Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, jos kaksi ihmistä tunnustaa toisilleen tunteensa?
Kuulostaa jännältä. Sen jälkeen en palaisi enää tähän ketjuun, koska olettaisin saavani hänen yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Laulatkohan sä koskaan?
Laulan;)
Tiedätkö että mulla on ollut ihan tosi ikävä sua.
Tunteet tunnustettua molemmin puolin pannaan hynttyyt yhteen vaihdetaan kihlat perustetaan perhe sit yks kaks toinen onkin tunnustelemassa tunteita toisaalla ja palataan palstalle vinkumaan kuinka raadollista elämä on
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, jos kaksi ihmistä tunnustaa toisilleen tunteensa?
Sehän riippuu niistä kahdesta ihmisestä. Miten mätsää toiveet ja halut. Kiinnostus ei auta kuin alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup sunnuntain kunniaksi: kuinka suuri välimatka on sinulla ja kaivatullasi?
Noin 4km, jos kummatkin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teet minut hulluksi halusta ja himosta.
Oletko kertonut tämän hänelle irl?
Vinkkinä sulle: ei kannata aloittaa lähestymistä tuollaisella vaan tunnustella kiinnostusta hieman hienovaraisemmin. Jos siis toivot onnistumista.
-ilmainen vinkki sivusta
He tuskin ilmaista vinkkiäsi tarvitsevat. Et nääs tiedä heidänkään tilanteitaan. Mulle ylläoleva olisi aivan toimiva ja kuuma lähestypistapa kaivatultani. Eri.
Mutta aloittaja ei ole sun kaivattusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munankuorilla kävelyn vaatiminen, toisen hallitsemisen yrittäminen ja mykkäkoulu ovat henkistä väkivaltaa. Exälle terkut ja syyt sille, miksi kumppanit katoavat jossakin vaiheessa.
Kaipaatko häntä? Inhoamalle henkilölle löhetetään terveisiä ihan eri ketjussa (ja näille oikeasti on olemassa oma ketju)
Kyllä kaipaan, mutta kiitos ohjeesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun nähtiin, niin sinulla oli punainen ruudullinen paita ja minä olin aikalailla mustiin pukeutunut
No tuosta on kyllä sitten jo aikaa.
No on siitä kohta viikko jo, tuntuu se kyllä aika paljon pidemmältä ajalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munankuorilla kävelyn vaatiminen, toisen hallitsemisen yrittäminen ja mykkäkoulu ovat henkistä väkivaltaa. Exälle terkut ja syyt sille, miksi kumppanit katoavat jossakin vaiheessa.
Kaipaatko häntä? Inhoamalle henkilölle löhetetään terveisiä ihan eri ketjussa (ja näille oikeasti on olemassa oma ketju)
Kyllä kaipaan, mutta kiitos ohjeesta
Enkä myöskään inhoa.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle? Tuntomerkkejä?
Miksi huonosti käyttäytyviä ihmisiä pitäisi inhota eikä saisi kaivata? Ihmisiä hekin ovat ja tarvitsevat muita ja joku syy sille huonolle käytökselle on ollut, esimerkiksi hankala elämäntilanne. Kunhan vetää oman rajan niin ettei päästä heitä uudelleen ihon alle (tai iholle).
Vierailija kirjoitti:
Miksi huonosti käyttäytyviä ihmisiä pitäisi inhota eikä saisi kaivata? Ihmisiä hekin ovat ja tarvitsevat muita ja joku syy sille huonolle käytökselle on ollut, esimerkiksi hankala elämäntilanne. Kunhan vetää oman rajan niin ettei päästä heitä uudelleen ihon alle (tai iholle).
Ja sitten hyville ihmisille saa tehdä pahaa? On teillä elämässä vastuullinen ja turvallinen periaate. Just muistuttelin sitä älyvapaata lasteni huoltajaa tästä sadismista Suomessa. Hautajaiskutsun varmasti saavat aikanaan. Ihan kipeetä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole sanonut että pitäis yhtään mitään, mutta kyllä se vähän ihmetystä tietty herättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkkinä sulle: ei kannata aloittaa lähestymistä tuollaisella vaan tunnustella kiinnostusta hieman hienovaraisemmin. Jos siis toivot onnistumista.
-ilmainen vinkki sivusta
He tuskin ilmaista vinkkiäsi tarvitsevat. Et nääs tiedä heidänkään tilanteitaan. Mulle ylläoleva olisi aivan toimiva ja kuuma lähestypistapa kaivatultani. Eri.
Ethän sinä sitä voi tietää😏
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kaivattuni, niin mullakin sua, kulta.
Pari kertaa on meinannut kyyneleet nousta silmiin, kun olen sua ajatellut. Mielessä on ollut tärkeitä asioita, jotka olisin halunnut jakaa kanssasi heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ilmainen vinkki sivusta
Ethän sinä sitä voi tietää😏
No hyvin todennäköisesti ei, joten hänen ei kannata riskeerata mitään tuollaisilla lähestymistavoilla. Todella typerä neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten hyville ihmisille saa tehdä pahaa? On teillä elämässä vastuullinen ja turvallinen periaate. Just muistuttelin sitä älyvapaata lasteni huoltajaa tästä sadismista Suomessa. Hautajaiskutsun varmasti saavat aikanaan. Ihan kipeetä touhua.
Ei saa, opettele pitämään rajasi
Juu sehä ei huomaa et hallikoko on kasvanu :D