Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa jos joku näkee tissit tai muuta esim ikkunoista, en ole niin häveliäs kuin voisi kuvitella.
Iteki vilauttelen niitä ikkunoista. Harva arvaa, että minäkin oon tämmöinen, vaikka niin fiksu tuolla toimistoissa.
Jos mulla ois tissit, en epäröisi esitellä niitä kaikille ylpeydellä ja varmaan työpäivät kuluisivat niitä kosketellessa.
- miesEi ne niin jännät ole, kun niihin tottuu. Et sinä penistäsikään ole vatkaamassa joka kokouksessa.
En vai.
Vastasit sivusta mun puolesta, mutta onhan tuo Teams-kokoustaminen muuttanut asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kiireinen syksy sulla on. Että jos me jonkun ihmeen kautta törmättäis ja saataisiin vielä tuumattua, että ois kiva nähdä useamminkin, niin montakohan kertaa syksyn aikana ehtisit nähdä.
Ehkä illan joka viikolle tai ainakin joka toiselle. Mutta kiireinen se hänkin on, joten voisi mennä sumplimiseksi.
Hoikistuisin paljon ja lyhyessä ajassa, jos sinun kans olisin. Tulisi niin paljon keskivartaloliikuntaa.
Aika villit jutut ketjussa näin tiistai-illaksi
Vierailija kirjoitti:
Samaa just ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vatkaisitpa munaa
Joka päivä
Vierailija kirjoitti:
My bad
Vierailija kirjoitti:
Tunnen mustasukkaisuutta
kun en tiedä missä olet.
Tämä tunne on jotain uutta.
Niin monet ovet
sulkenut olen.
Polttanut sillat
haaveillut illat.
Tahtoisin syliin
en vieraisiin kyliin.
Sinä olisit turva ja koti
olis elämässä joku roti.
Ihana 🥴 Omin tämän!
Vierailija kirjoitti:
Imen kuin pesusieni kaiken kritiikin itseeni ja alistun sen painon edessä. Murskaava ylivoima sillä on.
Niin minäkin, ja sitähän tänään sain.
Ei lähde nyt rinnasta tämä puristus helpottamaan näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Almanakkasi sanoo, että sinulla on villiä vasta lauantaina 19.00-20.00?
Vierailija kirjoitti:
Imen kuin pesusieni kaiken kritiikin itseeni ja alistun sen painon edessä. Murskaava ylivoima sillä on.
Mun piti lukea tää kahteen kertaan ennen kuin oikeasti ymmärsin, ettei ole seksijuttu kuten muut ympärillä :D alkoi vain niin lupaavasti
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kiireinen syksy sulla on. Että jos me jonkun ihmeen kautta törmättäis ja saataisiin vielä tuumattua, että ois kiva nähdä useamminkin, niin montakohan kertaa syksyn aikana ehtisit nähdä.
Oispa minulle. Pari kertaa viikossa jos olen koulutuksessa, piti saamani tieto 19.8. mutta työmarkkinajutun mukaan tieto tuloksesta annetaan "26.8. mennessä", eli olen nyt vielä jännityksessä. Toivottavasti viimeinkin näkisimme jo.
Päätä ei nyt tällä kertaa laiteta muualle kuin tyynyyn. Levottomia ja levollisia unia. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😆 Joka päivä
Sitten ei tainnut olla sulle, kerta et ole kiireinen.. sivu
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinua ajatellen käyn nukkumaan. Näe kauniita unia. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Minäkin ajattelen sinua, joten tiedän näkeväni kauniita unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut minuun varattuun, sulle terveisiä: tule tänne niin voin naida sua joka reikään.
Suomikieli tuttu juttu? Harjoitteli kirjoittamista kotona?
Sitten sun pitää levittää ne haarat.