä jossain tapauksessa elämän varrella. tuleeko suomalaisista amerikkalaisia :D manuaali toimii varkauden estona
Vierailija kirjoitti:
Kuka on nyt niin aataminaikainen että katsoo televisiota? Kai se on kuvaputkimallia kaiken lisäksi?
Kaikille ei vaan ole kykya enempään.