Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Nautitko miehenä dominoinnista?
Vierailija kirjoitti:
Lähestyn sua. Et usko mutta näin käy.
Joo, en usko. Loittonet koko ajan.
Mä lähden nyt kohta ulkoilemaan tuon pienen kanssa! Jos haluat sattumalta törmätä niin kokeillaanko kymmenen maissa Nummentien holleilla ;)
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli.
Samoin. Olisi tilaus pikaisille.
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli.
Minullakin sinua. Olisit parasta ravintoa sydämelle.
Huomenta kulta,
Niin kaunis, raikas aamu. Tällaisen kun saisin edes kerran jakaa kanssasi. Herätä auringon nousuun, kietoutua kehoosi, sulaa nautinnosta. Aamukahvipöydässä tuijotella silmiisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden nyt kohta ulkoilemaan tuon pienen kanssa! Jos haluat sattumalta törmätä niin kokeillaanko kymmenen maissa Nummentien holleilla ;)
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
T:lle
Ei kai yksi rakastelu mitään rikkoisi, eihän? Sitten olisi enemmän pohjaa tehdä päätöksiä ja ratkaisuita. Eikä tarvitsisi jossitella ja haikailla kuten nyt.
Miehesi ei ikinä saisi tietää ellet kertoisi itse. Eikä kukaan muukaan. Salaisuus olisi vain meidän kahden ja se sitoisi meidät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli.
Minullakin sinua. Olisit parasta ravintoa sydämelle.
💗💗💗💗
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kulta,
Niin kaunis, raikas aamu. Tällaisen kun saisin edes kerran jakaa kanssasi. Herätä auringon nousuun, kietoutua kehoosi, sulaa nautinnosta. Aamukahvipöydässä tuijotella silmiisi.
Kunpa...
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksi rakastelu mitään rikkoisi, eihän? Sitten olisi enemmän pohjaa tehdä päätöksiä ja ratkaisuita. Eikä tarvitsisi jossitella ja haikailla kuten nyt.
Sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L
Lempi?
Hellin niitä, huolehdin niistä, jotteivät ne haihtuisi tuhkana tuuleen. Tarvitsen muistojani sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Nukutkohan vielä vai onko jo blenderi surisemassa? Minä vasta heräilen.
Just hätkähdin hereille. Unohdin herätyksen ja velvoitteelle lähtö. Kahvit ennätän keittää ja pikainen kaunistautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kulta,
😍
God morgon
Drömde om dig 💕