Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi huonosti käyttäytyviä ihmisiä pitäisi inhota eikä saisi kaivata? Ihmisiä hekin ovat ja tarvitsevat muita ja joku syy sille huonolle käytökselle on ollut, esimerkiksi hankala elämäntilanne. Kunhan vetää oman rajan niin ettei päästä heitä uudelleen ihon alle (tai iholle).
Ei kukaan ole sanonut että pitäis yhtään mitään, mutta kyllä se vähän ihmetystä tietty herättää
Kaikille ei ihmissuhteet ole roskiskamaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet minut hulluksi halusta ja himosta.
Oletko kertonut tämän hänelle irl?
Vinkkinä sulle: ei kannata aloittaa lähestymistä tuollaisella vaan tunnustella kiinnostusta hieman hienovaraisemmin. Jos siis toivot onnistumista.
-ilmainen vinkki sivusta
He tuskin ilmaista vinkkiäsi tarvitsevat. Et nääs tiedä heidänkään tilanteitaan. Mulle ylläoleva olisi aivan toimiva ja kuuma lähestypistapa kaivatultani. Eri.
Mutta aloittaja ei ole sun kaivattusi.
Ethän sinä sitä voi tietää😏
No hyvin todennäköisesti e
Kysyikö Ap kenenkään neuvoa? Ei. Joten on ihan sama onko mikään neuvo typerä vai ei.
Tekisi mieli katsella sua suihkussa. Ja maistella suihkunraikkaana. Se hetki, kun pyyhe putoaa lattialle.. mmmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi huonosti käyttäytyviä ihmisiä pitäisi inhota eikä saisi kaivata? Ihmisiä hekin ovat ja tarvitsevat muita ja joku syy sille huonolle käytökselle on ollut, esimerkiksi hankala elämäntilanne. Kunhan vetää oman rajan niin ettei päästä heitä uudelleen ihon alle (tai iholle).
Ja sitten hyville ihmisille saa tehdä pahaa? On teillä elämässä vastuullinen ja turvallinen periaate. Just muistuttelin sitä älyvapaata lasteni huoltajaa tästä sadismista Suomessa. Hautajaiskutsun varmasti saavat aikanaan. Ihan kipeetä touhua.
Ei saa, opettele pitämään rajasi
Kyllä mä osasin mutta Iida ja Katariina eivät tykänneetkään siitä. Tässä sen nyt sitten näkee.
Mulle ei ikinä miehet sössötä seksistä, vaikka oon tosi horny :(
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen, ne tilanteet on pelkästään vaivaannuttavia ja kiusallisia
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli katsella sua suihkussa. Ja maistella suihkunraikkaana. Se hetki, kun pyyhe putoaa lattialle.. mmmm.
Non nythän on mieliteot ja kujeet.... kenelle?
Monia väärinkäsityksiä luulisin. Kaipaan sua.
Olen epäonnistunut tehtävässäni sinun unohtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon treenannu aika kovaa. Haluisitko hieroo mun lihaksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos tulinen kuuma espanjalainen soittaa kitaralla balladin ja tuo aamiaisen vuoteeseen ruusun kera ja kertoo kuinka ihana olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, niin sinulla oli punainen ruudullinen paita ja minä olin aikalailla mustiin pukeutunut
No tuosta on kyllä sitten jo aikaa.
No on siitä kohta viikko jo, tuntuu se kyllä aika paljon pidemmältä ajalta
Sama kuin viimeisimmän kirjoittaja täällä pohtii, osaatko nimetä paikan jossa tämä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Oijoi. Mielelläni olisin kaivatun katsottavana ja maisteltavana. Ja itse myös maistelisin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole sanonut että pitäis yhtään mitään, mutta kyllä se vähän ihmetystä tietty herättää
Kaikille ei ihmissuhteet ole roskiskamaa
Eikä tällaista kukaan väittänytkään 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup sunnuntain kunniaksi: kuinka suuri välimatka on sinulla ja kaivatullasi?
Noin 4km, jos kummatkin kotona.
Kyllä, siis linnuntietä. Tarkistin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Non nythän on mieliteot ja kujeet.... kenelle?
En nyt sano enempää, kielletty kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos tulinen kuuma espanjalainen soittaa kitaralla balladin ja tuo aamiaisen vuoteeseen ruusun kera ja kertoo kuinka ihana olet.
Olis mulle iso turn-off, en syty tuollaisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ikinä saisi tietää ellet kertoisi itse. Eikä kukaan muukaan. Salaisuus olisi vain meidän kahden ja se sitoisi meidät yhteen.
Juu sehä ei huomaa et hallikoko on kasvanu :D
Orgasmithan vain tiukentaa naista, kun alakerta saa lihaskuntoilua jumppaamisen kautta. Opettele perusasiat naisesta ennen kuin siirryt käytännön puolelle. Eri
Minusta taas ei ole mitenkään erityisen kypsää edes lasten takia pysyä onnettomassa liitossa tai liitossa josta suht vakavasti haikailee jatkuvasti muualle. Eikä se ole kypsää varsinkaan puolisoa kohtaan.