Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa jos joku näkee tissit tai muuta esim ikkunoista, en ole niin häveliäs kuin voisi kuvitella.
Iteki vilauttelen niitä ikkunoista. Harva arvaa, että minäkin oon tämmöinen, vaikka niin fiksu tuolla toimistoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon liian kiimanen sulle
Voi olla niin tai olla olematta. Mulla ei välttämättä paikat kestä ihan niin paljon kuin tarvis olisi.
Ceradermia ja liukkaria kehiin
Takku tukassa
Sormet öljyssä
Tahra paidassa
Sinä sydämessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan sekin kokemus, jos ensi kerralla kysyisit haluisinko laittaa pääni jalkojesi väliin. En panisi pahakseni.
Mä en kysyisi vaan toteaisin, että nyt haluisin näin
Eli voin jättää vastaamatta?
Kuinkahan kiireinen syksy sulla on. Että jos me jonkun ihmeen kautta törmättäis ja saataisiin vielä tuumattua, että ois kiva nähdä useamminkin, niin montakohan kertaa syksyn aikana ehtisit nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko ikinä lähettänyt kaivatullesi perinteistä paperista postikorttia?
🔺juu🔻en
Jiille lähetin n. 8000 km päästä vuonna 2017. Hän tietää mistä, mikä eläin siinä oli kuvattuna ja ketä neitiä se muistutti :3. Läikähti aina kun näin kortin hänen hyllyssään esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan sekin kokemus, jos ensi kerralla kysyisit haluisinko laittaa pääni jalkojesi väliin. En panisi pahakseni.
Täällä voi aina haaveilla näistä todellisuuden mahdottomuuksista.
Joo, ei yksikään nainen tuollaista uskalla ehdottaa, paitsi kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa jos joku näkee tissit tai muuta esim ikkunoista, en ole niin häveliäs kuin voisi kuvitella.
Iteki vilauttelen niitä ikkunoista. Harva arvaa, että minäkin oon tämmöinen, vaikka niin fiksu tuolla toimistoissa.
Jos mulla ois tissit, en epäröisi esitellä niitä kaikille ylpeydellä ja varmaan työpäivät kuluisivat niitä kosketellessa.
- mies
Hyvää yötä lounaaseen kauniille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulla ois tissit, en epäröisi esitellä niitä kaikille ylpeydellä ja varmaan työpäivät kuluisivat niitä kosketellessa.
- mies
Ei ne niin jännät ole, kun niihin tottuu. Et sinä penistäsikään ole vatkaamassa joka kokouksessa.
Hyvää yötä Jeesus myötä, Pi. Rakastan sua. Hyvästi. La
Vierailija kirjoitti:
Musta alkoi äskettäin tuntua, että ei teidän suhteennekaan oikein vahvalla pohjalla taida olla. Se on surullista, koska toivoisin sulle hyvää ja tiedän omasta kokemuksesta asiasta paljon. Samalla en voi olla pohtimatta, olisiko meidän välinen kipinä sittenkin jotain sellaista, millä on todellisia mahdollisuuksia muuttaa kummankin elämä parempaan suuntaan mikäli asiat perkelöityvät sietämättömiksi. Ajatus vaivaa omatuntoani, mutta niin voi käydä. Se herättää samalla toivoa. Ehkä kahden umpikujat yhtyvät saman seinän eri puolilla. Ehkä seinä on paperia, jos uskaltaa tökätä.
Siinä olet aivan oikeassa, ei ole vahvalla pohjalla meidän suhde. Tämän suhteen umpikuja voi johtaa uuden risteyksen löytymiseen. Ehkä jopa sinun kanssasi? Uskalla tökätä, saattaa paperinen seinä kaatua aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- miesEi ne niin jännät ole, kun niihin tottuu. Et sinä penistäsikään ole vatkaamassa joka kokouksessa.
En vai.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kiireinen syksy sulla on. Että jos me jonkun ihmeen kautta törmättäis ja saataisiin vielä tuumattua, että ois kiva nähdä useamminkin, niin montakohan kertaa syksyn aikana ehtisit nähdä.
Yleisesti otten pahalta näyttää, mutta kaivatulle raivaisin tilaa parhaani mukaan. Ainakin joka toinen viikonloppu ja osin arki-iltoja saisin tärkeän vuoksi sumplittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kysyisi vaan toteaisin, että nyt haluisin näin
Eli voin jättää vastaamatta?
Ei siinä mitään vastausta odoteta vaan toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Hyvää seksiä, paljon puhetta.
Ja taas hyvää seksiä-
Kiitos Maija, sait sä jotain hyvääkin aikaiseksi.
Vai mitä miehes tykkää?
Maija the palsta poliisi
helvetin ääliö
Vierailija kirjoitti:
😆 Joka päivä
Imen kuin pesusieni kaiken kritiikin itseeni ja alistun sen painon edessä. Murskaava ylivoima sillä on.
Viestit vielä lukematta, jatkunee niillä toisilla, mieluiten vasta 12 jälkeen, pitää syödä ensin.